Aparthotel Meropi / Meropi delux

Aparthotel Meropi / Meropi deluxsterstersterster

8Fantastisch

Griekenland, Kreta, Malia

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Meropi / Meropi delux voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Aan zee
  • All inclusive
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

Appartement Meropi Deluxe in Malia is erg geschikt voor gezinnen die op zoek zijn naar wat meer rust. Bij Meropi Deluxe vind je 5 zwembaden, een kinderspeelplaats en een restaurant voor ontbijt en diner. Vanaf het appartement loop je binnen 5 minuten naar Malia met leuke winkeltjes. Het strand en een supermarkt liggen ook op loopafstand.

199 reviews over Aparthotel Meropi / Meropi delux

• 9Suzanne13-11-2019

Fantastisch hotel

Ik kom nu al een aantal jaar in dit hotel. Het personeel is heel vriendelijk en de huisjes zijn mooi ingericht. Meropi ziet er mooi uit en de zwembaden zijn altijd schoon. Ook heeft meropi nu sinds een paar jaar een aquapark, waar mensen die in het hotel verblijven gratis naar binnen kunnen. In het aquapark heb je een kinderpoeltje en een paar glijbanen die in een zwembad uitkomen. Ook zit er een bar waar je eten en drinken kunt bestellen en zijn er tafels en ligbedden aanwezig. Bij het hotel zelf zit ook een restaurant waar je ontbijt, lunch en diner kunt eten. Het strand, de winkels en restaurants zijn allemaal op loopafstand van het hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Robert12-11-2019

Het was weer geweldig.

Fijn hotel waar we al een aantal jaar komen. We verbleven in juli/augustus op basis van half pension in een appartement met ons gezin. Het hotel is rustig gelegen, dicht bij het strand met de hoofdstraat van Malia op loopafstand. Ook Stalis is lopend goed bereikbaar. Het hotel beschikt over een aantal grote en altijd schone zwembaden en een klein waterpark. Het eten in het buffet restaurant is altijd prima, veel afwisseling en voldoende keuze. Vriendelijk personeel waar we altijd goed contact mee hebben. We hebben een auto gehuurd om het eiland te verkennen. Bij het hotel is ook voldoende parkeergelegenheid op een eigen parkeerterrein. De kamerprijzen zijn een aantal jaar geleden wel sterk gestegen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Henk van de Sande24-10-2019

Nooit meer

Het eten in Meropi was behoorlijk. Het drinken van de ALL IN was ronduit slecht water en limonade met een chloorsmaak. Alleen bier en wijn. Een behoorlijk mixdrankje was alleen tegen forse betaling te krijgen. We hadden in totaal 4 kamers. Een kamer had schimmel in het ligbad en een andere kamer had een plas water in de slaapkamer. Na flink klagen werd en inschakeling van de reisleiding werd er pas gereageerd en konden degenen met schimmel in het bad naar een andere kamer. Degene met een plaswater in de slaapkamer kreeg pas een dag voor vertrek een andere kamer aangeboden. Verder is het raar dat je geen drank mag meenemen naar het waterpark dat toch bij Meropi hoort volgens . Bediening aan de bar was slecht en traag. Soms 5 minuten wachten terwijl er geen andere gasten stonden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Mijke den Ridder20-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Goed hotel in Malia, perfect met jonge kinderen! Eten was zeer gevarieerd en goed van kwaliteit.Vlakbij het strand.Prachtige tuin,lust voor het oog. Zwembaden waren fijn net als de kids club en speeltuin. De schoonmaak was iets minder vonden wij, lagen wat stofnesten en haren in de hoek van de badkamer. Bedden werden dagelijks opgemaakt en in meer dan voldoende mate werden de handdoeken vervangen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 7Deborah09-10-2019

Goed hotel all inclusief mega slecht

Hotel is goed vooral de nieuwe kamers ! Helaas maar 3 keer per week kinder disco en weinig animatie. Eten is goed niets op aan te merken. Alleen de all inclusief is mega slecht !! Alleen Vieze filter koffie en frisdrank smaakte vies en alcohol zat er bijna niet bij. Bier was net water en de wijn echt bocht. Deze mening deelde bijna iedereen die wij spraken. Geen drinken in je kamer dat moest je kopen en geen snacks of andere lekkere dingen tussendoor alleen een koekje smiddags bij de koffie

Wij hadden een nieuwe kamer met zwembad die was top maar die andere kamers zijn wat verouderd maar wel oké

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 10Claudia03-10-2019

GEWELDIG!

Onze verwachtingen waren niet zo best gezien de negatieve reviews maar we hebben een top vakantie gehad! Het eten is heerlijk en meer dan genoeg keuze, appartement was niet luxe maar gewoon goed. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, massage van Marilene is een aanrader! Meerdere zwembaden waardoor er altijd een bedje vrij is, het waterpark is super! de locatie is ook geweldig, aan de gezellige straat met restaurantjes etc maar daar heb je geen last van in het resort. 200 meter van het strand vandaan waar je gratis gebruik mag maken van de bedjes en parasol. Wij vonden het geweldig!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Berdina16-09-2019

Gezellig hotel en goede massages

Lekker kleinschalig hotel met meerdere zwembaden. Aan de zwembaden altijd voldoende ligbedjes, ook als je halverwege de dag komt. Wij hadden een splinternieuwe kamer, aan de kant van het nieuwe 'waterpark' van het hotel. Elke dag werd er schoon gemaakt, zelfs het balkon werd gepoetst! We kregen iedere dag schone handdoeken, hoewel dat eigenlijk om de 3 dagen zou zijn. Het ontbijt was erg goed, lunch en diner ook goed als je vlees en vis eet. Voor een vegetariër zoals ik was het af en toe wel wat lastiger. Er waren zo nu en dan wel fijne vleesvervangers als falafel en groenteburgers, maar lang niet elke dag. Personeel was altijd vriendelijk en vaak in voor een grapje en een praatje. Een echte aanrader zijn de meiden van de Wellness box, die tegenover het terras van het restaurant gesitueerd is. Marilena en Efi zijn lieve topmeiden die echt goed zijn in hun werk. Hun massages zijn super relaxed en niet duur! Een echte aanrader!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Ilona07-09-2019

Genieten!!!

We hebben met zn 3tjes genoten van een weekje all-in bij Meropi aparthotel! Het eten is 3 keer per dag echt heel goed en uitgebreid, iedere dag vers en variatie Ons appartement lag aan de achterkant, lekker rustig met een groot balkon, het was zeer ruim en voorzien van alles wat je nodig hebt. In deze periode voldoende zonnebedjes en geen files voor het eten. Het personeel is vriendelijk en werkt heel hard om alles netjes en schoon te houden Er is een spa service en de zeer vriendelijke Marilena verzorgt de behandelingen, 1 van ons heeft zich een aantal keer laten masseren en dat is heel goed bevallen dus dat is zeker een aanrader om daar een keer van te genieten!!! Het strand ligt op ongeveer 5 min lopen (vanuit de receptie naar links en dan achter de autoverhuur aan de andere kant van de straat naar rechts) voor een paar euro heb je bedjes en een parasol, heerlijke golven om in te zwemmen en een mooi zandstrand. Veel plezier!

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Herman en Ellie05-09-2019

Tevreden

Na alle negatieve reacties kon het alleen maar beter worden. En dat was ook zo. All inclusieve formule is inderdaad beperkt t.o.v. Spanje en Turkije, Er was meer dan voldoende aanbod en variatie tijdens de maaltijden . De aromatherapie massage met scrub behandeling gehad van Marilena en Efi. Zeer aan te raden. Het waterpark is een fijne aanvulling maar jammer dat het niet bij de all incl. formule hoort.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Peet05-09-2019

Zeer fijn verblijf gehad eerste dag en nacht een hotelkamer gehad deze waren splinternieuw, daarna ons appartement gekregen waren zeer ruim, eten is goed meerdere zwembaden, je moet wel voor de airco 7 euro per dag betalen en mensen laten hun handdoek gewoon dag en nacht liggen dit is een groot nadeel en wordt niks aan gedaan, je bent zo bij de zee en de hoofdstraat, gewoon gaan

Gereisd met partner in augustus 2019

16 tips over Aparthotel Meropi / Meropi delux

• Berdina, 16-09-2019

Ga naar het Lassithi Plateau. Kom je door nog authentieke dorpjes en je vindt hier ook een ecofarm Lasinthos, zeker de moeite waard. Naast het hotel zit Pyrgos. Een goed restaurant. Een eindje verder, richting Malia, zit restaurant Drossia. Dit restaurant heeft een geweldige sfeer, hier zit het echt heerlijk en bovendien is het eten hier echt uitmuntend. Ook Sergiani Garden, net vooraan in Stalida is een geweldig goed restaurant waar het ook heerlijk zit.

• Joyce, 17-06-2014

Huur een paar dagen een auto, om de omgeving wat meer te bekijken. Agios Nicolaos is erg leuk, Elounda, en Rethymnon maar deze laatste dat is wat verder rijden maar zeer zeker de moeite waard. Het doet heel gemoeddelijk aan en heeft knusse smalle straatjes. Spinalonga is ook een leuke trip, Tip parkeer de auto in het plaatsje Plaka en je bent zo op Spinalonga. (boot retour 8 euro p.p / toegang Spinalonga 2 euro p.p.

• Yvonne, 24-08-2013

Als je naar het strand wilt, kun je het beste naar Akropolio (?) gaan. Dat is, als je bij Meropi de weg oversteekt, linksaf en dan het kleine straatje rechts inlopen (na scooterverhuur Sterling), richting Windmill apartement. Dan kom je bij het strand uit. Hier ligt een zwembad, er staat Windmill Snackbar en het strand. Je huurt hier 2 ligstoelen en een parasol voor 5,00. Je kunt dan ook gebruik maken van het zwembad De cappuccino is heerlijk op het terras (2,50)

18 vragen over Aparthotel Meropi / Meropi delux

• MH, 09-09-2019

Handdoeken

Ik lees regelmatig,dat je om de 3 dagen een schone handdoek krijgt om te douchen ipv elke dag. Vind dit erg onhygiënisch. Kun je als je geen schone krijgt er om vragen.

• Jelle , 27-08-2019

Drankjes

Zijn de drankjes die Niet bij het all in horen beetje betaalbaar?

Peet, 06-09-2019

6 euro cocktail 2 euro espresso koffie

• Jelle , 13-08-2019

Wat kost de airco huren?

Kosten airco...?

J. H. , 18-08-2019

€7 per dag en was in juli wel echt aan te raden.

Peet, 23-08-2019

Belachelijk 7euro per dag

Jelle, 19-08-2019

Dankjewel!! Voor je informatie

Jelle , 27-08-2019

Beter er voor betalen dan helemaal geen airco!! :)

Aparthotel info

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Magnetron, TV

• Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages