Hotel Matala Bay

16 reviews over Hotel Matala Bay in het Nederlands

Beter niet.

Wim en Cecil
15-6-2012

Bij aankomst denk je nou nou dat lijkt goed, ook nog bij binnenkomst maar zodra je de lounch door was kwam je in een smerig oud geheel terecht of wij hadden toevallig een niet opgeknapte kamer.De ontvangst was eerder onbeschoft dan vriendelijk, je kreeg een kaartje in de hand gedrukt met de mededeling: kamer 205, ontbijt tussen 8 en 10. Nerder geen goedendag of niets, op de vraag waar het strand was kregen als antwoord, 2 minuten lopen rechtsaf verder niets.Het alarm op de deur was stuk en er werd niets aan gedaan, de tv werkte ook niet we hadden best met bijbetaling een afstandbediening willen hebben maar dat werd ons ook niet verteld De douche was grappig, een soort paraplu. Als de een ging douchen moest een ander het gordijn vasthouden anders kleefde het ding om je hele lichaam heen. s'Morgens kon je in de ontbijtzaal zien wat het menu van de vorige avond was, zo smerig.Bij vertrek was er weer niemand aanwezig, dus geen aanrader.

Dichtbij strand

Marian van Loenen
6-10-2011

Hotel Matala Bay was ons 2e hotel op onze flydrive Kreta georganiseerd door touroperator en is pas gerenoveerd. Het restaurant moet nog gerenoveerd worden. De kamers zijn erg mooi en erg schoon. De douchebak in de badkamer is wat klein, waardoor de vloer erg nat wordt. Aan ons verzoek om de kraan te repareren werd meteen gehoor gegeven. Personeel is gematigd vriendelijk. Beetje afstandelijk. Het ontbijt was prima. Voldoende broodjes, kaas, vleeswaren, fruit, rauwkost, yoghurt enz.

Het hotel ligt op 5 minuten lopen van het strand, waar leuke restaurantjes zijn.

Grote ligweide rondom het zwembad.

Kortom een goed hotel.

Hotel was niet gereed om mensen te ontvangen

mvanderslikke
11-5-2011

Hotel had net een nieuwe lounge ,maar deze was nog niet echt af,zodat er geen bar was enz.Ontbijt was eentonig en zeer beperkt, diner was een stuk beter maar ook hier was de keus beperkt.Personeel was bij binnenkomst zeer behulpzaam,maar bij vertrekt helemaal niet zichtbaar

Goed hotel

Annelieke
22-9-2010

Locatie prima, entree is beetje oostblokachtig maar wordt vernieuwd... Kamer (wij hadden een suite) FANTASTISCH.. enige nadeel waren de geiten die iedere ochtend om 4.30 op grasveld naast het hotel terugkeerde:-).. Ontbijt was goed, niet bijzonder maar vers brood, goede koffie en goed beleg.. Poolbar met eten was goed en de prijzen van de drank zijn zeer goed betaalbaar. Personeel is bijzonder vriendelijk.. Ik zou zo nog een keer terug gaan! Er zijn veel leuke restaurants in de omgeving maar voor een simpele lunch of diner is deze poolbar ook geschikt

Prima hotel op een prima locatie!

LZ
16-9-2010

We hadden een prachtige ruime suite met balkon op de hoek, zeer mooi ingericht, alleen misten we een douchegordijn/cabine in de badkamer. De entrée (receptie/lobby) die wat shabby aandoet, wordt komende winter gerenoveerd, net zoals de kamers afgelopen winter in een nieuw jasje zijn gestoken. Vriendelijke eigenaar, drankjes aan de bar zeer betaalbaar.

nooit meer

Gerry
11-9-2010

Het eten in dit hotel is verschrikkelijk,wij hadden half pension voor 15 dagen,maar zijn 7 keer elders gaan eten,wat een combinatie's.

Wat vandaag overbleef stond er morgen weer.

Geregeld was er niet eens vlees en 15 dagen als toetje watermeloen.

Ontbijt zeer eentonig,alleen het brood,als het vers was was wel lekker.

Kamer werd slecht schoongemaakt en de douche was een ramp.

Deuren werden door bijna iedereen met een knal dicht getrokken,omdat dit niet anders kon.Absoluut niet aan te bevelen hotel.

Familiaire, vriendelijke sfeer

M. Harte
11-5-2010

Prima hotel met zeer vriendelijke eigenaren. De hoteleigenaar ontvangt van de reisorganisatie 10 euro per persoon per nacht voor logies/ontbijt. Voor halfpension 2 euro extra. Ik begrijp niet waarom de toeristen zo klagen over dit hotel. Ik heb hier een prima verblijf gehad met een uitstekend ontbijt! Mijn complimenten!

Het enige nadeel vond ik de mug in de kamer. Zeker een aanbeveling waard en ook voor herhaling vatbaar. Ik kan dit hotel bij iedereen aanbevelen!

2008

redelijk hotel in leuk plaatsje!

Caty
15-9-2008

Dit hotel is prima om een paar dagen in te verblijven. Het ligt op loopafstand van t gezellige centrum en het strand. Kamers zijn weliswaar klein, maar nieuw opgeknapt, met tv, haardroger, en tegen bijbetaling een koelkastje en airco. douche wordt nat... Ontbijt was best oke, brood even roosteren, en kaas,ham, ei, meloen, tomaat, yoghurt etc.. De gastvrouw is wat áfstandelijk', gezelligheid daarentegen genoeg te vinden in het dorp.

Wij waren hier 14 dagen in september, en hebben 'n heerlijke tijd gehad.

Het hotel is niet groot, kamers zijn vernieuwd, douche is wat ongelukkig gemaakt. Wij hadden 'n kamer met balkon,groot genoeg om met 2 's avonds nog iets te drinken. (Af en toe is restaurant aan overkant nogal luidruchtig 's avonds).

Personeel was zeer vriendelijk.

Zwembad niet te groot, maar genoeg om verfrissing te brengen.

Het eten is inderdaad weining gevarieerd. De koude groentjes zijn steeds lekker vers, de warme maaltijd is nogal Duits getint. Maar het dorpje ligt op wandelafstand,dus wij zijn geregeld daar gaan eten in de vele restaurantjes - steeds zeer lekker gegeten en spotgoedkoop(zeker het restaurantje op het topje van de heuvel proberen, lekker en prachtig uitzicht!)

Matala is klein, maar mooi strand in een prachtige baai.

De excursies waren zeer goed georganiseerd (bij onze touroperator).

2007

Simpel hotel in een aardig dorp waar het in het hoogseizoen waarschijnlijk een gekkenhuis is. Leuk strand met een aantal grotwoningen waaarin ook nog de nodige hippies gewoond hebben. Om de hoek een ander strand waar nog steeds oude hippies in grotten wonen. Wij waren hier 3 nachten in okt. 2007. Erg rustig maar we moesten knokken voor een kamer met uitzicht omdat men al een gedeelte van het hotel had gesloten. Kamer redelijk maar badkamer is niet alles. Kleine douchebak met plastic gordijn een veel water over de vloer. Verder wel aardig,wij hadden TV en koelkast gratis.Groot balkon. Simpel ontbijt, verder geen maaltijden gebruikt. Je moet hier wel een auto hebben om iets te zien van de omgeving.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Matala Bay in Matala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Matala Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.