Hotel Sirens Beach ****

Review geschreven door Yvonne

Heerlijk genieten

Yvonne,
26-5-2018

Over het hotel kan ik niet over oordelen. Wij zaten ca 300 mtr verderop in een appartement. Dit stond er niet bij in de folder en dat vind ik wel een minpunt vooral voor mensen die wat slechter te been zijn. De afstand is op zich niet zo’n punt maar de vele trappen was voor ons echt een probleem. We gingen hierdoor zo weinig mogelijk naar onze kamer. Maar eerlijk gezegd is het appartementen gedeelte sfeervoller dan het hotel.

Maar voor de rest is het echt top. De mensen zijn vriendelijk. Het is er schoon en de bedden zijn prima. Prachtige zwembaden en het strand is heerlijk..Ook het eten is heerlijk en veel keus. Ik lees hier opmerkingen over koud eten maar dat hebben wij niet gemerkt. Als je buiten gaat zitten met eten en er staat een wat fris windje dan koelt je eten snel af. Wij hebben een fijne vakantie gehad en ik zal er zeker nog een keer naar toe willen. Alleen niet meer in het hoge gedeelte.. dat was erg jammer..

Gereisd met partner in mei 2018