Hotel Sirens Beach ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door marcel banning

nooit meer

marcel banning,
6-5-2018

we kwamen aan snachts in het hotel .er werd gezegd dat we een villa kregen ,ok we dachten kan ook leuk zijn .voordat we daar heen gebracht werden duurde 3 kwartier .we vroegen is er nog wat te eten werd er gezegd nee ,maar we kregen wel een flesje water.afijn de volgende morgen ontbijt dit was meer een kantine dan een eetzaal.het was er ook nog eens koud.die zelfde dag zou de hostes komen .wij gezegd dat we een kamer in het hotel haden geboekt.maar dat kon niet deze kamers waren voor halfpension gasten.ook mochten we er niet eten .nog niet eens koffie drinken.na veel overleg wilde de reisorganisatie ons afkopen met 100 euro.verdere minpunten .in de villa wijk 300 meter verderop 2 man pesoneel voor meer dan honderd gasten .kamers waren eind jaren 70 erg gedateerd 37 trappen op voor dat je bij je kamer was ,wilde je koffie of een ander drankje moest je soms een half uur wachten.eten was altijd koud gemeten temperatuur vlees en kip was 35

Gereisd met partner in april 2018