Géén boekingskosten

9.1FenomenaalScore uit 38 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

38 Reviews over Theoni

• 10Jan en Anja03-10-2022

Supergastvrij familiebedrijf

Supergastvrij familie bedrijf, waarbij het aan niets ontbreekt. Alles keurig schoon, frisse handdoeken en bedlinnen, ruime kamers met balkon. Superschoon zwembad met ruime ligweide. Alles op loopafstand van de drukte als je die wil opzoeken. Geen herrie van jeugd, dus heerlijke plek om te relaxen. Supervriendelijke familie. Prijs kwaliteit TOP.

• 8Ans03-09-2022

Erg gastvrij.echt familieappartement. Ver van de disco’s. Goede prijs/kwaliteit. Netjes, alles aanwezig ,geen luxe. Vrouw des huizes superlief en attent. We hebben ook bij hun gegeten . Ze zijn zo attent. Ontbijt heeft alles in de basis. Prima . Airco moet je apart voor betalen. Kamer was wel iets verouderd. Was voor ons geen probleem. Bedden waren ook goed. Lekker zwembad. Ziet er tiptop uit. Ligt 20 minuten lopen van de zee en 5 minuten van winkels en meerdere restaurant. We zijn. Geregeld in het oude gedeelte gaan eten. Top!

• 9Angelique Hubers11-08-2022

Gezellig, rustig complex met heerlijk zwembad

Heerlijke oase om tot rust te komen. De foto's laten het gevoel niet zien. Malia is een erg bruisende stad. Hier is op het appartement echter niets van te merken. Het zwembad is heerlijk: schoon, fijne ligbedjes in het gras. Eet-gedeelte en lounge-gedeelte, met heerlijke stoelen, in de mooie tuin. Eigen balkon. Goede uitvalsbasis naar bijv. Chersonissos. Bushalte op 100 afstand. Eenvoudig maar goed ontbijt. Mag wel wat afwisseling in zitten. Zeer vriendelijk personeel. Kamers werden goed bijgehouden en lakens en handdoeken werden regelmatig verschoond. Grote pluim!!

• 9Shirly26-06-2022

Top accomodatie!!

Samen met mijn moeder heb ik onwijs genoten van ons verblijf bij theoni. Oprecht een van de schoonste verblijven ooit. Iedere dag wordt je kamer schoongemaakt en krijg je schone handdoeken. Super chill zwembad met gratis ligbedjes en parasols. De gastvrouw is super aardig je hoeft het maar te vragen en ze regelt het. Airco is wel aan te raden, deze is 7 euro per nacht. Paar minpunten is wel dat de douche een zacht straaltje heeft, he meubilair wat ouderwets en het keukenblok inclusief uitrusting redelijk primitief is. Je hebt 1 gaspitje, maar je kunt er gewoon een bijvragen bij de gastvrouw. Malia zelf vond ik geweldig. Een leuke strip waar je als jongere goed uit kunt gaan. Theoni zit ver genoeg weg van de strip dus je hebt geen last van de drukte. Bovendien is er snachts een (hele aardige) portier aanwezig die alles in de gaten houd en rumoerige engelsen aanspreekt. In het oude centrum van malia kun je heerlijk eten voor weinig geld!

• 9Sven en Jolanda28-10-2021

Heerlijke vakantie!

Relaxt familie hotel. Ontzettend aardig , lief en gastvrije medewerkers. We hebben een aantal keren “met de pot” meegegeten. Zo leuk! De appartementen zijn ruim, schoon en op zijn Grieks ingericht. Keukentje heeft een ijskast, waterkoker en kookplaatje. Tevens is er een föhn aanwezig. Wij hadden twee losse bedden. Daarnaast waren de matrassen hard. Dat komt wel vaker voor op vakantie dus daar waren we op ingesteld. Het appartementencomplex ligt centraal in oud Malia. Het nieuwere gedeelte ligt op nog geen tien minuten lopen. Strand is op een kwartiertje lopen. Ontzettend leuk sfeervol Grieks restaurant in Oud Malia is San Giorgio Taverna. Aanrader!

• 10Anja06-10-2021

Super

Wat een super lieve mensen, en wat hebben we het heerlijk gehad! Niets was te veel we waren met 9 man maar werd rekening gehouden met ons zodat wij nog ff met z'n allen na sluitingstijd nog mochten blijven zitten. en ze hebben er heerlijk broodjes, dus al met al een aanrader.

• 8Paul05-10-2019

Zalige vakantie in gezellig Malia .

Rustig gelegen, aan de rand van een gezellig Mali. Eigenaar/personeel is zeer vriendelijk en zorgt voor een echt vakantie gevoel. Strand is 15 minuten wandelen. Kamer ruim en schoon, wel harde bedden. Verder een prima verblijf.

• 8Jeannot en Wilma22-09-2019

Verrassend goed

Goed verzorgd, vriendelijke medewerkers, mooi zwembad, rustig gelegen met het strand op wandelafstand, prima restaurants in de omgeving. Enigzins gedateerde kamer inrichting maar deze voldoet nog steeds, zeker een plek om naar terug te keren.

• 9Marco25-08-2019

Fantastisch!

Heerlijk rustig appartement complex op loopafstand van zowel het oude als het nieuwe centrum van malia. Erg ruime kamers. Vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om je het naar je zin te maken. Het ontbijt is eenvoudig maar voldoet. Heerlijk groot rustig zwembad. Het oude centrum van malia is s’avonds erg gezellig met hele goede, gezellige en zeer voordelige tavernes. Het nieuwe gedeelte bestaat voornamelijk uit Engelse vreetschuren en pubs. Niet ons ding.

• 7Willianne12-08-2019

Leuke onbezorgde vakantie

Warm welkom. Gastvrouw brengt je naar appartement. Airco was 7 euro per dag. Appartement was voorzien van basis voorzieningen. Appartement was geluidsdicht. Elke dag schone lakens en handdoeken. Heel vriendelijk personeel. Fijn zwembad met ligweide. 15 min lopen naar het strand. Bakker zit om de hoek. Genoeg eettentjes op 10 a 15 min lopen.

Aanrader: - 2 dagen auto huren bij Malia Cars - 1 dag quad huren bij Malia Cars om de bergen (asfalt wegen) in te gaan - Aqua Plus park (transfer kan geregeld worden maar wij hebben zelf scootertje gehuurd om er te komen - eten bij Sofi / tentje er tegenover - oud Malia - eten bij Red Lion - zonsondergang strand rechts

Kortom, lekker summier, relaxt, rustig, chill en leuke vakantie..

Hotel Theoni info

• Wlan internetBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • KoelkastBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters