Hotel Sirens Beach ****

Review geschreven door esther

Super hotel!

esther,
4-9-2018

We hebben echt genoten in dit hotel! Heel mooi ruim opgezet. Mooie grote tuin rondom de zwembaden en je loopt zo vanuit de tuin het strand op. Er zijn voldoende bedjes bij de zwembaden en op het strand. Wij liepen na het ontbijt rustig aan die kant op en hadden elke dag plek. Ook wel na de lunch gewisseld van zwembad naar strand of andersom en hadden dan ook nog bedjes en parasol tot onze beschikking. Alle personeel is erg vriendelijke behulpzaam. Wij waren ook erg tevreden over de all inclusive. Qua eten was alles voldoende, lekker en ook veel keuze. Wij eten geen varkensvlees maar zowel bij de lunch- als bij het dinerbuffet was er genoeg om uit te kiezen. Het enige minpuntje vonden wij de frisdrank uit de automaatjes. Dit was geen echte cola, sinas en 7-up en dat kon je ook duidelijk proeven. En geboekt en betaald voor zeezicht, dit bleek zij-zeezicht te zijn. Maar verder alle lof en complimenten! We gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018