Hotel Princess Europa

7.9Goed

35 reviews over Hotel Princess Europa

• 9Ingrid09-07-2010

Heerlijke plek!!!

Hotel Europa is voor ons het beste in Matala. Het eten s'middags is er heerlijk,het ontbijt op zijn Grieks maar wel lekker geen luxe. De familie van het hotel is enorm gastvrij ze doen alles om het naar je zin te maken. In weinig woorden een heel toffe vakantie gehad en vele vrienden gemaakt. Zeker een aanrader is de bbq die Harris de eigenaar soms organiseert. Ongelooflijk lekker en o zo véééél. Kortom allen daarheen. Yammas!!!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9gil25-06-2010

fantastische plek, we gaan nog terug

Hotel Europa is kleinschalig, rustig, mooi groot zwembad, vriendelijk, een zalig verblijf als je veel luxe nodig hebt. Simpele kamers, maar op twee weken 4x proper lakens en handdoeken. Milo van vijf jaar lag altijd in het zwembad, met bandjes aan want er is geen apart kinderzwembad. Speelgoed kan je er genoeg vinden aan de receptie van de kindjes van de eigenaars. Eten in Matala is goedkoop en goed, vooral the Waves; van dezelfde familie als het hotel is lekker.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 7frans en marlies12-11-2009

leuk hotelletje

europa is een klein hotel met eenvoudig ontbijt maar tegen bijbetaling kan er van alles. Diners zijn in een restaurant met mooie sunset in het dorp op 12 minuten lopen. Het dorp is heel klein en touristsich vanwege de rotsgraven langs het strand. Ooostelijk is een Red beach, fkk strand ca 20 min te voet en westelijk zijn er ook mooie standen met de auto goed bereijkbaar. Wij hadden een arrangement met auto en dat is wel handig in deze uithoek. Kreta is heel afwisselend qua natuurschoon en in het voorjaar zelfs sneeuw op de bergen

Gereisd met partner in april 2009

• 7Liesbet16-06-2009

oké hotel

Hotel Europa is een eenvoudig, verzorgd hotel met propere kamers. Op zich weinig op aan te merken, buiten inderdaad het ontbijt. Dat was elke dag hetzelfde en dat begon wel wat te vervelen, maar het ontbijt was best ok. Er hangt een erg familiale sfeer en het gaat er informeel aan toe, dat is wel een grote sterkte van het hotel. We hebben tijdens ons verblijf rondgekeken en in vergelijking met de andere hotels lijkt Hotel Europa toch een van de betere... Het eten 's avonds was lekker, maar het is toch aan te raden enkel kamer met ontbijt te nemen. Het eten in Matala is er immers niet duur, we hebben tijdens ons hele verblijf min 20 euro en max 35 euro betaald voor twee personen uitgebreid avondeten. Het eten in het restaurant van het hotel was goed, maar op andere plaatsen was het toch net iets lekkerder en uitgebreider. Aanraders zijn restaurants Scala en Hakuna Matata.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8els de laet08-06-2009

prima kwaliteit verhouding

ik ben er geweest in september 2008 en was voor mij een fijn gezellig en niet te druk hoteletje alleen het ontbijt smorgens viel tegen alledagen hetzelfde maar s'avonds aan de baai het avond eten was prima ook prijsverhouding

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 7frens en mies03-06-2009

Voor kreta best voldoende.

Het hotel ligt, aan de zuidkust. Een auto is wel heel erg wenselijk. De borden is even wennen, maar de wegen zijn ok. Het hotel is best redelijk, als je niet de hoofdprijs betaald. Bij binnenkomst lag er erg veel kinderspeelgoed in de hal. Als je pech hebt kan de kamer en het balkon wat klein zijn. De douchebak is standaard "griekse" afmetingen 70x70 zonder gordijn. Het zwembad is plaatselijk 2,65 meter diep en bij de tegeltrapjes kun je je flink pijn doen,(zeer scherpe hoeken) maar ik was de eerste in 30 jaar met dat probleem, volgens de eigenaar. Het avondeten gebeurt ca 15 min lopen in een restaurant bij het strand met een prachtig uitzicht over de baai. Het eten is elke dag anders, ook als je 14 dagen blijft. Het smaak steeds goed, maar het oog wilt ook wel wat, dus dat kan beter. In de omgeving zijn veel prachtige zandstanden waaronder enkel met fkk.

Gereisd in juni 2009

• 9Lara16-07-2008

Zalig genieten!!

Ik vond dit Hotel zeker een aanrader. Het was rustig gelegen, maar toch niet ver van de zee en de restaurantjes. Het zwembad was zeer proper en lag in een schitterende omgeving. Ook was het hier altijd zeer rustig!! Ik heb echt genoten van deze vakantie en daar heeft dit hotel en matala zelf zeker toe bijgedragen!!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8Chloé & Michaël10-07-2008

Relax

Zeer leuk hotel, zéér rustig gelegen. Eigenaars zijn heel vriendelijk en ontspannen. Spreken goed Engels en verstaan ook Nederlands. Ontbijt is simpel maar vers en lekker. Voor smiddags zijn de snacks van het hotel zeer goed gezien prijs/kwaliteit. Drank is goedkoop. Wij hadden een kamer toegewezen gekregen die studio bleek te zijn.Goed dubbel bed. Ruime badkamer zonder douchegordijn maar water loopt toch weg via afvoer, kitchenette, frigo, airco is bijbetalen maar is eerlijke prijs ([email protected] €/dag).En een leuk terras met 2 stoelen en een tafel. Zwembad vlakbij, 500m van strand, wandeling van ongeveer 5 min. Wij waren zéér tevreden en kunnen het ten zeerste aanraden mocht je overwegen om naar Matala te gaan, want dan zal dit toch zeker een van de betere hotels zijn daar.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9suy-stallaert03-07-2008

zeer gezellig hotel, heel vriendelijke hoteleigenaar en familie, rustig gelegen en toch dicht bij het strand en centrum, indien je half pension neemt ga je in het centrum eten wat zeker een aanrader is en zeker voor het weinige geld dat je ervoor moet betalen, het is wel typisch griekse keuken en zeer varierend gedurende 14 dagen het was prijs kwaliteit zeker, we gaan zeker nog terug!!!

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Anneke01-07-2008

Als je enkel luxe zoekt, ben je hier niet op je plaats. Maar als je een ontspannen gezellige vakantie wilt, waar je je eigen ding kunt doen en toch ook met je vragen terecht wil kunnen, dan zit je hier goed. Zeker met kinderen! Mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam, zeker als het ging over ons 7 maanden oude zoontje. Wij gaan zeker terug!

Gereisd met familie in juli 2008

Hotel Princess Europa info