Appartement
KinderhotelWeer vandaag17°12°
7,6

Omschrijving
Appartement Meropi Deluxe in Malia is erg geschikt voor gezinnen die op zoek zijn naar wat meer rust. Bij Meropi Deluxe vind je 5 zwembaden, een kinderspeelplaats en een restaurant voor ontbijt en diner. Vanaf het appartement loop je binnen 5 minuten naar Malia met leuke winkeltjes. Het strand en een supermarkt liggen ook op loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Meropi / Meropi delux voor je op een rij gezet:

373 reviews over Appartement Meropi / Meropi delux in het Nederlands

Heel goed.

Joop Doek,
1-12-2018

Leuk en gezellig hotel waar je je thuis voelt.

Gereisd met partner in september 2018

Fijn hotel, minder fijne plaats

Nina van den Wildenberg,
21-11-2018

Het meropi hotel is een mooi hotel met vriendelijk personeel. Er zijn verschillende zwembaden en alles is erg schoon. Wel heb ik me gigantisch geïrriteerd aan het welbekende 'handdoekje leggen'. Alles lag er vol handdoeken, terwijl er dan de helft van de dag niemand op het bedje lag.

Dit hotel is gelegen in de plaats Malia. Malia is het Engelse gedeelte van Kreta. Er is veel Engelse jeugd te vinden. In het hotel heb je hier totaal geen last van. De barstraat(een straat verderop) zit echter wel vol met Engelse feestgangers.

Gereisd met partner in juli 2018

Wie komen nog een keer terug

Wilma kemperman,
3-11-2018

Het is erg goed wat eten en drinken betreft ook het personeel is heel vriendelijk alleen de bedden waren te hard je kunt er nauwelijks op liggen daarom heb ik de bed bank verkozen in de huiskamer verder was alles prima

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heel goed!

Tiny Errens-Nelissen,
11-10-2018

Hotel is heel goed, mooie propere appartementen die iedere dag goed gepoetst worden. Het eten is super en smaakvol, in een week nog niet hetzelfde gegeten, en... heel veel lof voor het personeel! Hele lieve mensen!

Minpuntje zijn de speelkasten die op het terras staan, deze geven in de avonduren teveel overlast. Volgens de (kleffe) manager krijgen deze volgend jaar een andere plek, dat is gewoon jammer. Dit is buiten de koffie (welke erggg bagger is) het enigste minpunt....

De rest was perfekt!

Gereisd met partner in oktober 2018

Niet meer omdat er erg veel gillende kinderen zijn

Peter Andriessen,
20-9-2018

Prima hotel, mooie en goed ongerichte appartementen aardig personeel.

Eten uitstekend, wst drinken betreft all in zeer beperkt, cocktail zes euro per stuk,sommige frisdranken moet je ook betalen, muziek aan de bar in de avond erg hard, klachten over de muziek wed niets mee gedaan, verder is het hotel erg kinderrijk

Gereisd met partner in september 2018

Goed eten, prima keus voor de prijs!!

Fam Jansen,
30-7-2018

Heerlijke week gehad! We verbleven in de nieuwe kamers! Waren top. Uitstekende airco, met een fooi op je kussen iedere dag alles keurig schoon en extra handdoeken. Eten prima en iedere dag andere gerechten. Alles wordt keurig schoon gehouden. Bedjes bij het nieuwe aqua hoefde we niet te betalen. Wat wel een minpuntje is dat de all-in daar niet geld! Tip...koffie aan de bar bestellen is beter dan de automaat. All in inderdaad niet vergelijkbaar met hotels in Turkije maar prima verzorgd! Wel jammer dat je als je naar huis gaat een euro moet betalen voor iedere koffer die je wilt wegen. Dit hoort service te zijn. Sommige personeelsleden in het restaurant mogen nog wel een klantvriendelijkheid cursus hebben, worden nog teveel aangestuurd! Zijn druk bezig met verbeteringen, dat merk je! Centraal gelegen dus voor de prijs uitstekend! Boek excursie chrissi island, geweldig!!

Gereisd met partner in juli 2018

Ver onder de maat, geen all inclusive doen

Kevin,
19-7-2018

Zijn vandaag aangekomen in hotel meropi, begin aub niet aan het all in concept het stelt werkelijk waar niks voor lunch was ok maar ook niet meer dan dat. Voor letterlijk alles moet menbij betalen voorbeeld bij de koekjes een capuchino ipv een koffie of je dan wel even 2,50 wil betalen voor je capuchino het enige wat in het al in concept zit zijn dispenser automaten wat allemaal zo mierzoet is dat je spontaan tandrot krijgt het aqua park is nu gratis en hoort bij meropi echter de bar die daar aan zit ook van meropi valt uiteraard buiten je all in al met al is het pure geldklopperij heb men hier ook uitgelegd dat wij gasten zijn en geen pin apparaten

Wat een leuke vakantie had moeten worden word een regelrechte flop op deze manier

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Genoten

Jansen,
16-7-2018

Hotel is druk aan het renoveren, wij zaten in het nieuwe complex. Erg mooi ingericht en goede airco( tegen betaling). Begin juli geen last gehad van drukte in het zwembad, dus gewoon een ligbed en parasol kunnen bemachtigen. Eten vond ik persoonlijk erg goed! Smiddags om 15:00 koekjes( dat stelde niets voor)

Personeel werkt hard en kamers zijn schoon.

Tegenover het complex direct een supermarkt en je loopt zo naar het strand

Je loopt makkelijk naar Malia (winkeltjes).

Wc’s bij de bar/zwembad waren ook erg schoon en netjes

Ik heb samen met mijn dochter een geweldige relaxte vakantie gehad!

Hou je van uitgaan in de avond, dan zou ik voor chersonissos kiezen. Maar voor gezinnen en rust. Is Meropi een aanrader

Het aqua zwembad is begin juli open gegaan. Eerste dagen moest je betalen voor een ligbed en parasol. Maar aan het eind van de vakantie hoorde ik dat dit is teruggedraaid voor hotelgasten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldig!

Liz,
12-7-2018

Via touroperator een Bingoreis geboekt. Wij kwamen hier terecht. Erg enthousiast! Personeel is heel erg vriendelijk, doen erg hun best om alles naar wens te maken. Kamers ietwat gedateerd maar daar waren wij toch niet veel. Wel schone kamers met als je wilde elke dag nieuwe handdoeken! Het “spel” handdoek leggen op de bedjes hebben wij totaal geen last van gehad. Kwam je om 11:00 uur aan, waren er nog genoeg bedjes vrij langs het zwembad. Meropi aqua is ook erg mooi. Hier ook veel gratis(!) bedjes met parasols. All inclusive is prima. Keuze is precies goed genoeg en allemaal erg lekker! Ligging tussen Malia en Stalis is gunstig. Hoewel stalis wel wat ver is om te lopen. Malia centrum ben je binnen 5 minuten lopen. En nog een speciale vermelding voor de barman Elvis: Geweldige man, kan toveren met van alles en nog wat en maakt de lekkerste cocktails. Hij zorgt ervoor dat je ondanks dat er geen animatie is, een geweldig gezellige avond hebt!

Gereisd met partner in juli 2018

Leuk complex met de appartementen om de zwembaden heen. Redelijk schoon. Wij hadden all inclusive wat eigenlijk niets voor stelde. Nou het is nog niet eens een kwart met wat je gewend bent in Turkije. Moest best nog veel bij betalen. Airco 7 euro per nacht. Zwembad met de glijbanen moest je betalen voor je bedje. Drankjes daar moest je ook betalen terwijl het bij het complex hoorde. De koffie/thee tijd met koekjes was een plastic pot waar zandkoekjes in zaten, erg om gelachen.

Geen animatie, avonden waren saai daar.

Dicht bij het centrum.

Het is dat we voor een hele mooie prijs daar zaten maar als ik zie wat je moet betalen als je in het volle hoog seizoen zit zou ik echt gaan huilen 😉. Dat is het echt niet waard!

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Meropi / Meropi delux in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Meropi / Meropi delux zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.