6,9

20 reviews over Hotel Marina in het Nederlands

Voor de derde keer!

Edwin
23-6-2013

De derde keer hotel Marina; een zeer hartelijke welkom van de familie Vozikakis, bekende gezichten van gasten en de vertrouwdheid van de mooie omgeving.

Hotel Marina ondergaat inmiddels gestaag kleine moderniseringen om het de gasten nog meer naar de zin te maken.

Vanuit het hotel is het elke dag weer genieten van hetgeen Kreta en vooral de streek rondom Matala te bieden heeft; het landschap, de rust, de kleinschaligheid, de mooie plaatjes en het lekkere eten blijven uitnodigend.

Een vierde keer gaat er zeker komen.

Gereisd met partner in mei 2013

mooie en fantastische lokatie!

marjo & sjaak
27-7-2012

lekker rustig gelegen familiehotel, keurig schone kamers, bijzonder aardige eigenaren, mama, marina, dimitri, erg bedankt voor jullie gastvrijheid

Gereisd met partner in juni 2012

Vriendelijk, eenvoudig, gewoon goed.

Edwin
17-6-2012

Hotel Marina in Matala voor de tweede keer geboekt. Vriendelijk, verzorgd en eenvoudig zijn kernbegrippen, geheel passend bij het Zuiden van Kreta. Een aanrader voor de rustzoeker.

Gereisd met partner in mei 2012

Waar voor je geld !

jan ewals
31-5-2012

Zeer nette accommodatie in een prachtige en rustige omgeving op 1 km van Matala. Het hotel ligt aan de oude route naar Matala waar alleen (weinig) bestemmingsverkeer passeert. Vanuit de meeste vertrekken een geweldig uitzicht over zwembad en mooie vallei omgeven door bergen

Maak eens een (mountain)biketocht. Verder interessant: opgravingen Gortys (15 km), opgravingen Festos (7 km), markt Mires (10 km), Heilige Kloof (voorbij Listaros 10 km)

Gereisd met partner in mei 2012

Het hotel met zwembad is eenvoudig en past prima bij de minder toeristische maar prachtige omgeving van Matala. De kamers zijn schoon beschikken over de noodzakelijke zaken. De keuken is weinig gevarieerd maar smakelijk. De prijs/kwaliteit verhouding is bijzonder goed.

Het huren van een auto is een must. In Matala zelf ben je snel uitgekeken. Er zijn voldoende bezienswaardigheden in de omgeving.

Gereisd met partner in april 2010

Leuk en proper hotel

Inge en Frans
25-3-2010

Zeer vriendelijke Griekse familie baat dit hotel uit. Spijtig alleen te verkrijgen in half pension, want het diner betekent niets. Ontbijt typisch Grieks maar gelukkig heb je een frigo op de kamer zodat je wat lekkers kunt kopen voor s'morgens in de supermarkt.

Matala dorp moet je toch inschatten op zeker een 20-tal minuten lopen. Wij huurden een auto voor 125 € voor een ganse week. Matala is grandioos, rustig, geen massatoerisme en zuid Kreta is prachtig om rond te toeren. Veel keuzes aan goede restaurantjes en s'avonds een heerlijke sfeer en nog allemaal betaalbaar. Enige nadeel ver van de luchthaven, maar wij nemen die erbij. Wij zijn terug weg in juni 2010. HOPA ! JAMAS i

Gereisd met partner in juni 2009

waar voor je geld

christophe leyssens
21-8-2009

dit hotel is kraaknet,de maaltijden zijn zeer basic, te omschrijven als moeders dagelijkse keuken,men is hier zeer vriendelijk en hulpvaardig,de kamers zijn netjes en dagelijks gepoetst met uitzondering op zondag,de handdoeken worden slechts een maal om de 4 dagen vervangen. naar het strand wandel je in ongeveer 15 minuten men is hier zeer flexibel inzake het avondmaal daarmee bedoel ik,we keken wat de pot schafte en vonden wij het goed dan bleven we eten ,zoniet , gingen we gewoon in matala eten 25/a/30euro per koppel drank inbegrepen en je werd heus niet boos aangekeken de volgende dag.

bekijk wat je voor je verblijf betaalt, daar kan je toch enkele malen voor elders gaan uiteten toch? dit hotel staat voor een rustige,zorgeloze vakantie,nog een laatste, tip boek de huurwagen meteen bij de reis want eens daar bestaat de kans dat er niet meteen iets voor handen is.

Gereisd met partner in augustus 2009

nooit meer

harold
15-8-2009

hotel marina te matala is duidelijk een hotel op zijn retour , de maaltijd zijn echt karig en zonder enige creativiteit .steeds hetzelfde voorgerecht en de hoofdmaaltijd

heel simpel en steeds overgoten met een rare vette rode saus . na 5 dagen klagen hadden we eindelijk warm water en nog een dag later een sproeier . de handdoeken en lakens zijn op 10 dagen slechts een maal veranderd en na info bij het kamermeisje hoe zoiets mogelijk is liet ze de linnenkast zien die inderdaad helemaal leeg bleek te zijn dus ze kon ze gewoon niet verversen .na lang aandringen en kwaad maken hebben ze dan maar van een andere lege kamer handdoeken gegeven .nee ok al is het een vrij goedkoop hotel kanje toch maar beter een andere keuze maken of ga met de tent dan heb je meer waar voor je geld .wees gewaarschuwd

Gereisd met partner in augustus 2009
2008

Basic hotel aan basic prijs

ruud&frans
24-9-2008

Verwacht géén luxe maar hotel Marina is wel charmant. Rusige ligging. Kamers erg basic maar netjes. Eenvoudige (maar lekkere) maaltijden zonder keuzemogelijkheid: elke dag 1 gerecht. Als je dit helemaal niet lust, heb je pech, er is niets anders. Voorgerecht en dessert alle dagen hetzelfde. Ontbijt fantasieloos. Consumpties goedkoop. Zwembad overal diep, dus helemaal niet geschikt voor kinderen. Sympathieke uitbating vol "goede wil": wat er niet is vraag je maar en het komt in orde. MINI-ijskastje tegen betaling (€ 2 per dag). PLUS: altijd buiten eten op het terras zonder problemen. Als je dit hotel héél voordelig via een touroperator kan boeken, krijg je waar voor je geld. Reschtstreeks reserveren is véél te duur in verhouding tot wat wordt aangeboden. Besluit: een goede keuze voor een laag budget.

Gereisd met partner in september 2008
2007

Wij hadden elke dag boven de 40 grd

Taco Vonk
29-8-2007

Wij hadden elke dag boven de 40 grd. Wij hebben geboekt via ltur. Dit leuke familiehotelletje wordt gerund door een grieks gezin en heeft ca. 24 kamers. De kamers zijn klein maar schoon en bevatten het hoognodige. In de zomer raad ik iedereen aan, om een kamer met airco te nemen, hiervoor betaal je 3,-- pn en als je ook de koelkast gebruikt betaal je nog 2,-- pn extra. De kamers worden elke dag schoongemaakt behalve op zondag.

Het eten is eenvoudig maar voldoende. Het ontbijtbuffet is karig vergeleken met ons ontbijt.

Het diner bestaat uit twee gangen en is vullend. Het is het eten wat de grieken thuis ook eten. Het is hier de gewoonte dat je zelf je dienblad in de keuken zet.

Het hotel is op ca. 10 min lopen van het centrum en het strand. Matala is een leuk klein badplaatsje voor de rustzoekers met een souveniersmarkt en enkele gezellige barretjes en terrassen aan het strand. Huur zeker een auto of scooter om de omgeving te ontdekken. Want er valt zeker veel te zien op kreta

Gereisd met partner in augustus 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Marina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina in Matala, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.