Villa Marialena

9.3Fenomenaal

Griekenland, Kreta, Megala Chorafia

Op vakantie geweest naar Marialena?

9.3Fenomenaal

• 8.8Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Villa info

Meer villa info

4 reviews over Villa Marialena

• 10Peter en Ria09-10-2016

Zeer zeker van herhaling vatbaar

Het is een geweldige locatie. Je wordt er heel gastvrij ontvangen. En in de prachtige villa's heeft Marialena ook al het e.e.a. klaarstaan ter verwelkoming. Niet geschikt voor een strandvakantie. Strand ligt verder weg, maar een heerlijke vakantie om te relaxen. Heb je een auto tot je beschikking is deze streek zeer de moeite waard om te gaan ontdekken. Heel prettig zijn de goede restaurantjes die nog geen 100 meter van de villa's vandaan liggen. En de supermarkt, die ook dichtbij is, is prettig om 's-morgens je verse brood te gaan halen. Al met al een echte aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Henk en monique vogelaar26-06-2016

Paradijsje

Zoekt u rust en ook vertier dan is deze lokatie ideaal voor gezinnen en rustzoekers.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10S.G.28-06-2014

Fantastische, echt Griekse accommodatie!

Ook wij hebben een superweek meegemaakt door de altijd vriendelijke en gastvrije Marialena en haar vader. De villa's zijn heel ruim en echt van alles voorzien. Ook staat er bij aankomst vers fruit, wijn, raki, kuipjes boter en honing klaar. Het geheel is heel kleinschalig en door de persoonlijke aandacht een fijne vakantieplek, waar vandaan je leuke uitstapjes kan maken in de provincie Chania. Er zijn 2 zwembaden, die goed schoongehouden worden. De gasten zijn vooral Engelsen, maar ook Duitsers en Nederlanders. Er zijn wel katten op de balkons van de villa's, die bedelen, maar ze zijn ook weg te jagen. Ze horen echter wel bij het complex. Marialena doet alles om het je naar de zin te maken en haar vader ( en moeder) vullen dat aan op de achtergrond. Wij hebben een echt Griekse bbq meegemaakt in het weekend. En dat was allemaal inbegrepen. Kortom: fantastisch!

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Middelburg_221-09-2013

Villa Marialena een

Marialena en haar vader hebben een klein paradijsje gecreëerd, de schitterende goed onderhouden accommodatie was perfect. Wij logeerden in één van de grotere villa's, mooi ingericht met twee slaapkamers, twee badkamers en een grote woonkamer met open keuken. Buiten een mooi overdekt terras met uitzicht op de zwembaden en de toen nog met sneeuw bedekte bergen. Wij werden erg gastvrij ontvangen met een mand heerlijke biologisch gekweekte mandarijnen, eigen gemaakte olijfolie en wijn. De huisjes werden 3x in de week schoongemaakt. De accommodatie is met de auto uitstekend bereikbaar en ligt dicht bij de hoofdweg naar Chania. Beneden aan de weg liggen een paar restaurantjes,
    Verder zijn er in Kalyves diverse restaurantjes en een supermarkt.

Gereisd met partner in mei 2013

2 tips over Villa Marialena

• S.G., 28-06-2014 Rapporteren

Het kleine, echt Griekse strandje bij Kalami, kiezels, veel Grieken, met mooi uitzicht en dichtbij. Er is ook een minimarket om de hoek.

• Middelburg_2, 21-09-2013 Rapporteren

Ons favoriete strandje ligt westelijk van Chania, daar liggen twee hoefijzervormige baaitjes met een prachtig zandstrand.(Yannis beach, Aghii Apostoli). Deze zijn compleet met ligstoelen en eetgelegenheden. Chania is een leuke stad met veel restaurants langs de haven maar ook in de leuke winkelstraatjes vlak daar achter. Een bezoek aan Rethimnon is de moeite waard. Op weg daar naar toe kom je langs Georgioupoli met prachtige zandstranden.

0 vragen over Villa Marialena

• Afstand tot strand3 km

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• BuitensportenHiken