Appartement Parthenis Beach ***

8,4

406 reviews over Appartement Parthenis Beach in het Nederlands

fantastisch!

Inge, 6-2-2018

Prachtige locatie, heerlijk eten, gezellige mensen. Kortom prima!!!!

relaxt

fam opgelucht, 23-8-2017

Goed onderhouden lokatie, mooi uitzicht op zee. Lekker eten bij de bar.

Er hangt, sinds dat irritante koppel uit R'dam al een jaar of 2 niet meer op het terrein mag komen , een heerlijke opgeruimde sfeer!

Eigenaar Parthenis blij, gasten blij, iedereen blij!

Vorige negatieve reacties komen nl. van hun dus geen aandacht aan besteden!!

Al jarenlang (13 jaar) ons vaste vakantieadres

Dick en Margriet Gall, 12-8-2017

Prima accommodatie rechtstreeks aan het strand. Goede service. Goed eten in de directe omgeving.

Jammer dat door hun succes men feitelijk 1 jaar vooraf moet boeken.

Een paradijsje op aarde

Anouck, 25-7-2017

Parthenis beach is ons ook dit jaar weer goed (4e keer) bevallen. .

Alsof we thuiskomen.

Geweldige service. Meneer Parthenis brengt meerdere keren fruit rond vanuit eigen tuin. De appartementen worden dagelijks goed schoongemaakt, om de dag schone handdoeken.

Dit jaar kregen we ook allemaal strandlakens voor op de bedjes bij het zwembad.

Het uitzicht vanuit het zwembad is fenomenaal; over strand en zee.

In welk appartement je ook zit, het uitzicht is prachtig op zee of de bergen!

De menukaart bij het zwembad terras is uitgebreid en voor ieder wat wils.

Marieke, Kostas en de andere medewerkers zijn ontzettend gastvrij en niets is te veel, Onderling hangt ook een gezellige sfeer.

Ieder jaar worden er kleine aanpassingen gedaan om het de vakantieganger nog meer naar het zin te maken.

Het is leuk om een keer bij restaurant Drossia te eten (maar zoals elders stond dit is GEEN verplichting).

Geweldige vakantie.

Kees, 10-7-2017

Supermooie ligging, zeer vriendelijk personeel, prachtige appartementen, mooi zwembad, terras aan zee met fantastisch uitzicht. Meerdere keren per dag werden er gratis stukjes meloen of kleine tomaatjes uitgedeeld aan de gasten ( meestal door de eigenaar zelf).Bedden in het appartement waren zeer goed.

Fantastisch!

Claudia, 4-7-2017

Top vakantie gehad. De mensen zijn zo vriendelijk, alles is lekker schoon en in 1 woord fantastisch.

Appartementen zijn schoon en de bedden zijn goed. Het eten is lekker en niet duur. Bediening is goed, gezellig en weten ook wie je bent. De bedjes aan het zwembad zijn nooit bezet. We zijn een weekje geweest en we hebben erg genoten van de gastvrijheid van Mr. Pathenis. Wij gaan volgend jaar weer.

volgend jaar weer, herken voorgaande reviews niet

fam middelie, 7-6-2017

Zaten in kamer 308 s'morgens de zon op terrasje dus lekker ontbijten in de zon. Kamer prima met ruime douche met voldoende waterdruk en warm water, bed prima, echter de keukeninventaris is sober maar was voor ons geen probleem. Als je eten wil koken dan aanvulling vragen. Kastruimte is wat weinig, maar ach hoeveel heb je mee?? TV heeft weinig netten om te naar kijken maar daar komen wij niet voor. Verschoning handdoeken om de dag en schoonmaak dagelijks was goed. Voldoende bedden bij zwembad en strand, dus geen handdoekje leggen. Barpersoneel alsmede eigenaar vriendelijk en behulpzaam. Kaart bij zwembad voldoende uitgebreid om er te kunnen blijven eten. Kwaliteit hiervan goed. Locatie is rustig gelegen en direct aan mooi strand. Is niet echt geschikt voor verblijf met kleine kinderen.

Wij vonden eten bij Drossia prima, hebben er 2 x gegeten en ook andere restaurants uit geprobeerd. Je hoeft namelijk niet bij Drossia te eten.

Wij herkennen echter niets in wat eerder is beschreven over de eigenaar en zijn vrouw. Hebben ons correct en vriendelijk behandeld gedurende ons verblijf. ( PS hij rijdt geen BMW maar oude Mercedes, jammer van deze opmerking door beoordelaar)

Verpauperd complex

Fam Kraaijbeek, 25-11-2016

Na 14 jaar Parthenis Beach is er helaas een eind aan gekomen. Handdoeken onder het bloed, geen schone lakens gekregen, pas na 10 dagen moest de barman onze bedden opmaken. Veel schimmels in de badkamer, schoonmaak pas rond 18.00 uur. Hulp van touroperator, vergeet het maar. Bij het zwembad liggen houten vlonders, waardoor men veel splinters opliep. Veel verschillende nationaliteiten die bedden bezet houden. Het blijft een mooie locatie maar erg jammer dat Dhr. Parthenis dit complex laat verpauperen. Dat touroperator hier ieder jaar voor zoveel geld de reizen verhoogd, onbegrijpelijk. Complimenten voor Kostas en Marieke die wel het vuur uit hun sloffen lopen om de gasten te helpen. Uiteraard hebben wij met onze Griekse vrienden er zelf maar een supervakantie ervan gemaakt, maar Parthenis zit zoals velen weten, liever zijn geld te tellen.

dit echt nooit meer

w, 12-10-2016

Wat een verschrikkelijke arogantte Familie.We gaan 2 keer per jaar naar Griekenland maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.

Ze negeren je gewoon als je niet bij hun restaurant komt eten.Rijden je voorbij met hun bmw met een grijns op gezicht waar je beroerd van wordt

HIJ gaat tekeer tegen personeel waar gasten bij zijn misselijk

Bij het strand bedjes smerig en afgetrapt .veel dingen stuk .

Walgelijk hier gaan we echt nooit meer heen

Ideale locatie

Bert van Oorschot, 18-9-2016

Ideale locatie , zeer klantvriendelijk , niet echt voor gezinnen met kinderen , juist daarom wel voor de rustzoekers. De in sommige appartementen nog wat gedateerde inrichting wordt nu ook nog stapgewijs gemoderniseerd dus top.

We hebben een aantal aanbieders voor Parthenis Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parthenis Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parthenis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parthenis Beach scoort een 8.36 uit 10 op basis van 408 reviews.