Appartement Parthenis Beach

• Onvoldoende: 1 - 5

'Gewoon' super

Bert van Oorschot
16-6-2018

Geweldig complex , kleinschalig, mooi zwembad, fijn strand. Gratis ligstoelen. Fijne bar met goede keuken. Alleen als je de eerste keer komt is het even wennen dat je naar de zwembad bar moet om in te checken het complex is te klein voor 24 uur receptie. Iedere dag wordt de kamer (appt) schoon gemaakt en schoon beddengoed en handdoeken.

Suuuper!

cor
14-6-2018

Probeer echt dit te boeken ,superlocatie pal aan het strand ,zeer mooi strand ,rustig mooi appartement met arco en uitzicht over zee,zelfs vanuit het zwembad! En superschoon! ,vriendelijke beheerder, ook de verhuurder van scooter qoad en auto (voor het appartement op de hoek! zeer vriendelijk indien u moeilijk ter been bent ( het is wel een stuk lopen vanaf de weg naar het appartement met uw koffer vraag het hem en hij helpt u graag),,ook de vrouw van winkeltje voor broodjes aan het begin van het looppad is zeer vriendelijk!

Ook de winkeltjes met Handgemaakt aardewerk op de weg naar Malia centrum zijn zeer de moeite waar ,en niet te vergeten de lekkere restaurantjes ,waarvan een ervan een speciaal kruiden drankje maakte tegen mijn heesheid en verkoudheid ( nee geen uzo!) en die was binnen 2 dagen weg!

Ook vanaf het vliegveld op Kreta is het met de Transfer niet ver rijden

Kortom een 10 krijgt deze bestemming van ons!

Geweldig mooi

Meike
3-5-2018

Super appartement! Wij zijn er nu 2 keer geweest. Mooi zwembad en pal aan de zee, heerlikke ligbedden en ook service op het strand. Meer heb je niet nodig voor een top vakantie. Aanrader!

fantastisch!

Inge
6-2-2018

Prachtige locatie, heerlijk eten, gezellige mensen. Kortom prima!!!!

relaxt

fam opgelucht
23-8-2017

Goed onderhouden lokatie, mooi uitzicht op zee. Lekker eten bij de bar.

Er hangt, sinds dat irritante koppel uit R'dam al een jaar of 2 niet meer op het terrein mag komen , een heerlijke opgeruimde sfeer!

Eigenaar Parthenis blij, gasten blij, iedereen blij!

Vorige negatieve reacties komen nl. van hun dus geen aandacht aan besteden!!

Al jarenlang (13 jaar) ons vaste vakantieadres

Dick en Margriet Gall
12-8-2017

Prima accommodatie rechtstreeks aan het strand. Goede service. Goed eten in de directe omgeving.

Jammer dat door hun succes men feitelijk 1 jaar vooraf moet boeken.

Een paradijsje op aarde

Anouck
25-7-2017

Parthenis beach is ons ook dit jaar weer goed (4e keer) bevallen. .

Alsof we thuiskomen.

Geweldige service. Meneer Parthenis brengt meerdere keren fruit rond vanuit eigen tuin. De appartementen worden dagelijks goed schoongemaakt, om de dag schone handdoeken.

Dit jaar kregen we ook allemaal strandlakens voor op de bedjes bij het zwembad.

Het uitzicht vanuit het zwembad is fenomenaal; over strand en zee.

In welk appartement je ook zit, het uitzicht is prachtig op zee of de bergen!

De menukaart bij het zwembad terras is uitgebreid en voor ieder wat wils.

Marieke, Kostas en de andere medewerkers zijn ontzettend gastvrij en niets is te veel, Onderling hangt ook een gezellige sfeer.

Ieder jaar worden er kleine aanpassingen gedaan om het de vakantieganger nog meer naar het zin te maken.

Het is leuk om een keer bij restaurant Drossia te eten (maar zoals elders stond dit is GEEN verplichting).

Geweldige vakantie.

Kees
10-7-2017

Supermooie ligging, zeer vriendelijk personeel, prachtige appartementen, mooi zwembad, terras aan zee met fantastisch uitzicht. Meerdere keren per dag werden er gratis stukjes meloen of kleine tomaatjes uitgedeeld aan de gasten ( meestal door de eigenaar zelf).Bedden in het appartement waren zeer goed.

Fantastisch!

Claudia
4-7-2017

Top vakantie gehad. De mensen zijn zo vriendelijk, alles is lekker schoon en in 1 woord fantastisch.

Appartementen zijn schoon en de bedden zijn goed. Het eten is lekker en niet duur. Bediening is goed, gezellig en weten ook wie je bent. De bedjes aan het zwembad zijn nooit bezet. We zijn een weekje geweest en we hebben erg genoten van de gastvrijheid van Mr. Pathenis. Wij gaan volgend jaar weer.

volgend jaar weer, herken voorgaande reviews niet

fam middelie
7-6-2017

Zaten in kamer 308 s'morgens de zon op terrasje dus lekker ontbijten in de zon. Kamer prima met ruime douche met voldoende waterdruk en warm water, bed prima, echter de keukeninventaris is sober maar was voor ons geen probleem. Als je eten wil koken dan aanvulling vragen. Kastruimte is wat weinig, maar ach hoeveel heb je mee?? TV heeft weinig netten om te naar kijken maar daar komen wij niet voor. Verschoning handdoeken om de dag en schoonmaak dagelijks was goed. Voldoende bedden bij zwembad en strand, dus geen handdoekje leggen. Barpersoneel alsmede eigenaar vriendelijk en behulpzaam. Kaart bij zwembad voldoende uitgebreid om er te kunnen blijven eten. Kwaliteit hiervan goed. Locatie is rustig gelegen en direct aan mooi strand. Is niet echt geschikt voor verblijf met kleine kinderen.

Wij vonden eten bij Drossia prima, hebben er 2 x gegeten en ook andere restaurants uit geprobeerd. Je hoeft namelijk niet bij Drossia te eten.

Wij herkennen echter niets in wat eerder is beschreven over de eigenaar en zijn vrouw. Hebben ons correct en vriendelijk behandeld gedurende ons verblijf. ( PS hij rijdt geen BMW maar oude Mercedes, jammer van deze opmerking door beoordelaar)

We hebben een aantal aanbieders voor Parthenis Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parthenis Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parthenis Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parthenis Beach scoort een 8.39 uit 10 op basis van 411 reviews.