Hotel Sirens Beach

Hotel Sirens Beach
8,3

12 tips over Hotel Sirens Beach

van loene, 12-7-2015
alle kamer hebben nieuw toilet en tv
Piet Slaman, 7-6-2015

Eigenlijk meer een tip voor gasten.

Probeer bij het diner eens een van de heerlijke griekse wijnen voor een zéér goede prijs. Vraag naar de wijnkaart. U zult zich verbazen. wij hebben genoten van de heerlijks griekse "champagne", Retsina Lato en een overheerlijke rosé.

De Tukkers, 7-6-2015
Neem je magnetron, je eierkoker en je trapleuning ( voor bij het zwembad ) mee. Omdat er s`nachts om 2.00 uur vuurwerk in de buurt wordt afgestoken kun je beter ook maar oordoppen meenemen.

AnjaF, 12-5-2015
Wil je naar Chersonnissos neem de bus. Voor €1.60 sta je in Chersononnissos.
Mike, 23-9-2014
Boek een kamer met aansluiting op het terras beneden. Je loopt vanuit je kamer zo het zwembad of de zee in.
MarjaNL, 22-9-2014

Ga eens heerlijk eten in "the Old Town". Daar zitten de beste restaurants, zoals Stablos Elisabeth. Ook in Stalis diverse sfeervolle restaurants (o.a. aan het water).

Met de bus kun je leuke uitstapjes maken. Zoals naar Agios Nikolaos en Heraklion. Buskaartje circa 3,50 p.p. per enkele reis.

Met het toeristische treintje kun je in korte tijd de omgeving zien. Opstappen bij het Medisch Centrum in Malia.

sabina89, 20-8-2014
Wij hebben de jeepsafari gedaan via sunweb. Het is een onwijs leuke jeepsafari en waar voor je geld. Het zijn nederlandse gidsen waar je smiddags ook gezamelijk een bbq mee gaat bereiden. Zeker een aanrader.
M WOLTERS, 23-9-2013
Een leuke excursie is een bezoek aan het voormalig lepra eiland spinalonca incl boottocht en bbq kosten 50 euro pp.
Fam. Lubbers , 6-8-2013
Geef de medewerkers aan de bars, in het restaurant en schoonmaak ook eens een fooitje, ze werken zich uit de naad minstens 10 uur per dag. En vergeet de stagiairs dan ook niet (te herkennen aan de t-shirts die ze dragen, vaste medewerkers drage polo's). Ze kunnen dit geld heel goed gebruiken, want ze verdienen weinig geld. Wordt vaak door met name de all-inclusive gasten vergeten. Bijkomend voordeel hiervan voor jezelf is dat je daarna als VIP gast door ze wordt behandeld.
Frank, 10-7-2013
Iets verderop in Malia zat restaurant Kalispera, met keihard werkende Grieken die qua avondeten voor een zacht prijsje een welkom alternatief vormde in een sfeervolle ambiance. Absoluut een aanrader, al was het alleen al voor de service.