Appartement Parthenis Beach

Laatste review

TOP vakantie

Roelfien,
6-11-2018

Echt een toffe plek om je vakantie door te brengen. Service hoog in vaandel of het nu de tuinman, klusjesman, bar - en keukenhulp of eigenaar is. Niets is teveel als je iets vraagt of nodig hebt. Heerlijke relaxplek daarom zijn we al meerdere keren geweest. Prachtige omgeving, auto huren en omgeving verkennen, bergen in en terecht komen in schaapskudde of geiten . Mooie klooster enz.... Kreta heeft ons jart gestolem

Kenmerken

6-11-2018

'Gewoon' super

Bert van Oorschot,
16-6-2018

Geweldig complex , kleinschalig, mooi zwembad, fijn strand. Gratis ligstoelen. Fijne bar met goede keuken. Alleen als je de eerste keer komt is het even wennen dat je naar de zwembad bar moet om in te checken het complex is te klein voor 24 uur receptie. Iedere dag wordt de kamer (appt) schoon gemaakt en schoon beddengoed en handdoeken.

Suuuper!

cor,
14-6-2018

Probeer echt dit te boeken ,superlocatie pal aan het strand ,zeer mooi strand ,rustig mooi appartement met arco en uitzicht over zee,zelfs vanuit het zwembad! En superschoon! ,vriendelijke beheerder, ook de verhuurder van scooter qoad en auto (voor het appartement op de hoek! zeer vriendelijk indien u moeilijk ter been bent ( het is wel een stuk lopen vanaf de weg naar het appartement met uw koffer vraag het hem en hij helpt u graag),,ook de vrouw van winkeltje voor broodjes aan het begin van het looppad is zeer vriendelijk!

Ook de winkeltjes met Handgemaakt aardewerk op de weg naar Malia centrum zijn zeer de moeite waar ,en niet te vergeten de lekkere restaurantjes ,waarvan een ervan een speciaal kruiden drankje maakte tegen mijn heesheid en verkoudheid ( nee geen uzo!) en die was binnen 2 dagen weg!

Ook vanaf het vliegveld op Kreta is het met de Transfer niet ver rijden

Kortom een 10 krijgt deze bestemming van ons!

Geweldig mooi

Meike,
3-5-2018

Super appartement! Wij zijn er nu 2 keer geweest. Mooi zwembad en pal aan de zee, heerlikke ligbedden en ook service op het strand. Meer heb je niet nodig voor een top vakantie. Aanrader!

fantastisch!

Inge,
6-2-2018

Prachtige locatie, heerlijk eten, gezellige mensen. Kortom prima!!!!

relaxt

fam opgelucht,
23-8-2017

Goed onderhouden lokatie, mooi uitzicht op zee. Lekker eten bij de bar.

Er hangt, sinds dat irritante koppel uit R'dam al een jaar of 2 niet meer op het terrein mag komen , een heerlijke opgeruimde sfeer!

Eigenaar Parthenis blij, gasten blij, iedereen blij!

Vorige negatieve reacties komen nl. van hun dus geen aandacht aan besteden!!

Al jarenlang (13 jaar) ons vaste vakantieadres

Dick en Margriet Gall,
12-8-2017

Prima accommodatie rechtstreeks aan het strand. Goede service. Goed eten in de directe omgeving.

Jammer dat door hun succes men feitelijk 1 jaar vooraf moet boeken.

Een paradijsje op aarde

Anouck,
25-7-2017

Parthenis beach is ons ook dit jaar weer goed (4e keer) bevallen. .

Alsof we thuiskomen.

Geweldige service. Meneer Parthenis brengt meerdere keren fruit rond vanuit eigen tuin. De appartementen worden dagelijks goed schoongemaakt, om de dag schone handdoeken.

Dit jaar kregen we ook allemaal strandlakens voor op de bedjes bij het zwembad.

Het uitzicht vanuit het zwembad is fenomenaal; over strand en zee.

In welk appartement je ook zit, het uitzicht is prachtig op zee of de bergen!

De menukaart bij het zwembad terras is uitgebreid en voor ieder wat wils.

Marieke, Kostas en de andere medewerkers zijn ontzettend gastvrij en niets is te veel, Onderling hangt ook een gezellige sfeer.

Ieder jaar worden er kleine aanpassingen gedaan om het de vakantieganger nog meer naar het zin te maken.

Het is leuk om een keer bij restaurant Drossia te eten (maar zoals elders stond dit is GEEN verplichting).

Geweldige vakantie.

Kees,
10-7-2017

Supermooie ligging, zeer vriendelijk personeel, prachtige appartementen, mooi zwembad, terras aan zee met fantastisch uitzicht. Meerdere keren per dag werden er gratis stukjes meloen of kleine tomaatjes uitgedeeld aan de gasten ( meestal door de eigenaar zelf).Bedden in het appartement waren zeer goed.

Fantastisch!

Claudia,
4-7-2017

Top vakantie gehad. De mensen zijn zo vriendelijk, alles is lekker schoon en in 1 woord fantastisch.

Appartementen zijn schoon en de bedden zijn goed. Het eten is lekker en niet duur. Bediening is goed, gezellig en weten ook wie je bent. De bedjes aan het zwembad zijn nooit bezet. We zijn een weekje geweest en we hebben erg genoten van de gastvrijheid van Mr. Pathenis. Wij gaan volgend jaar weer.

We hebben een aantal aanbieders voor Parthenis Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parthenis Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parthenis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.