Appartement Aposperitis Villas

Griekenland, Kreta, Mavrikiano

8.9Fantastisch

• 8.3Inrichting
  • 8.4Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Aposperitis Villas voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Aposperitis Villas

• 2018
    9Jef12-08-2018

Toplocatie

Toplocatie! Zeer vriendelijke eigenaar die voor het lekkere ontbijt zorgt. Accomodatie is netjes maar niet zeer zuiver (op zijn grieks)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Tjeerd05-06-2018

Oase van rust met unieke uitzichten.

Buitengewoon aangenaam verblijf gehad bij Georgos in Aposperitis in het dorpje Drosia. Een oase van rust en stilte en toch alles zeer goed bereikbaar (tip: als je naar de steden wilt: rijdt even via Sises 5 minuten verderop, zit je gelijk op de hoofdweg.) De stilte kan hier savonds echt enorm zijn, zeker als je uit de stad komt zul je zelden zo een intense stilte genieten. Appartementen zijn keurig en "gewoon grieks". Alles is beschikbaar en je komt niks te kort. Wat ik absoluut wel het vermelden waard vind is het feit dat de bedden groot genoeg zijn voor mij!! En dat was voor mij de eerste keer want normaal steek ik een x eind uit (ben 2 meter). Eigenaar zeer vriendelijk en serveert een simpel maar heerlijk ontbijtje sochtends.

Echt een aanrader voor mensen die zoeken naar het wat meer "echte Kreta" en niet in de "hallo vriend lekka eten hier" zones willen zitten. Wij komen hier zeker weer terug!

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Karen17-10-2016

prachtplek!

Echt een aanrader voor mensen die de "toeristenstroken" aan de kust willen mijden. Een kleinschalig complex met eenvoudige, maar heel schone appartementen. Een schitterend uitzicht op het charmante dorpje Drosia. Het dorpje is op loopafstand (wel klimmen/dalen) en heeft een paar leuke taverna's, waar je één van de weinige toeristen zult zijn. Het is landelijk gelegen tussen de bergen/heuvels, op ongeveer 25 minuten rijden van zee en 20 minuten van de doorgaande weg. Het complex heeft een klein zwembadje met ligstoelen en een erg mooi uitzicht. De (erg vriendelijke) eigenaar serveert het ontbijt vóór je appartement. Erg goede prijs-kwaliteit verhouding!

Gereisd met vrienden in oktober 2016

• 7Huub Kolen25-09-2016

prima plek voor rustzoekers

Uitstekende locatie voor rustzoekers. Auto is wel noodzakelijk. De appartementen zijn erg eenvoudig ingericht en relatief klein. Ons appartement was zelfs wat bedompt met weinig daglicht. Het uitzicht is prachtig en de tuin weelderig en prima onderhouden. Uitstekend zwembad waar je op veel momenten alleen aanwezig bent. Een kleinschalig complex (8 appartementen) en daardoor veel 'ruimte'. De zee (9 km over een mooie bochtige weg) en andere plaatsen om te bezichtigen zijn ver weg. De omgeving is prachtig. Rethimnon is een mooie provincie, heel groen afgewisseld met ruig gebergte. Eten kan in Drosia, tien minuten lopen, in een aantal restaurantjes. Prima en goedkoop of anders met de auto naar de kust. Ongelooflijk aardige mensen overal in de omgeving. Het echte Kreta vind je hier!

Gereisd met partner in september 2016

• 8AMM03-09-2013

Leuke plek in de bergen

De appartementen zijn ruim,alles wat je nodig hebt is er en worden goed schoongehouden. Eigenaar George is altijd behulpzaam als je een leuke tip voor een strandje of trip wilt. Het complex staat hoog in de bergen en je hebt een mooi uitzicht hierop. Het zwembad is erg prettig. Het dorpje Drosia stelt niet veel voor, het is een echt Grieks bergdorp. Een paar tavernes, een bakker die alleen na 10 uur 's morgens vers brood heeft en natuurlijk een kerkje, verder niets.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Maxine07-05-2011

Rust, rust en nog eens rust!

Prachtige ligging met geweldig uitzicht! De appartementen zijn heel compleet ingericht en we hebben genoten van de open haard in de kille avonden.De eigenaar is uitgesproken vriendelijk en hulpvaardig. Het ligt wel erg ver weg van de bewoonde wereld, wat vaak een voordeel, maar ook soms een nadeel was. Je moet al je boodschappen gelijk vanaf het vliegveld doen. Behalve brood is er niets te koop in de directe omgeving. In het dorpje zijn wel een paar restaurantjes. Een geweldige plek voor wandelaars en rustzoekers!

Gereisd met partner in april 2011

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• AdresDROSIA MYLOPOTAMOU CRETE 74054(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website