Hotel Socrates

9 reviews over Hotel Socrates

• 2018
    9Lidia24-08-2018

Een pareltje !

Wat een juweeltje dit complex, na een aantal jaar grote all inclusive complexen waren we op zoek naar iets kleinschalige ... wat een verademing ! Sophia zorgt voor een perfecte ontvangst en info, heel de vakantie tot je dienst. Appartement super schoon, iedere dag schoonmaak en genoeg handdoeken en badlakens. Rustige ligging maar binnen 5 min winkeltjes en de restaurantjes Shuttle service van het hotel top ! Heerlijke bedjes bij het zwembad, voldoende parasols Lunch bij de zwembadje zeer goed, uitgebreide kaart, goed prijsniveau Ontbijt uitgebreid alleen wat meer afwisseling maar zeker geen klacht ! Dit jaar met zn 4en geweest maar denk volgend voor/najaar met zn 2en zeker nog een weekje Bedankt voor de heerlijke vakantie !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10fam .Snijders09-08-2017

Super goed!

Een prachig kleinschalig rustig gelegen appartementencomplex, mooie tuin. Iedere dag werd alles goed schoon gemaakt en kregen we schone lakens en handdoeken. Pluspunt: iedere morgen een uitgebreid ontbijtbuffet dicht bij het zwembad. Heerlijk! Het hele vriendelijke team van Socrates zorgt voor een aangenaam verblijf, Sophia bij de receptie is altijd heel gastvrij en behulpzaam met alles (ze weet vele leuke Griekse restaurants) Kortom we hebben een hele mooie vakantie gehad bij Socrates appartementen. Een echte aanrader voor het hele gezin.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10berna27-05-2015

Super vakantie gehad!

We hebben een heerlijke relaxvakantie gehad!! Prima hotel! Schoon, mooie kamers en heel vriendelijk personeel dat alles doet om het je naar de zin te maken. Wij waren er twee weken en na een week een heerlijk schoon bed. Bedden werden elke dag opgemaakt. Handdoeken werden elke dag verschoond en badlakens voor bij het zwembad op verzoek. Kortom we hebben genoten en zijn heerlijk uitgerust. Een aanrader dus!!

Gereisd met partner in mei 2015

• 10Birgitte Boymanns25-06-2014

Heerlijk, echt een aanrader

Heerlijke vakantie gehad in dit mooie hotel. Het ligt net buiten de drukte dus je hebt geen last van de vele (engelse) jeugd die in Malia komt. Mooi zwembad met fijne ligtbedden. Heerlijk ontbijt met voldoende keuze. Kleine douche maar wel een met een prima waterstraal. Idere dag schone handdoeken, een opgemaakt bed en een gratis flesje water in de koelkast. Gratis wifi en een gratis afhaalservice van het vliegveld. Zeer vriendelijk personeel, je kunt ze ook alles vragen, willen alles met plezier voor je regelen. Veel prima eettentjes op loopafstand. Strand is 5/10 minuten lopen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9cekkerink22-05-2012

Place to be! Tophotel!!

Het Socrateshotel is zeer aan te bevelen in Malia! geboekt via internet. Vanaf het vliegveld wordt je door de eigenaar opgehaald. Geen lange tocht in de bus langs vele hotels. Het hotel heeft ruime kamers en worden dagelijks schoongemaakt. zeer schoon en verzorgd hotel. Gratis wifi! Gezellige poolbar. Een zeer hartelijk en gastvrij hotel waar ze alles willen doen

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Hotel Socrates info