Villa Pavlos

Meer villainfo

5 reviews over Villa Pavlos

• 2joycie197325-07-2011

slecht

Dit appartement werd jaren geleden apart aangeboden maar valt nou onder acrogiali als zijnde dependance/studio. Het appartement werd slecht schoongemaakt. De schoonmakers vonden het nodig om aan onze spullen te zitten en die dan ook te gebruiken (schaar lag buiten in de gang). We zijn door het bed gezakt en dit werd pas na een dag onder veel gemopper van Lula opgelost. Toen we vroegen of we na 5 dagen een keer nieuwe handdoeken konden krijgen, kregen we die maar daarna werd er helemaal niet meer schoongemaakt. Het balkon was zo klein dat je er eigenlijk niet eens alleen op kon zitten. Lula is alleen vriendelijk en aardig als alles goed gaat en als ze de lachers (wat haar seksistische opmerkingen betreft) op haar hand heeft.

• 4Linda04-05-2011

niets bijzonder

onderdeel van app. acrogiali, dus let op de kans bestaat dat u hier in gedropt wordt. Volgens Loula zat het geboekte app. vol, en daar geloof ik dus werkelijk niets van. Voor 99% zeker dat wij de eerste groep waren, helaas hebben we het allemaal te gemakkelijk geaccepteerd. Dus weet waar je aan begint wanneer je app Acrogiali in Malia boekt, de kans bestaat dat je niet daar terecht komt maar daar ver vandaan aan een weg!!!

• 5Limburg21-08-2005

Net terug van Malia.Wij hadden een gewoon app.geboekt en werden door Lula in de Dependace gedumpt omdat wij geen vaste gasten waren.Dat gebeurde met alle jeugd rond de 20!Alleen vaste gasten krijgen meteen een goede kamer! Onze kamer(104)was een verschrikking:een lek op het terras,de airco werkte voor de helft,de keukenkastjes vielen uit elkaar etc.Dit heb ik nog nooit meegemaakt!Halverwege onze vakantie dan eindelijk overgeplaatst naar het geboekte app.wat is dat een luxe!Voor de overboeking konden we een huurauto/excursie krijgen.Wat een vergelijking!Dit hebben we echt niet geaccepteerd en schrijven een klachtenbrief naar Touroperator. Achteraf bleek dat er in de dependance ook gerenoveerde appartementen waren alleen hadden wij dus een niet-gerenoveerd gekregen.Onze tip: vooral blijven klagen, zolang je volhoud krijg je uiteindelijk iets anders.Jammer dat onze vakantie zo gelopen is!

• 5marrie de boer20-06-2005

slecht appartement airco lekte, bed gingje zowat doorheen. heel veel kakkerlakken.

• 8selina17-11-2003

Ik ben er geweest in de zomer van 2001. Vond het een simpel maar knus en gezellig appartement. Heb het er 3 weken erg goed uitgehouden! Zou er zo weer naartoe gaan. ligging is perfect en alles op loopafstand.

0 tips over Villa Pavlos

0 vragen over Villa Pavlos