Hotel Princess Europa

7.9Goed

35 reviews over Hotel Princess Europa

• 9René en Gil25-06-2008

Heerlijk rustig!

Klein hotel op kleine afstand van centrum. Kamers op zijn Grieks, met douche zonder gordijn zodat heel de badkamer nat is, dat is Greece! Zo zijn de Griekse pensionnetjes. Rustig ontbijt gebruiken op het terras met steeds vers krokant brood-heel mooi zwembad met de bergen rondom. Heel gezellig hotel maar basis kamers. Je kan er ook kamers met keukentje krijgen. Wij hebben genoten van de rust, het zwembad, de heldere zee, scooteren, lekker dinner elke dag in een ander restaurant, meestal heel lekker eten vooral in de Waves(is ook van hotel Europa), en bij Giannis(heel goedkoop-staat ook in de Trotter). Wij willen nog terug en iemand die niet tevreden is die kent de Griekse pensionnetjes niet en verwacht te veel. In Matala is dit één van de beste pensions samen met Melissa.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Peter Verheyden09-06-2008

aangenaam en rustig hotel vriendelijke mensen lekker eten en veel rust kortom, prima vakantie gehad

Gereisd met partner in mei 2008

• 4De Schepper Claudine08-06-2008

wij zijn net terug van Matala! Matala is heel leuk en mooi! Hotel was niet hetgeen we ervan verwachtten nl. echt vieze badkamer, 14 dagen dezelfde glazen in de badkamer, vies rekje en spiegel, badhanddoeken om de 4 dagen ververst. Maar dat is blijkbaar de gewoonte in Matala.Airco te betalen 5 euro/dag. Machientje tegen de muggen, O,50 cent per dag! We hebben hun bbq meegedaan, 13 euro zonder drank natuurlijk. Was leuk omdat je dan mensen beter leert kennen, maar bbq op zich "gene vette"!We hebben 4 dagen een 4X4 gehuurd en Kreta zo ontdekt.Naar Matala keer ik terug, naar hotel Europa niet wegens teveel Antwerpenaren met veel praat!!!Toch een mooie herinnering, lekkere restaurantjes (niet The Waves!) wel "La Scala" en bij Mike's in Pitsidia (dorpje naast matala)

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Myriam Verbeken13-01-2008

Voor de prijs kan je uiteraard geen grote luxe verwachten, maar de kamer was net, het personeel vriendelijk, en het eten in Matala met uitzicht op de baai superlekker, en écht grieks. Kortom, we genoten vooral van de rust en de sfeer!

Gereisd met familie in januari 2008

• 4joris baeke19-09-2007

zeer ontgoochelend, beneden alle peil, nauwelijks comfort, zelfs niet na herhaaldelijke aanmaningen

Gereisd met partner in juni 2007

• 10Jan en Vicky22-08-2007

Klein gezellig leuk familiehotel. Wordt volledig uitgebaat door familie. 9 jaar geleden voor de eerste keer naar Matala en dit hotel geweest en sindsdien reeds 7 keer teruggekeerd. Dit plaatsje en vooral de mensen van het hotel werken voor ons verslavend. De kamers zijn sober, maar proper. Het restaurant, gelegen in het centrum van Matala aan de baai is ook heel gezellig om te eten en vooral het eten is lekker. De mensen in Matala zijn altijd zeer vriendelijk.

Als je een super de luxe vakantie wil, moet je zeker niet hiernaartoe gaan. Maar wil je op vakantie niet behandeld worden als een nummer, maar echt als persoon dan is dit the place to be. Harris, eigenaar van het hotel, heeft vroeger in de winter nog enkele jaren in België gewerkt dus kent onze taal en vooral onze mentaliteit goed. Kortom, voor ons is dit elk jaar een supervakantie.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8Koppel18-08-2007

Het hotel ligt op een kwartiertje van het centrum. Niet alle kamers zijn gelijk: sommige met airco, keukentje, andere helemaal niet. Het is wel netjes en vernieuwd. De familie is vriendelijk, zoals trouwens bijna alle mensen op Kreta. Het halfpension is in een goed restaurant, maar je kan ook gerust de andere restaurants bezoeken in Matala. De meeste zijn prijs/kwaliteit prima.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 5jimmy ponjaert22-07-2007

service was ondermaats, er werd niet gedaan wat wij verlangden van het personeel, die namen alles nogal lichtjes op. Eten: ontbijt volgens brochure continentaal, ter plaatse grieks ontbijt, alle dagen hetzelfde! kamers: klein bed, radio werkte niet, geen tv, geen koelkast,kapotte wc,meerdere lampen brandden niet

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Jessica Rosiers28-06-2007

Het hotel was perfect voor een zalige, rustige vakantie. Matala is bovendien uitstekend als je met een auto de rest van Kreta wil verkennen. Het hotel wordt uitgebaat door een ontzettend hartelijke familie. Zij deden steeds hun best om het helemaal naar je zin te maken. Ook de Griekse bbq was enorm gezellig...

Gereisd in juni 2007

• 9De Laet Mieke26-06-2007

een zeer leuk ,rustig mooi hotelletje, een aangename, warme ,en vriendelijke familie die alles doet om je vakantie tot de top te drijven.Je mag hen alles vragen,je bent tenslotte op Kreta! Het avondeten neem je in hun restaurant dat gelegen is in de baai van matala, met zicht op de zee,gewoon zalig!!!!altijd even lekker en lieve, warme gezellige bediening. Een aanrader voor diegene die rust,lekker eten, vriendelijke,familiale,zonovergoten en zalig verwennerij zoekt in het mooie Matala !

Gereisd in juni 2007

Hotel Princess Europa info