Hotel Princess Europa

Griekenland, Kreta, Matala

7.9Goed

35 reviews over Hotel Princess Europa

• 7Suzanne16-09-2016

Viel tegen omdat wij in de dependance zaten.

Wij waren in de dependance geplaatst aan de overkant. Dat is het oorspronkelijke hotel waar nu onkruid groeit tussen alle tegels, een oud zeil over het zwembad zit, gordijnen voor de oude receptie en eetzaal. Beetje sinister aandoend. Geklaagd natuurlijk maar zonder ook maar te kijken werd er gezegd dat ze vol zaten. Wij waren via touroperator kregen het idee dat iedereen daarvan aan de overkant was gezet. Kamer was ook niet erg gerieflijk, oude gordijnen, balkon te klein om op te zitten en als je gedoucht had stond de hele badkamer blank en dat bleef zo tot de volgende ochtend. Er was wel een koelkastje en AC. Het nieuwe hotel zag er wel goed uit en had ook een mooi zwembad. Het personeel was vriendelijk en het ontbijt goed. Het hotel zat bijna helemaal vol met Fransen en je kon merken dat het wel vaker zo was want iedereen spreekt vloeiend Frans. Je loopt daarvandaan heel makkelijk naar het strand.

Gereisd met partner in september 2016

• 8GIL LAMBRECHTS20-07-2013

Prima hotel in verhouding met prijs.

Europa heeft vanaf dit seizoen nieuwe manager wat resulteert in stomme en luide muziek aan zwembad- rond de bar in de zeteltjes rustig je boek lezen is er niet meer bij. De nieuwe manager is van plan om vanaf volgend zomer verplicht half pension in te voeren-dan is het voor ons dit jaar de laatste keer geweest. Matala heeft lekkere en goedkope restaurantjes met zicht op zee, waar je ook voor 10 euro pp kan eten en dan nog met zicht op zee.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8Dirk en Mia26-09-2012

Aangenaam hotel !!!

Wij zijn hier in augustus voor het eerst geweest en gaan zeker nog eens terug.Prijs/kwaliteit zeker in orde ! De kamers zijn heel basic maar proper! Het ontbijt was lekker en er lag van alles wat! Er hangt ook een gezellige en familiaire sfeer. Na 5 minuutjes wandelen ben je op het strand waar het heel gezellig vertoeven is met goede restaurantjes!Matala is zeker een aanrader. Zeker een autootje huren om de streek te verkennen! We hebben een hele Toffe vakantie gehad !!!!!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 5jansen marina27-10-2011

Matala is prachtig, maar nooit meer in dit hotel!

Voor wat we betaald hebben prijs /kwaliteit goed. Maar...zo onvriendelijke mensen nog nooit ontmoet, als dit mijn eerste ervaring met de grieken zou zijn kwam ik er nooit meer! We waren einde seizoen, oktober,nergens hadden deze mensen nog zin in! poolbar was gesloten, algen in het zwembad, het welkomstdrankje hebben wij moeten betalen, de anderen die aangekomen waren niet! vernamen we achteraf! Hotelbar is open tot 01:00 uur, maar kom geen 5 minuten te laat terug van het dorp, al zit de toog nog vol met drinkende mensen, wij konden niets meer bestellen, closed! ' Morgens was het niet kalimerra, maar merra...Enfin....Al bij al schitterende vakantie, het hotel diende voor ons dan enkel om te slapen.maar volgende keer terug naar Eleni, hotel Coral, dat zijn tenminste vriendelijke mensen in dezelfde prijsklasse, jammer dat het vol geboekt was!

Gereisd met partner in september 2011

• 9Stef & Debby12-09-2011

Super genoten !

Wij zijn net terug van een ge-wel-dige reis ! Je wordt hier onmiddellijk vriendelijk ontvangen, Harris behandeldt je als vriend ipv als klant eens je hem leert kennen. Ik geniet vooral nog na van het zààlige zwembad (en de poolbar waar je 's middags eten kan bestellen en waar je oa lekkere cocktails kan nuttigen!).Kamer:Nadeeltje:douchekop stuk.In september: rustige mensen,weinig kindjes,in 't weekend komt er wat volk bij, maar da's overal zo.En Matala: het mooiste plekje waar je volgens mij kan verblijven!resto's:bijna overal zeezicht, lekkerst in Matala zelf vonden wij toch wel Giannis (rechtover de hippie Georges)en Sunset, helemaal op het einde met hét mooiste zicht ! Maar in Scala hebben we ook wel es lekker gegeten, maar niet 'top'.Maar ieder z'n zin. Ik vind: de foto's op de site zijn waarheidsgetrouw maar in 't echt ziet het er nog beter uit ! We hebben ons super geamuseerd!

Gereisd met partner in september 2011

• 10Ingrid & François05-07-2011

Super !!!!!!!!!

We zijn voor de derde keer naar Princess Europa geweest, en weer super ontvangen. De familie Kiprakis wil dat iedereen een ongelooflijk verlof heeft. Hier ben je geen kamernummer maar een persoon. Wij gaan terug in september.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Nic05-07-2011

Beste hotel van Matala

Dit hotel is het beste hotel van matala. Kamers zijn groot, proper: dagelijks gepoetst, propere handdoeken en lakens. Ontbijt: uitgebreid buffet met dagelijks een ander warm gerecht ( voor kreta een abnormaal goed ontbijt) Heel groot zwembad, bar die dagelijks open is ( zowel voor drank als eten ) Dorp is op wandelafstand maar 5 min. wandelen. Heel vriendelijk en gedienstig personeel. Ook alles voor handen voor kinderen en baby's. Drank aan de bar is goedkoop alsook het eten (lekker) Kortom het perfecte hotel als je gek bent van matala.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 8guy09-06-2011

dit is als thuiskomen!

rust!rust!rust! Familie Kiprakis slooft zich uit om het iedereen naar de zin te maken - organiseert bbq's. Na bijna 20 jaar vaste gast weet je wat je krijgt: en dat is héél veel voor wat je betaalt.

Gereisd met partner in maart 2011

• 8Chris en Marleen07-09-2010

Zeer gezellig hotel, rustig gelegen.

Zeer goed gelegen voor een vakantie kamer met ontbijt. Voor de rest steeds gegeten in het dorpje in verschillende typische restaurantjes. Heel grieks en lekker voor weinig geld. Ik ga zeker nog terug. Het hotel is ook goed gelegen om het eiland te verkennen met de auto.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 9Ingrid09-07-2010

Heerlijke plek!!!

Hotel Europa is voor ons het beste in Matala. Het eten s'middags is er heerlijk,het ontbijt op zijn Grieks maar wel lekker geen luxe. De familie van het hotel is enorm gastvrij ze doen alles om het naar je zin te maken. In weinig woorden een heel toffe vakantie gehad en vele vrienden gemaakt. Zeker een aanrader is de bbq die Harris de eigenaar soms organiseert. Ongelooflijk lekker en o zo véééél. Kortom allen daarheen. Yammas!!!!

Gereisd met partner in juni 2010

Hotel Princess Europa info