Appartement Windmill

Appartement Windmill
7,9

23 tips over Appartement Windmill

hansmeles, 5-7-2016
De restaurants Pyrgos en Drossia vonden we prima. In de loungebar van Drossia (naast het restaurant) was het ook goed toeven. Fietsen kun je huren bij Aries (vlakbij de Macdonalds).
Jeanette, 12-7-2015
Treintje naar Mochos of Krassi. Lekker eten : restaurant Paradise, Kalispera of Pyrgos ( iets massaler ).
Jeanette, 12-7-2015
Treintje naar Mochos of Krassi !! Lekker eten : restaurant Paradise, Kalispera of Pyrgos ( is wat massaler )

We hebben een aantal aanbieders voor Windmill voor je op een rij gezet:

H.verhaar, 2-11-2014
Als je eens wat anders wil eten en van curry houdt ,dan kun je heerlijk eten in Curry Parc. Een restaurant aan een zijstraat van de winkelstraat .richting Stalis. Heerlijk eten!!!
Winston Aarts, 8-10-2014
Voor € 500,00 kun je 10 dagen naar Mallorca, en is in alle genoemde opzichten veel beter.
wanneannema, 12-8-2014
Wij zaten in windmill 2 op de derde verdieping het uitzicht is iets minder dan in windmill 1 maar best genoeg.

astrid met partner aug 2013, 2-1-2014
als je bij Windmill rechtsaf loopt , loop je zo Stalis in . ik weet dat de eerste 100 meter nogal uitgestorven aandoet, maar het is echt de moeite waard om verder te lopen , er zijn zoveel leuke restaurantjes en barretjes aan deze kant van Beach Road, en een hele leuke sfeer ,je kunt minstens 2 uur winkelen en rondkijken voor je aan het eind bent, ga eens een live show zien bij de grootste bar aan het strand,, De Beach Comber " of een lekkere cocktail bij de leukste engelse pub ..De Red Lion !
astrid, 27-12-2013

ga eens naar Stalis , dat is zoveel gezelliger dan Malia! restaurant Kostas Golden Beach is daar een absolute topper! zeer uitgebreide kaart en een geweldige sfeer , eigenaar spreekt vloeiend nederlands , En in de oude stad Malia is Taverne Odas

een echte aanrader ! betere Stifado is niet te krijgen , als je een auto huurt , is de rit door de bergen naar Irapetra een van de mooiste van het eiland, ook de rit naar plaka is de moeite waard , en dan naar Spinalonga ,dat ligt daar tegenover.

Marjolein, 20-10-2013

Restaurant Pyrgos een aanrader. Wij hadden een autootje gehuurd en lekker

rondgereden. Khoutouloufari is een leuk dorpje om te bekijken met allemaal dakterrassen met uitzicht op zee en chersonissos.

vonk, 29-9-2013

Je kunt heel goed snorkelen aan het strand bij windmill zelf.

Wij hebben zelfs een zeekat (soort inktvis) en mureneaal gezien.

Ga eens in een afgelegen dorpje griekse koffie drinken op een terrasje van een echt grieks koffieshopje...heerlijk.

super restaurant waar ze je heeeel hartelijk ontvangen en bedienen, vanaf complex naar rechts richting stalida zit aan de overkant na ongeveer 600 meter SOCRATES heerlijk eten voor een goede prijs.

bijvoorbeeld kleftiko lam 9,90, Gyros varkens 6,90.

We hebben een aantal aanbieders voor Windmill voor je op een rij gezet: