Appartement Stelios Gardens

12 reviews over Appartement Stelios Gardens in het Nederlands

Gewoon prima

Jeannette van Ree
11-9-2019

Zijn hier 11 dagen geweest. inclusief ontbijt. Dat was redelijk prima. De familie die het hier draaiende houd is totaal niet met de gasten bezig. lijkt wel of ze er geen zin in hebben. In de avond geen gezelligheid aan de bar. Die staat ook vol met onzin. aangenomen personeel, pubers, verstaan geen Engels en weten weinig. Veel russen en die zijn gewoon asociaal. personeel vind alles wel prima en letten niet echt op. tegels rondom het zwembad spekglad. Zo zonde allemaal want het is een prachtige plek met een mooie tuin. Op drie minuten lopen naar de zee en ook vlak bij de winkelstraat van Malia. Schoonmaak dames erg vriendelijk.

Klantvriendelijk

Marielle
26-8-2019

Wij zijn net terug. Prima vakantie gehad in stelios. Maar wat ik ook lees hier klopt. Je heb constant verschillende prijzen. Ze maken er maar wat van. Echt klantvriendelijk zijn ze ook niet. Ze zijn allemaal erg stug. Echt jammer. Het zwembad is wel erg lekker. Genoeg ligbedden geen handdoek leggen. Kamer was redelijk. Wel erg kleine douche. Dat was passen en meten. Dichtbij het strand en de winkels. Geen geluidoverlast. Dus een prima vakantie maar als ze wat vriendelijker waren dan was het echt top geweest.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Afzetterij

Free
25-8-2019

Slecht hotel/ appartement. Wij zijn afgezet en hebben een andere soort kamer gekregen. Veel lekkage ook. Primitief en allemaal minimaal. De foto s en beschrijving geven een vertekend beeld

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Nooit meer

Anouk
19-8-2019

Complex lekker klein schaal. Let op dat je de "gerenoveerde kamer" krijgt er zitten hele slechte appartementen bij vooral dr gene tegen over de receptie. Eigenaar stug en niet klant gericht . Meer bezig met zich zelf en familie. Let op maken zelf prijzen de 1x 2.50 voor cappuccino en een uur of 2 later 3 euro. Geen gezelligheid.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Heel goed.

Anita Smitsman
14-8-2019

Goede ligging. Mooi eiland. Een basic appartement maar erg fijn.

Heerlijk!

Nancy
12-8-2019

Ons verblijf hier was prima. Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Ons 2 kamerappartement was niet erg groot maar goed genoeg voor te slapen en te douchen. Keuken stelde niet veel voor maar de koelkast werkte prima, wij eten elke dag buiten de deur dus dat was geen probleem voor ons, zelf maaltijden bereiden raad ik niet aan. Je kan prima eten hier en de prijzen zijn niet te hoog. Wel elke dag dezelfde griekse muziek bij de bar, wat niet echt veel sfeer of gezelligheid toevoegde, wat bekende muziek zou wel gezelliger zijn geweest. Nog geen 5 min lopen naar het heerlijke zandstrand, en 5 min naar de barstreet waar wij absoluut geen geluidshinder van hebben gehad. Schoonmaak was niet elke dag heel grondig maar voor ons goed genoeg. Wifi prima maar dat kwam doordat wij dicht bij de receptie zaten. Kortom een heerlijke vakantie gehad, een aanrader😄

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Aanrader

Lies
25-6-2019

Heerlijk zwembad. Ligging super! Alles op loopafstand.

Gereisd Met partner in juni 2019

Heerlijk rustig gelegen,dichtbij strand en stadje

Monique van den Berg-Maas
1-5-2019

Wij kwamen voor de rust en Griekse sfeer en dit is hier zeker gelukt! halfpension zeer aan te raden met prima ontbijtbuffet en 's a vonds heerlijk écht goed Grieks eten (geen buffet vorm- gelukkig - maar vers bereid voor -en hoofdgerecht en soms nog toetje na ) de 2p studio was eenvoudig maar prima en schoon... handdoeken werden om de dag verschoond zelfs als ze niet op de grond lagen! Mooi en schoon zwembad met zeer betaalbare kaart met drankjes en salades/ broodjes etc. bij de bar. Eigenaren Yannis en Maria zijn rustig (niet stug zoals iemand schrijft) maar vriendelijk en als je iets vraagt regelen ze het ook.... misschien niet meteen in 5min.... zoals in NL.... maar op z'n Grieks iets later.... het is tenslotte vakantie en warm! Maar het wordt geregeld ;) het strand is een mooi zandstrand en het stadje is alleen erg rustig in onze 1e week (eind april en Pasen) Het meeste was nog gesloten maar kwam vanaf 1 mei langzaam leven in....

Gereisd Met partner in april 2019

niet voor een tweede keer

w.edwards
15-9-2018

eiigenaar is stug niet echt heel schoon kleine kamers beetje oud allemaal en heel gehorig bij het zwembad is het heel glad dus voor ons niet meer

Gereisd Met partner in augustus 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Gezellige accomodatie..!

Fam. Voorendt
23-7-2018

Gezellige accommodatie in prachtige tuin !!!!!

Gereisd Met partner in juli 2018

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Surfen
  • BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart

• AdresArmirolakou, Malia 70007(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stelios Gardens in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stelios Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.