GriekenlandKretaMatalaHotels MatalaHotel Dimitris Villa Club

Hotel Dimitris Villa Club

GriekenlandKretaMatala

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Dimitris Villa Club voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 6 reviews
+20/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.3FantastischScore uit 6 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

7 Reviews over Dimitris Villa Club

• 10nicole21-12-2017

Veel voor weinig.

Jean-Pierre en ik zijn hier geweest tijdens onze rondreis door Kreta. Erg sober dus Grieks waardoor wij het erg leuk vonden. Manlief zijn broek werd nog gestreken. Niks is te gek. En zwembad. Dichtbij Matala.

• 10Bob24-06-2014

'Fantastische plek!' of 'Dit nooit meer.'

Hebben 5 dagen verbleven in dit kleinschalig hotel. Prachtig zwembad rustig gelegen en toch vlakbij strand en centrum. Ontbijt in buffetvorm. Kamers eenvoudig maar zeer proper. Werden ontvangen door ongelooflijk vriendelijke Griekse familie die werkelijk alles regelden voor hun gasten. Mooi dat dit nog bestaat in deze dure tijden.

• 7Hansje23-05-2010

Prima voor de prijs

Lekker rustig, dicht bij dorpje en strand. Bedden erg hard en de douche is alleen warm op zon dagen. Verder staat er geen druk op. Voor enkele dagen is het goed te doen maar zou er niet lang verblijven.

• 10Kate Fasatos27-09-2009

is a Family Cretan Hotel

they make us to feel like home ...Elena and the childs are really friendly people and ready to help

• 730-10-2007

Anfangs fühlten wir uns sehr wohl dort. Der Service war sehr gut und die Bedienung (Familie ?) sehr freundlich. Das Haus ist gut und ruhig gelegen am Ortsrand von Matala. Gehminuten zum Strand etwa 10 Min. Mit dem Essen waren wir sehr zufrieden auch war das Personal sehr freundlich zu den Kindern. Mit der Zeit schlug die Stimmung aber um, der Chef (zum Glück selten anwesend) war sehr schlechter Laune und man hatte nicht mehr das Gefühl dort willkommen zu sein. Ich persönlich hatte das Gefühl die englischen Gäste würden bevorzugt.

• 7Margot Arends17-06-2007

Service is prima, eigenaresse is heel vriendelijk en behulpzaam. Kamers op 1e verdieping hebben een kindvriendelijk balkon (onze zoon is 1 jaar). Ligging heel rustig, op loopafstand van het strand en het stadje. 's Avonds hoorden we de jonge uilen roepen. De benaming van villa is nogal pretentieus, wij hadden een appartement geboekt en we kregen een studio met koelkast, maar zonder kitchenette. Ontbijt buiten op het terras bij het zwembad is prima. Zwembad en pierebadje is ook fijn en rustig met ligstoelen.

• 6frans & ruud25-06-2006

Rustig op wandelafstand centrum.Ontbijt eenvoudig.Kamers gelijkvloers geven allemaal uit op 1 terras:géén privacy.Kamers met ijskast,tv,safe welke dagelijks oppervlakkig worden schoongemaakt maar niet op zondag. Linnen 1 x per week. Handdoeken "als ze vuil zijn" (gooi ze op de grond en dan worden ze vervangen).De service is zeer beperkt, soms lijkt het er wel een "spookhotel":er is helemaal géén personeel (communicatie met de gasten d.m.v. briefjes).Op de kamer werkte de tv niet en de spoeling van het toilet was defect (water bleef lopen) maar dat bleef de hele vakantie zo.De eerste 2 nachten werden we ondergebracht bij de buren, kamers met minder comfort, zonder excuus. En daarna verhuizen op eigen krachten. Maar voor die prijs kan je géén wonderen verwachten. We gaan zeker terug naar Matala maar niet meer bij Dimitris. Er is daar keuze genoeg aan leuke kamers, huisjes enz...

Hotel Dimitris Villa Club info

Room facilities

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Sport entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar

Meals