Hotel Orama

+46/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9FenomenaalScore uit 140 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

141 Reviews over Orama

• 10Saskia van Leemput24-08-2021

Fantastische vakantie bestemming

Matala is een super leuk en gezellig dorp, waar we al jaren komen! Hotel Orama ligt net buiten het centrum, en wordt gerund door een super lieve Griekse familie. De eigenaar Stelios is een geweldig gast heer, die er alles aan doet om je een geweldige vakantie te bezorgen! Kan niet wachten tot we er weer heen kunnen!

• 8Jongens uit Groningen27-08-2020

Bij aankomst vriendelijk ontvangen door de eigenaar (stellios). Het waren wat kleine kamers maar wel netjes. Voor 2 euro per dag kun je gebruik maken van de koelkast en voor 5 per dag van de airco. De eigenaar deelt graag shotjes Raki uit. Als als je bij het zwembad zit wordt je vriendelijk bedient. Stadje en strand is ongeveer 5/10 min lopen. Ook is het een aanrader om auto of motor te huren bij familie van de eigenaar voor 30 euro per dag en kan de eigenaar goedkoper een taxi regelen om je naar het vliegveld te brengen. Hele leuke week gehad. Zeker een aanrader!!

• 7Tjeerd Bos17-10-2019

Goed hotelletje voor het betaalde bedrag.

Hotel ligt iets buiten het dorp dus, in ons geval, was een auto noodzaak evenals voor verdere excursies die wij ons opleggen. Zuid -Kreta is onze ultieme plek op dit eiland met Kalamaki als grote uitschieter.

• 6Jan09-10-2019

Eenvoudig hotel met onaardige eigenaar.

Mooie ligging op loopafstand van Matala en strand. Eenvoudig 2 sterrenhotel schoon en netjes het ontbijt stelde niks voor was heel beperkt vier stukjes brood met een kuipje boter de ene dag een ei erbij en de andere dag een half plakje kaas en een half plakje vlees en een glas limonade en koffie of thee. Daarom neemt iedereen zijn eigen broodbeleg mee . Ik vind het nogal vreemd als je voor ontbijt betaald dat je zelf voor beleg moet zorgen. Een koelkast huren kost 2 euro per dag en airco 5 euro per dag. Hoteleigenaar doet de bar open als hij daar zin in heeft en is alleen vriendelijk tegen vaste gasten . Als je zelf iets vraagt dan wordt hij boos op het aggresieve af. Heb veel hotels bezocht maar nog nooit zo een hoteleigenaar meegemaakt die zo klantonvriendelijk met zijn gasten omgaat vaste gasten uitgezonderd.

• 7Neel30-09-2019

Gemoedelijk

Wij zijn nu voor de 5 de keer in orama geweest Heerlijk!! Maar tot ons schrik moet ik nu 500€ meer gaan betalen voor de zelfde tijd en periode. Dat begrijp ik niet😳

• 9John de Jong19-05-2019

Fantastisch, heerlijk relaxed

Wij zijn nu voor de 2e keer in hotel Orama geweest. Steeds voor een periode van 2 weken. Een heerlijk hotelletje op een rustige locatie op ongeveer 400 meter van het centrum van Matala en met een heerlijk zwembad en een super gezellig barretje. Wij genieten hier altijd enorm. We spreken hier over een 2 sterren hotel. Het heeft eenvoudige kamers die goed schoongemaakt worden. Het ontbijt is heel eenvoudig, maar daar is ook de prijs naar. Wil je grote buffetten en luxe kamers, zul je toch de beurs moeten trekken en en een 4 of 5 sterren hotel moeten boeken. Voor Griekse begrippen is dit een prima hotel. Eigenaar Stelios is een fantastische kerel die altijd voor je klaar staat en is tevens een super gezellige barman. Hij weet zijn gasten te entertainen. Wij hebben inmiddels weer geboekt. Nu voor 3 weken. Orama is voor ons 3 weken relaxen. Heerlijk..!!!!!!! Voor ons een dikke 10.

• 4Annelies Brassé24-10-2018

Hotel Drama

Wij vonden het niet hotel Orama maar Drama, wij hebben vaker low budget geslapen, maar dit slaat alles, kamers worden op zicht gereinigd, kijk dus niet verder, Badkamer klein en een groot water ballet, geen bad matje, geen zeepje voor je handen te wassen na toilet bezoek, bedden zijn kei hard, alles word maar 1x maal verschoond net als de handdoeken, je bed word wel opgemaakt elke dag. Ontbijt is het grootste lachertje je krijgt 4 stukken brood met n heel klein kuipje boter en jam, een dag een hard gekookt ei een dag half plakje kaas en ham, in de budget hotels wat wij hadden had je gewoon een buffet vorm en bepaal je zelf wat je eet en hoeveel, extra koffie of thee kon wel. De bar maakt de eigenaar open wanneer hij zin had, lag je aan het zwembad , moet je net als bij het ontbijt zelf voorzienend zijn, het lopen naar Matala is ong. 5 minuten, dus verwacht niet veel daar

• 9Dirk Van Dorpe28-08-2018

Amazing!! Best in town!!

Zonder veel verwachtingen toegekomen maar vanaf de ontvangt tot het vertrek zijn alle verwachtingen ruimschoots overtroffen. De kamers zijn groot genoeg, de bedden zijn goed en de douche is proper. Alle dagen worden de kamers mooi gekuist. Stellios is een fantastische kerel die alle hotelgasten samenbrengt aan de bar en zorgt voor een heel familiale sfeer. Lachen en gieren! Als extraatje was er vrijblijvend nog een bbq voor alle gasten. Het lekkere vlees wordt gekweekt Stellios zijn schoonbroer. Het vlees werd perfect gegaard in de buitenkeuken met bqq en pizza oven. Heel opmerkelijk is dat bijna niemand hier voor de eerste keer komt. Na mijn eerste kennismaking kom ik ook zeker terug. Ik heb mijn plekje gevonden!!

• 3Wv20-08-2018

Hotel nooit meer, dorp en strand fantastisch !

Zeer slechte bedden, zere heupen van de veren. Meer mensen klaagden hierover. Koelkast 2 euro per dag, moet je s nachts uitzetten vanwege de herrie die hij maakt. Airco kost 5 euro per dag, deze blaast echt in je gezicht want je kamer is maar een heel klein oud hokje met balkon. Of begane grond. Douche ziet er niet uit. Zwembad ziet er goed uit, met bedjes en parasol, maar de bar is nooit open dus drinken moet je bij de supermarkt halen. Eigenaar is wel aardig, Stelios, alleen gezien bij aankomen en weggaan. Sleutel paste ook op deur van buren. Stonden in eens s avonds bij de buren op de kamer. Ontbijt is waardeloos, 4 sneden brood, een piep klein kopje boter en piep klein kopje kan. Daar kan je net 1 snee brood mee smeren. Soms ook nog 1 keihard gekookt ei... wel koffie of thee erbij en zoete sap. Matala het dorp en het strand is ongeveer 10 minuten lopen. Super gaaf strand en ontzettend leuk hippie dorp. Altijd flinke wind heerlijk.

• 8Marnix Slagter10-08-2018

Gezellig en genieten

Leuk hotel! Kleine kamer met een badkamertje, maar wel schoon. Elke dag werd er schoongemaakt. Omdat je vanwege het warme weer de meeste tijd buiten zat, maakte het niet uit dat de kamer aan de kleine kant was. Leuke, vriendelijke eigenaar (Stellios). Als er iets was, stond hij voor je klaar. S'avonds heeft hij de bar open om een drankje te doen. Het ontbijt was niet super. Een paar plakjes stokbrood met weinig beleg. Het zwembad was prima! Het centrum van Matala is 10 min lopen, maar goed te doen.

Hotel Orama info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met