Hotel Sun Village Malia Boutique Hotel

Kleine hotelsWeer vandaag23°20°
Hotel Sun Village Malia Boutique Hotel
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sun Village Malia Boutique Hotel voor je op een rij gezet:

165 reviews over Hotel Sun Village Malia Boutique Hotel in het Nederlands

Helemaal top

Marco&Debby
7-10-2017

Heerlijke accommodatie, vlakbij zee en net iets buiten de drukte van Malia. De kamers zijn ruim en netjes onderhouden, daarnaast leuk ingericht met een heerlijk bed. Marina en haar moeder runnen het hotel en doen dit met veel plezier.

Fantastische accommodatie

Lindaz
13-9-2017

Heerlijke week gehad met twee oudere kinderen in dit hele leuke hotel. We verbleven in een suite met eigen zwembad. Super mooi, prachtig ingericht, heel schoon, heerlijk bed, perfecte geluidloze airco en de kers op de taart was het prive zwembad.

Maar ook het gewone zwembad is heerlijk en alles schoon. Hele complex goed onderhouden, ook de tuin. Heel sfeervol ingericht.

Fantastische ligging, aan het einde van de toeristische straat, waar je geen enkele last hebt van het geluid van het uitgaanscentrum.

Eigenaresse Marina en haar moeder zijn vriendelijk, goede service en deden hun best om het ons naar de zin te maken.

Ontbijt niet super uitgebreid, maar zeker genoeg en smakelijk

Echt een super verblijf gehad in Sunvillage!

Super chill boutique hotel!

Maarten
31-8-2017

Als je even wilt wegkruipen van alle drukte en ontzettend chillen ... dan moet je hier zijn! We komen vaker en elke keer weer worden we vriendelijk in de watten gelegd door Marina en haar ouders. Mooie, schone kamers, lekkere grote bedden, airco en leuk ingericht door Marina zelf. Ontzettend fijn zwembad met lounge bedden en een oase van rust. Vooral een plek om als stelletje naartoe te gaan. Ontbijtje, salades, snacks en lekkere drankjes worden de hele dag door voor je gemaakt. Het Engels georienteerde stapdorpje Malia is niet persé voor ons maar daar merk je bij dit chill-hotel weinig van. Strand op 300 meter, auto huren bij Linda om de hoek en zeker gaan eten bij Drossia met een coole cocktailbar voor erna. Heerlijk voor een voor- of najaarsvakantie. Absolute aanrader!

SUPER!

Raimondo
30-7-2017

Bereid je voor op een unieke vakantie, de ligging van Sun Village is uniek, je kan er vakantie houden voor de rust, je actief zijn met veel (water) sporten en met een paar minuten lopen bereik je een bruisend uitgaansleven. Veel leuke goedkope restaurants. Het hotel heeft zeer vriendelijk personeel, alles wat je vraagt wordt gedaan. De kamers zijn mooi, niet gehorig, stijlvol met een goede airconditioning, kluis, föhn, handdoeken etc. en worden dagelijks schoongemaakt. Er is voldoende zit en ligruimte bij het zwembad, de badhanddoeken zijn gratis. De accommodatie is minder geschikt voor kinderen. Het gezelschap is gezellig internationaal, je ontmoet hier leuke mensen uit de hele wereld, kortom een aanrader voor een geslaagde vakantie!

Heerlijk vakantie

Sharron
19-8-2015

3x in de week organiseert de eigenaar een overheerlijk diner. Iedere dag wordt er schoongemaakt en indien nodig badhanddoeken/lakens verschoond. De studio's zijn erg ruim, ook de grote appartementen zijn groot en hebben veel extra luxe.

Ron en Magda
18-9-2014

Wat een fantastische plek om op vakantie te zijn. 20 prachtige kamers en zeer schoon.

We hebben twee fantastische weken gehad en gaan volgend jaar zeer zeker weer!

Geweldige vakantie locatie!

raimondo_hooft
17-9-2013

Geweldige vakantie ervaring, het complex is modern, de kamers zijn erg mooi en goed ingericht, een dikke tien voor de matrassen, je slaapt hierop beter als thuis. Het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Ik heb geen enkel negatief punt ervaren, absoluut voor herhaling vatbaar.

Als er iets niet duidelijk is of als je een wens hebt, b.v. een extra handdoek dan gewoon even vragen en alles per direct opgelost.

Je hoeft geen badlakens mee te nemen, deze krijg je kosteloos bij de zwembadbar.

Mooi appartementencomplex

Petra
    13-9-2013

De kamer was heel mooi ingericht, mooie badkamer perfect bed

Geweldig zwembad met bar en de eigenaren waren heel vriendelijk en behulpzaam.

Erg de moeite waard!

A. noniem
      2-6-2013

Het complex wordt gerund door de dochter, samen met haar vader en moeder. De afgelopen jaren flink gemoderniseerd en opgeknapt. Ze herinvesteren zo goed als alle opbrengsten en dat is te zien. Mooie kamer, lekker bed, goede badkamer en fijn, groot zwembad. Daarnaast wordt alles dagelijks schoongemaakt en zijn de eigenaren heel vriendelijk. Een absolute aanrader!

mooi appartement

Mario Tillema
        22-8-2012

leuk appartement met een goede bediening. Eigenaar erg vriendelijk. prijs/kwaliteitverhouding is goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun Village Malia Boutique Hotel in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun Village Malia Boutique Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.