Appartement Aptera

9 reviews over Appartement Aptera in het Nederlands

Mooi uitzicht

Anna
21-9-2017

Wat opviel was het prachtige uitzicht over de Baai van Souda. Vooral als je 's avonds thuiskwam was het heel mooi met al die lichtjes. Op loopafstand het dorp waar je gezellig en goed kan eten. Er heerst een gemoedelijke sfeer. De Cretan Corner vonden wij een aanrader. Strand Kalyves is op 5 min rijafstand en heerlijk om een dagje te vertoeven. Vonden we een van de mooiste stranden van Kreta. We hadden een studio. Op zich prima maar de badkamer was echt te klein met name de doucheruimte. Je kon daar niet normaal in douchen en douchegordijn plakte tegen je lichaam. Ook maar 1x per week schone handdoeken was echt te weinig. Vond dat dit niet overeenkwam met de prijs. We hebben ook een 2-kamerappartement gezien en deze was veel beter. Als we dat geweten hadden dan hadden we die geboekt maar was helaas vol toen we boekten. Verder wel heel vriendelijke dame, Anna, die zorgdroeg voor de schoonmaak. Ook heel mooi zwembad en prachtige tuin. We hebben paar keer bij het zwembad gezeten.

Gereisd Met partner in september 2017

Paradijsje

E.Timmermans
4-10-2015

Wat zullen we ervan zeggen: in 1 woord Geweldig! Grandioze ligging, rustig buiten hoogseizoen. Lagen vaak alleen aan zwembad, lieve mensen, mooi zeer schoon en eenvoudig appartement, elke 3/4 dagen schoon beddengoed en handdoeken, gastvrije eigenaar en superlief personeel. Anna en Rositsa doen alles voor je. Ontvangst, schoonmaken, regelen en veel advies en tips! 14 dagen was te kort. Mooi uitgangspunt om Noord-en Zuidwest Kreta te ontdekken. Auto is een must. Ga voor een 3-kamerappartement. Groot beste ligging en vieuw. Met 2 balkons en 2 terrassen!! Altijd zon, droog of schaduw.

Gereisd Met partner in september 2015

Rustige locatie met een prachtig uitzicht

Maria
2-6-2015

Eenvoudige maar schone appartementen (8) met een waanzinnig uitzicht en een fijn zwembad. Op loopafstand van het dorpje waar je lekker kan eten.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eliza was here

Goed appartement met een prachtig uitzicht

suzanne_maria
2-10-2013

Ligging is perfect mits je over een auto beschikt en je geen drukte wil. Het ligt boven op een berg in een klein dorp maar in dat dorp zijn wel 3 taveernes waar wij een aantal keren bij Taveerne Aptera heel lekker hebben gegeten voor weinig geld. Het zwembad is schoon en met ligbedden. De kamers zijn groot en de bedden goed. Alleen de badkamer is klein. Je moet in het bad douchen maar die is zo smal dat je voeten er amper inpassen. De keuken is klein maar toereikend, er is geen koffiezetapparaat. Wat jammer is, is dat de zeer ruime woonkamer erg leeg is, er is zelfs geen kastje waar je wat in op kan bergen of op kan leggen. Er zijn balkons aan beide zijden, dus je kan zelf kiezen of je in de zon wil zitten. Er is wel veel wind. Wat wij heel jammer vonden was dat er maar éénmaal in een week tijd wordt schoongemaakt en je ook maar één keer schone handdoeken krijgt. Als je twee keer per dag doucht betekent het dat je 6 keer met één handdoek moet doen.

Gereisd Anders in Sun Sep 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi gelegen aparthotel

chrish
1-8-2012

Aparthotel ligt heel mooi, op een heuvel in de buurt van het antieke Aptera. Vrij dichtbij de luchthaven van Chania, op een kwartier rijden van deze stad. Mooie gebouwen, prachtig uitzicht over de golf van Souda en de Witte Bergen. Een heerlijk zwembad. Spijtig genoeg had ons appartement een heel hinderlijke rioollucht.

Gereisd Met partner in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wat een heerlijke plek!

Karin
6-9-2011

Een heerlijk schoon appartement met een schitterend uitzicht en een lekker zwembad. zeer vriendelijk behulpzame mensen. Op een ochtend lagen er 6 eitjes op het aanrecht. Wat een lekkere verrassing.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Aug 26 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Twee heerlijke weken met drie kleine kinderen

Ilona
15-7-2011

Prachtige rustige plek met grandioos uitzicht, fijn zwembad en gezellig en kindvriendelijk strand op 10 minuten rijden, lieve betrokken gastvrouw, mooi ruim 3k appartement, uitstekende schoonmaak. Verbeterpunten: de bedden zijn veel te hard en de doucheruimte is te klein. Desondanks toch super.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heel mooi plekje

Ria
26-6-2011

Wij hebben genoten van het mooie plekje. Heel erg rustig. Overdag hoorde we inderdaad wel eens een paar honden, maar 's avonds en 's nachts niet. Alles is erg schoon, en word iedere dag schoongemaakt. De afstand naar de restaurantjes is ruim 1 kilometer ipv de 400 m die beschreven stond, maar het is goed te lopen ook al is het heuvelop! Een heel vriendelijke eigenaresse, en ook de andere mensen die er rond liepen waren erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Prachtig uitzicht over de baai

Antje
23-5-2011

De plek is prachtig en het zwembad is fantastisch. Het lijkt een rustige plek totdat je iedere nacht wakker wordt van blaffende honden. Wat het appartement betreft is de badkamer met douchebak(70x70) erg klein. De keuken heeft maar 1 kookplaat en 1 mini warmhoudplaat. Niet aanwezig is een koffiezetapparaat. Wel wordt er een paar keer per week de bedden en handdoeken verschoond.

Gereisd Met partner in Fri May 13 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aptera in Megala Chorafia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aptera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.