Hotel Valley Village **

Hotel Valley Village
7,2

4 tips over Hotel Valley Village

KarinenRud, 28-8-2014
Auto huren! En dat kan gewoon in dezelfde straat, nog geen minuut lopen van Valley village. We hebben heerlijk zelf rondgereden en een heleboel gezien. Strandjes, stadjes, bergen, etc.
marijkedeweger, 19-6-2014
Wij hebben een Jimny gehuurd bij Motor Holiday s Nick. Er zijn heel veel leuke dorpjes in de omgeving bv Kalamaki of rij naar het leuke Spili om via de mooie Kourtaliotiko Canyon naar Plakias te rijden. De markt in Timbaki of het gezellige Agia Galini. Overdag lekker naar het strand en 's avonds een terrasje pakken in het gezellige Matala. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.
P & A, 19-9-2013
Het Centrum van Matala is mooi en gezellig dit is echt een 10 waard (Zeker in de avond uren) De stranden zijn ook netjes en mooi. Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan naar het stadje, maar zeker niet naar dat hotel. Valley Village

ro-wen, 16-8-2012
    Ga naar Matala strand, ontzettend mooie plek. Taxi Nikos is een aanrader! Ik zou mensen die slecht ter been zijn of in rolstoel zitten aanraden om in een bungalow te gaan, omdat de lift stuk is!