Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag16°8°
8,4

Omschrijving
Hotel Sirens Beach op Kreta ligt tussen het strand en de bergen in. Op het strand of bij het zwembad heb je de ligbedjes voor het uitkiezen. Voor de actieve vakantieganger is er onder andere een tennisbaan, fitness en tafeltennis. De bus brengt je naar leuke plaatsen als Heraklion of Agios Nikolaos.
Kenmerken

2008

Heerlijke vakantie

M. Schuurman
13-10-2008

We hebben ons super goed vermaakt met onze 2 kleine kinderen van 3 jaar en van 8 maanden. Wij hadden een familiekamer beneden, met klein terrasje en een grote tuin er voor en uitzicht op het strand en zee. Niet super grote kamer, maar groot genoeg als je toch steeds buiten leeft. Ideaal met de kinderen, omdat de oudste even kon gaan voetballen of rond rennen terwijl wij op ons terrasje bleven zitten.

Lekker zwembad en leuk speeltuintje.

Wij vonden het eten erg goed en wél heel gevarieerd. Elke dag kon je wat anders kiezen en was er een kok met een specialiteit van die avond. Wel was het erg druk in de eetzaal, vooral direct om 19.00. Maar alles went.

Breed en ruim strand met veel ligbedden.

Malia zijn we een aantal keren in gelopen, erg toeristisch en op engelsen georienteerd. Was nu niet meer zo druk en wij vonden het niet erg greks, ook oud malia viel wat tegen, maar dat was ons doel ook niet. Wij gingen voor een relax/strandvakantie.

Voor herhaling vatbaar !

Gereisd familie in oktober 2008

erg goed....

joyce nieuwhart
20-9-2008

hotel ligt erg mooi mooie kamers op begane grond, is een aanrader met kinderen, leuke speeltuin, mooie zwembaden, eten erg goed, niet veel variatie. het is een echte aanrader

Gereisd familie in september 2008

Dit nooit meer

Angela
9-9-2008

Kamer smerig aangetroffen. Badkamer prut in de hoeken en over het putje wat bijna niet te zien was door de prut die erom heen lag maar niet te praten!! Haren in de wastafel, glazen met de tandpastaresten nog in het glas. Douchen kon wel maar de douchkop kon je niet ophangen. Gordijn in de badkamer helemaal verweert. Eten 's middags was koud en zeer weinig keus, "s avonds was er ter variatie macaroni bij gezet. Zwembad was troebel. Na een dag hebben wij deze klachten bij hostes Linda Laan neergelegd en zij heeft ons binnen een uur aan een ander hotel geholpen. Wat waren wij haar dankbaar. We wilden hier geen nacht meer langer blijven. Aangekomen in ons andere hotel wat zeer schoon en mooi was is onze vakantie echt begonnen. Een DIKKE pluim voor LINDA LAAN die onze klachten gelijk serieus nam.

Dankzij haar een geweldige vakantie gehad met man, tweekids en aanhang.

Gereisd familie in september 2008

'n Echte aanrader!

Fam. Rietbroek
30-8-2008

Met z'n allen waren wij het er duidelijk overeens: wat was dit een geweldig hotel met goede faciliteiten! Het personeel was erg vriendelijk en stonden altijd voor je klaar. Wat betreft het eten, was er elke dag weer genoeg keus. Alleen zag je de tweede week wel weer dezelfde gerechen terugkomen. Erg leuk was, dat je buiten op terras kon eten en kon genieten van het prachtige uitzicht. Complimenten voor het animatieteam. Zij waren altijd enthousiast en deden leuke activiteiten voor kinderen én ouders. De shows, 's avonds in het Palladium, werden leuk opgevoerd. Vooral de Variety Show en Grease zijn aanraders. Kortom, ons gezin heeft genoten van deze vakantie en zal hier nog wel 'ns aan terug denken!

Fantastisch hotel

Henk, Irma en Rick
27-8-2008

Het is een goed hotel met een perfecte ligging, ruime tuinen grenzend aan het strand en een gemoedelijke sfeer. Het eten is goed, voldoende variatie en ook aan de strandbar zijn broodjes en diverse snacks te verkrijgen. Wat ook een pluspunt is, is de mogelijkheid om buiten op het terras te eten. Op het strand is het gebruik van waterfietsen en kano's voor de all inclusive gasten gratis bij het watersportcentrum. Voldoende ligbedden. Leuke animatie en vriendelijk personeel. Kortom: een heerlijke en gezellige vakantie!

Heelijke vakantie!

A & A
10-8-2008

Wij zijn net terug van vakantie!!

Het was echt heerlijk! mooi groot ruim hotel, grote groene tuin. strand ook niet op elkaar, veel vrije bedjes, goede entertaining en vriendelijk personeel!

Het eten vond ik slecht, het is koud en geen variatie. Ontbijt is ook niet veel keuze aan beleg en het brood was een beetje droog... Dit was wel jammer..

Kamers zijn netjes, maar ik geef een 5 omdat de bedden heel slecht zijn.. de vering voel je door je matras lopen.. Voor mensen met rugklachten is dit geen goed idee.

Maar al met al hebben we een lekkere vakantie gehad, als deze puntjes bijgewerkt kunnen worden dan mag je er gerust een sterretje bijplakken.

Groet, A & A

heerlijk relaxen

Desiree
8-8-2008

Wij waren hier van 6-7 tot 21-7.

Was heel erg leuk. Inderdaadmeer dan genoeg bedjes. Zwembaden mooi maar mogen beter verzorgd worden. water was vaak troebel. Genoeg ruimte in restaurant. konden altijd op terras eten met geweldig uitzicht.

Animatie was echt super. Een plezier om naar te kijken. Heel professioneel.Kortom heel leuk. Mijn zoontje huilde bij weg gaan.Groetjes aan Martin,Ilse en George.

Aanrader! Waar voor je geld

Rob Stift
2-8-2008

Mooi hotel met veel eigen grond aan strand. Vlakbij uitgaansgelegenheden. Personeel was behulpzaam en aardig behalve bij de receptie. Kunnen vrolijker kijken wat mij betreft. Leuk entertainment maar geen echte topper.

Gereisd familie in juni 2008

een aanrader!

fam. B.J. Korteschiel
28-7-2008

Voor degenen die van een luxe vakantie houden is Sirens Beach een echte aanrader. All inclusive is een uitgebreid pakket van sportfaciliteiten tot cocktails aan de poolbar.

Helaas was de eerste nacht overboekt en moesten wij in een ander hotel (Malia Beach ook ****) overnachten. Hoewel veel variatie in eten, lijkt het iedere dag hetzelfde: voor elk wat wils.

Personeel is erg vriendelijk, zeker ook voor kinderen. Voldoende strandbedden beschikbaar. Aardige bediening bij de strandbar. Gasten komen o.a. uit: Nederland, Duitstalige landen, Rusland, Britten. Kamers zijn schoon en netjes. Foto's op de site van het hotel zelf geven juiste weergave van hoe het is.

Gereisd familie in juli 2008

Zeker aan te raden!

Sonja, Dirk, Romy en Danaé
22-7-2008

Van 7 juli t/m 18 juli zijn wij hier met onze dochters van 5 en 9 jaar oud op vakantie geweest. Eén van de redenen om hier te boeken was de opmerking op deze site dat er voldoende ligbedden waren zodat je deze niet in alle vroegte hoeft te reserveren. Dit is één van de vele pluspunten van dit hotel. De animatie is geweldig, de shows tot in de puntjes verzorgd (bijna professioneel) en op het eten is niks aan te merken. All-inclusive is hier ook écht all-inclusive, zelfs het gebruik van waterfietsen in de zee... De ligging is helemaal top, gelijk aan zee en op loopafstand van de winkelstraten van Malia. We gaan nooit een tweede keer naar eenzelfde accomodatie maar dit hotel willen we zeker eens voor een tweede keer bezoeken!

Gereisd familie in juli 2008

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sirens Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sirens Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.