Appartement Parthenis Beach

Tonen op kaart

414 reviews over Appartement Parthenis Beach

• 2019
    9Roelfien17-07-2019

Top locatie e n top verblijf

Super gastvrij, super locatie, super uitzicht, super lieve eigemaars Parthenis en Eleni, super bartender Kostas the best.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Jan05-06-2019

Fantastisch.

Alleen maar pluspunten, schoon, prachtige kamers, handdoekenservice, erg mooi zwembad, goed eten en gastvrijheid. Gratis ligbedden op het strand, op en top vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 2018
    9Roelfien06-11-2018

TOP vakantie

Echt een toffe plek om je vakantie door te brengen. Service hoog in vaandel of het nu de tuinman, klusjesman, bar - en keukenhulp of eigenaar is. Niets is teveel als je iets vraagt of nodig hebt. Heerlijke relaxplek daarom zijn we al meerdere keren geweest. Prachtige omgeving, auto huren en omgeving verkennen, bergen in en terecht komen in schaapskudde of geiten . Mooie klooster enz.... Kreta heeft ons jart gestolem

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Bert van Oorschot16-06-2018

'Gewoon' super

Geweldig complex , kleinschalig, mooi zwembad, fijn strand. Gratis ligstoelen. Fijne bar met goede keuken. Alleen als je de eerste keer komt is het even wennen dat je naar de zwembad bar moet om in te checken het complex is te klein voor 24 uur receptie. Iedere dag wordt de kamer (appt) schoon gemaakt en schoon beddengoed en handdoeken.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10cor14-06-2018

Suuuper!

Probeer echt dit te boeken ,superlocatie pal aan het strand ,zeer mooi strand ,rustig mooi appartement met arco en uitzicht over zee,zelfs vanuit het zwembad! En superschoon! ,vriendelijke beheerder, ook de verhuurder van scooter qoad en auto (voor het appartement op de hoek! zeer vriendelijk indien u moeilijk ter been bent ( het is wel een stuk lopen vanaf de weg naar het appartement met uw koffer vraag het hem en hij helpt u graag),,ook de vrouw van winkeltje voor broodjes aan het begin van het looppad is zeer vriendelijk! Ook de winkeltjes met Handgemaakt aardewerk op de weg naar Malia centrum zijn zeer de moeite waar ,en niet te vergeten de lekkere restaurantjes ,waarvan een ervan een speciaal kruiden drankje maakte tegen mijn heesheid en verkoudheid ( nee geen uzo!) en die was binnen 2 dagen weg! Ook vanaf het vliegveld op Kreta is het met de Transfer niet ver rijden Kortom een 10 krijgt deze bestemming van ons!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 10Meike03-05-2018

Geweldig mooi

Super appartement! Wij zijn er nu 2 keer geweest. Mooi zwembad en pal aan de zee, heerlikke ligbedden en ook service op het strand. Meer heb je niet nodig voor een top vakantie. Aanrader!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Inge06-02-2018

fantastisch!

Prachtige locatie, heerlijk eten, gezellige mensen. Kortom prima!!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

8fam opgelucht23-08-2017

relaxt

Goed onderhouden lokatie, mooi uitzicht op zee. Lekker eten bij de bar.

Er hangt, sinds dat irritante koppel uit R'dam al een jaar of 2 niet meer op het terrein mag komen , een heerlijke opgeruimde sfeer!

Eigenaar Parthenis blij, gasten blij, iedereen blij!

Vorige negatieve reacties komen nl. van hun dus geen aandacht aan besteden!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 8Dick en Margriet Gall12-08-2017

Al jarenlang (13 jaar) ons vaste vakantieadres

Prima accommodatie rechtstreeks aan het strand. Goede service. Goed eten in de directe omgeving. Jammer dat door hun succes men feitelijk 1 jaar vooraf moet boeken.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Anouck25-07-2017

Een paradijsje op aarde

Parthenis beach is ons ook dit jaar weer goed (4e keer) bevallen. . Alsof we thuiskomen. Geweldige service. Meneer Parthenis brengt meerdere keren fruit rond vanuit eigen tuin. De appartementen worden dagelijks goed schoongemaakt, om de dag schone handdoeken. Dit jaar kregen we ook allemaal strandlakens voor op de bedjes bij het zwembad. Het uitzicht vanuit het zwembad is fenomenaal; over strand en zee. In welk appartement je ook zit, het uitzicht is prachtig op zee of de bergen! De menukaart bij het zwembad terras is uitgebreid en voor ieder wat wils. Marieke, Kostas en de andere medewerkers zijn ontzettend gastvrij en niets is te veel, Onderling hangt ook een gezellige sfeer.

Ieder jaar worden er kleine aanpassingen gedaan om het de vakantieganger nog meer naar het zin te maken. Het is leuk om een keer bij restaurant Drossia te eten (maar zoals elders stond dit is GEEN verplichting).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

30 tips over Appartement Parthenis Beach

• Dick, 06-06-2014

Een bezoek aan het v.m. lepra-eiland Spinalonga viel enigszins tegen. Chersonissos en Heraklion zijn leuk als je van drukte en gezelligheid houd. Zelf zou ik niet in zo'n grote vakantiebestemming willen zitten i.v.m. het kabaal, zeker ook in de nachtelijke uren.

• willem lendering, 14-07-2012

eten: In malia heb je een paar heerlijke eetgelegenheden tegen een goedkope prijs, een paar aanraders zijn Drossia, waar in het appartement ook reclame voor wordtgemaakt, Taverna Pyrgos (als je de straat uitloopt richting de hoofdstraat zit die voor je) en Kalispera (als je richting Malia loopt aan de rechterkant gelegen). Als je een auto huurt zou ik zeker de binnenlanden in gaan naar het zuiden van Malia, heel mooi uitzicht. De sanmaria-kloof lopen is ook een aanrader.

• Cindy, 10-11-2013

Oud-Malia is een leuk om te eten. Taverna Made in Greece, gelegen tegenover straatje bij Parthenis Palace, is een aanrader. Stalis vind ik gezelliger en sfeervoller dan Malia en Italiaans restaurant Amici is iets duurder maar erg romantisch plekje en goed eten. Fiets huren is goedkoop bij Nikos Motor, wel een stukje lopen, na de Mc Donalds rechtdoor langs begraafplaats en dan nog een eindje rechtdoor. Alexandra zet je na retour brengen van fiets, met de scooter af bij je complex.

29 vragen over Appartement Parthenis Beach

• RCY, 26-07-2014

2 kamer app

Ik ga in augustus naar Parthenis, we hebben een 2 kamer app geboekt, nu zie ik bij veel recensies dat de appartementen erg krap en klein zijn. Heeft iemand ervaring met een twee kamer appartement? Neem aan dat dit ook een stuk ruimer is dat een 1 kamer app, daarom hebben we het geboekt...

Rcy, 07-08-2014

Gelukkig, ben blij met je antwoord! En bedankt voor de tip

Inge, 07-08-2014

Dat is echt niet zo. Ik weet niet wat iedereen gewend is? Vraag naar 306 als dat mogelijk is. Je zit dan prima

• Jans, 29-06-2014

Supermarkt in de buurt?

aangezien wij 's avonds pas aankomen in parthenis beach en we verblijven op basis van logies, vroeg ik me af of er in de buurt van het appartement een (kleine) supermarkt is waar je 's ochtends broodjes etc. kan halen?

Is er sowieso in de buurt een wat grote supermercado o.i.d.?

rovje, 03-07-2014

ja hoor en een goeie steffie market ,met iedere ochtend vers brood , en in het dorp is een grote spar.

• o, 13-04-2014

koffers

Is er een ruimte waar je de koffers kunt neerzetten als je 's avonds laat vliegt?

r.nicolai_2, 16-05-2014

Ja, er is een ruimte waar je de koffers neer kunt zetten. Niet afgesloten maar het is zo kleinschalig dat iedereen dat doet. Wij hebben het nooit als onveilig ervaren.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, TV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats