Fantastisch strandhotel met échte all-in

Review geschreven door Van Daele N

Fantastisch strandhotel met échte all-in

Van Daele N,
30-8-2018

Dit is een zeer goed all-in hotel met een perfecte ligging.

positief :

* Dit is een echt all-in hotel : tennis, mini golf, tafeltennis, fitness, cocktails enz.. zijn allen inbegrepen.

* Hygiëne : kamer en badkamer heel netjes, elke dag mooi schoongemaakt. Super

* Ligging is perfect : aan zee, winkeltjes om de hoek en zoveel en zo(o)ver als je wil

* Eten heel lekker. Personeel doet heel hard hun best. We hebben elke dag buiten gegeten met zicht op zee. Eén garçon lijkt op Bruce Willis :-)

* mooie shows van het animatieteam. James (or should I say the guest performance of Marketing Manager Neil?) is fantastisch om bezig te zien

* 3 mooie zwembaden én privé strand. Als je geen parasol wil, is reserveren van bedjes echt niet nodig !

Negatief :

* onze dochter mocht de tap frisdranken echt niet. Geen alternatieven, geen mogelijkheid voor echte Cola bijv.

* geen aqua dance 's morgens, jammer

* animatie vooral Duits en Italiaans

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018