Appartement Parthenis Palace

Appartement Parthenis Palace
7,8

10 tips over Appartement Parthenis Palace

M, 16-8-2014

Ga gerust eens eten bij "Made in Greece"! Vriendelijke service (oprecht aardig), lekker eten, veel, puur echt Grieks! Zeker doen ;-) Even de straat uitlopen richting hoofdstraat, dan links schuin oversteken.

Drossia is ook heerlijk eten, maar iets meer chique! Hoofdstraat op, rechts..en halverwege links. Valt op, is echt wit/stijvol!

Lekker lunchen met uitzicht op zee bij Parthenis Hotel. Je krijgt veel, goede kwaliteit, leuke zitjes/lounge, lounge muziek, vriendelijke service.

R. van der Heijden, 16-8-2014
Een bezoek aan Chrissi eiland is zeker de moeite waard!
4-vrienden, 7-11-2013

Scooter/quad huren en er op uit. Let wel op, de wegen zijn erg glad en fatsoenlijke helmen hebben ze niet in Malia.

Auto huren en naar Nikolaos rijden, zeer mooi en gezellig plaatsje waar geen Engelse jeugd te bekennen is.

We hebben een aantal aanbieders voor Parthenis Palace voor je op een rij gezet:

Nienke, 27-10-2013

Heerlijk (en goedkoop) eten bij Grieks restaurant Pyrgos! Leuke eigenaren en spreken Nederlands! Ook een aanrader is restaurant Het vergulde varken. Is van Nederlandse eigenaren, heerlijke saté gegeten!

Restaurant Drossia van de eigenaar van Parthenis is heel goed eten, alleen wel duur.

Marc Dekker, 20-10-2013
TIP: zorg dat je lekker in the old village gaat eten bijv bij San georgo, en zeker een keer bij elizabeth & stablos (zie foto). Bordje town square volgen voor die laatste. Zeer goed eten en heel relaxed dineren. Beter hiernaartoe lopen via de hoofdstraat dan via de boulevard. Scheelt je een wandeling van 20min extra. In de old town heb je ook een supermarkt met normale prijzen. Bijv 1,20 voor halve litr mytos ten opzichte van 6eu voor 6 blik op de boulevard. Brood 80ct en vers.
Romy, 9-9-2013

Quad huren en naar Mochos rijden.

In het centrum van Malia zit een Spar, alles veel goedkoper dan de lokale supermarktjes.

Eran, 15-6-2013
Hele leuke restaurants in Malia Old town. Bijvoorbeeld Taverna Odas. Prachtig gelegen met bloemendak tot aan de overkant van de weg. Ook San Giorgio heeft een super ambiance met aardig personeel.Wat ook aan te bevelen is een bar bij het Dolphin strand . Dolphin bar, draait dezelfde muziek als bij Parthenis Beach.. heerlijk relaxte lounge muziek. Aardige eigenaresse, is Nederlandse.
Fam. P, 8-8-2012

Tip 1: huur voor een paar dagen een auto, dan kan je op eigen gelegenheid het mooie eiland Kreta ontdekken. Huur wel 1 via de touroperator.

Tip 2: ga lekker voor een keertje Hollands eten bij het Vergulde Varken..heerlijk!

Tip 3: Supermarkt Ria is zeer klantvriendelijk en vlakbij!

Tip 4: Het strand van Istro..fabelachtig

H. van Kempen, 24-7-2012
Jeepsafari is een absolute aanrader!
mira, 23-10-2011

richting oude centrum, dus rechtsaf van app. achter de kerk grote supermarkt en aan de overkant van de grote weg een spar bij de uitgaansstraat. (ca 20 min lopen)

Redelijk geprijsd, scheelt veel met de kleinere.

In oktober erg weinig te doen, veel winkels dicht, excursie afgelast wegens weersomstandigheden.

Winkels veel op engelsen gericht, dus veel pubs.

We hebben een aantal aanbieders voor Parthenis Palace voor je op een rij gezet: