Hotel smartline Kyknos Beach

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag21°13°
Hotel smartline Kyknos Beach
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Kyknos Beach voor je op een rij gezet:

123 reviews over Hotel smartline Kyknos Beach in het Nederlands

Fijne vakantie!

Anouk,
20-8-2018

Wij zijn in dit hotel geweest met onze tweeling van 23 maanden. We hadden een hele fijne gerenoveerde kamer in het hoofd gebouw, met uitzicht op het zwembad/ zee. Onze grote complimenten gaan uit naar Gianni, Costa & Thanos, deze jongens staan meestal buiten bij de lunch en het diner. Wat een toppers! Zodra wij kwamen aanlopen werden er meteen 2 kinderstoelen gepakt en extra servetjes. Ze waren super lief voor onze kinderen. Ze werken keihard, en altijd vrolijk!

Het eten in het hotel is top. Zodra iets op is, wordt het mega snel weer aangevuld. Alles is schoon en netjes.

2 fijne zwembaden. Helaas worden er wel foto's op de site van het hotel gebruikt die horen bij een ander hotel. Hier moet je dan dus ook betalen voor ligbedjes. Bij het hotel zelf hoort dus geen eigen stuk strand met ligbedjes.

Het hotel is gelegen aan een weg met verschillende gezellige restaurantjes en souvenir winkels.

Wij komen zeker nog een keer weer terug!

Oosting,
18-8-2018

Wij zaten in een gerenoveerde bungalow en deze was prima! Goede bedden, heerlijke douche en de kamers waren schoon. Iedere dag werd de kamer schoon gemaakt en kregen we schone handdoeken. Het is een rustig en overzichtelijk complex, met twee leuke zwembaden. Wij zaten altijd aan het zwembad bij de bar, handdoek werd er wel in de ochtend gelegd, maar rondom het zwembad is best veel plek. En anders kon je altijd nog op het terras zitten bij de bar. Stoelen zitten daar prima! Eten was wisselend, we hadden helaas op een paar piek dagen toch wel wat min punten. Het eten was soms koud, borden en bestek waren vaak op en ook de bakken met eten waren regelmatig leeg en duurde toch wel een tijd voor het werd aangevuld. Op andere dagen viel het weer reuze mee en was het beter geregeld. Het is niet een mega groot buffet maar toch wel genoeg variatie en keuze genoeg. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! De Grieken zijn zo warm en gastvrij.

Niet voor herhaling vatbaar

Laura Smeyers,
10-8-2018

Eten is niet goed. Bij het ontbijt werden er uitgedroogde pistolets geserveerd, enkel kaas en hesp van beleg. Middag- en avondeten was altijd hetzelfde. Heel weinig keuze en geen variatie. Na twee dagen ben je het dan wel beu. Bij aankomst een niet-gerenoveerde kamer gekregen maar wel een gerenoveerde betaald. De niet-gerenoveerde kamer was helemaal niet in orde en zelfs smerig. Uiteindelijk wel een gerenoveerde kamer gekregen. Hier deden ze niet moeilijk over. Ik vond het zijn geld echt niet waard en zou zeker niet meer naar dit hotel komen.

Voor herhaling vatbaar

Cathy,
9-6-2018

Heel leuk hotel. Geweldige ligging met links en rechts leuke winkeltjes, bars en restaurantjes. Zeker geschikt voor rolstoelen en mensen moeilijk ter been. Eten iets minder : klein buffet met betrekkelijk weinig variatie tijdens de lunch en soms de smaak van een grootkeuken. BBQ (bijbetalen) lekker maar weinig van de specialiteiten (op is op en eerste komt eerste heeft). Ontbijt is wel heel lekker. Super vriendelijk personeel en alles heel netjes en proper. Onze kamer was tip top.

Prima vakantie gehad!

Jan,
12-5-2018

Sommige bungalowkamers zijn nogal donker en somber. Upgraden naar hoofdgebouw is dan aan te raden en mogelijk. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Chefkelner beetje irritant en aanwezig, maar bedoelt het goed. Het is een redelijk kleinschalig hotel, niet zo'n massale betonklos. Voor ons een aanrader. Transfertijd van/naar vliegveld beetje afhankelijk van aantal stops, maar maximaal 45 minuten.

Ik was er alleen eerder geweest het is er geweldig

Marianne Houtzager,
27-1-2018

Goed eten schoon vriendelijke mensen

Patricia,
17-10-2017

Super hotel. Personeel heel vriendelijk. Hadden niet gerenoveerde kamers die waren echt oud en vies maar konden met een kleine bijbetaling wisselen naar een superieur kamer. Bedden geweldig elke dag schoonmaak, schoon bedlinnen en schone handoeken. Het eten was heel goed en elke dag ander thema. Ga er zeker nog eens naar toe. Op 250 meter van zandstrand.

Heel aangename plaats

Benny en Diane,
5-10-2017

Mooie bestemming. Uitermate vriendelijk personeel. Een heel gezellig resort met goed eten. Heb reeds geboekt voor volgend jaar

fantastisch

ine,
29-8-2017

Wij hebben in september 2016 2 weken in dit hotel verbleven. Ons reisgezelschap bestond uit 2 dertigers, kindje van 9 maanden en 2 zestigers. In de brochure staat dat het een kleinschaliger hotel is, wat ook wel klopt maar door de omschrijving 'kleinschaliger' had ik het kleiner verwacht dan het is. Qua grootte was het een goed hotel. Wij hadden een last - minute geboekt en er waren enkel kamers beschikbaar in het bungalow gedeelte. Wij hebben ter plaatse een betalende upgrade gevraagd naar een hotelkamer. Na 2 dagen was dit mogelijk. Op zich is er niets mis met de bungalow kamers, alleen hadden wij een buggy mee en waren er trappen aan onze bungalow kamers. (Er zijn ook bungalow kamers op het gelijkvloers zonder trappen. )Je moest dan altijd met twee zijn om de buggy met kind op en af de trap te krijgen. Als je al stappende kinderen hebt is dit geen probleem natuurlijk. Ook zijn de hotelkamers pas gerenoveerd (een deel van de bungalowkamers ook dacht ik gezien te hebben op de site van het hotel zelf?) naar een modernere stijl. De stijl van de bungalows is meer Kreta-stijl. Wij zijn al verschillende keren op vakantie geweest. Dit was de eerste keer met kindje. Wat ik fijn vond was dat de eetzaal niet supergroot is en dat je ook buiten overdekt kunt eten. Er zijn inderdaad thema-avonden op zaterdag en zondag. Omdat er elke avond een Griekse hoek is in de eetzaal, valt de thema-avond Griekenland misschien niet zo heel fel op voor mensen. De andere thema avonden waren Italië, Mexico en Aziatisch. Op de plaats waar normaal de Griekse hoek is, staan dan andere voorgerechten. De hoofdgerechten worden ook zo goed mogelijk aangepast aan de avond. Wij waren zeer tevreden over het eten. De ontbrekende yoghurt, eitjes, spek,.. etc die hier gemeld zijn waren er wel. Alleen werkt dit hotel ietsjes anders dan een doorsnee all in hotel. Waar een ander hotel in bak 1 vb altijd omeletten inlegt, ligt er hier bv eerst spiegelei in, als het leeg is omelet, dan vb spek, ....Eigenlijk moet je zelf een beetje kijken. En de yoghurt is soms gemengd met vruchten, soms gewoon wit,..... Indien je een micro-oven nodig hebt voor bereiding potjesvoeding, gewoon even vragen en je potje wordt verwarmd in de micro-oven die in de keuken staat.

Wat we eerlijkheidshalve wel gemist hebben was 's morgens wat meer beleg. Er was elke ochtend kaas maar ik miste een schijfje salami en hesp.

De ligging van het hotel is rustig. Langs de weg kan je links gaan en kom je onder andere een grote supermarkt tegen. Daar vind je zwempampers, gewone pampers tot maat 3, en potjesvoeding. Wel maar 2 soorten, dus ik zou potjesvoeding meepakken (wat wij gedaan hadden). Schuin tegenover het hotel is een baan om naar het strand te gaan. Met een buggy is dit minder gemakkelijk omdat je aan het einde trappen hebt en nog een stuk naar links moet wandelen voordat je op een mooi stuk strand uitkomt. Als je naar rechts wandelt op de hoofdweg, kan je na de bocht via een ander hotel ook op het strand komen, dit stuk strand is mooier.

Wat ons verblijf in dit hotel echt onvergetelijk maakt is het personeel!!! Ik ben nog nooit zo vriendelijke mensen tegengekomen in een hotel. Voor de eerste keer op reis gaan met een kindje van 9 maanden geeft wat stress, maar ik had in geen enkel ander hotel willen verblijven. Onze Milan (en wijzelf) werd er in de watten gelegd door Giorgio, Sofia, Elena, Harteny en al het ander personeel waarvan ik de namen vergeten ben.

Wij raden dit hotel zeker aan.

Geweldig,en fantastisch

familie van Asselt,
14-8-2017

Het eten gevarieerd en zeer lekker en warm, mensen zijn zeer vriendelijk, hygiene zeer goed en een goed hotel. Voor het personeel is niks te gek.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Kyknos Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Kyknos Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.