Hotel Matheo

21 reviews over Hotel Matheo

• 2018
    9Fam Vermeeren11-08-2018

Picobello

Zeer mooie ligging, weg van de drukte en avondlawaai. Aanrader voor zij die een rustige , ongedwongen familiale sfeer kunnen waarderen. Verwacht geen uitgebreide buffetten zoals in de all-in formules. Voor ons was er echter iedere dag voldoende variatie en vooral het ging hem om lekkere vers bereide gerechten. Enig minpuntje waren de kwaliteit van de matrassen, die mochten in de familiekamers beter zijn ( dit bleek in de gerenoveerde kamers wel oké te zijn).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Wendy27-06-2018

Heel erg leuk!

Heerlijke vakantie gehad. Lieve mensen. Rustig gelegen. Precies zoals wij het willen

Gereisd met partner in juni 2018

• 7wendy16-06-2018

prima hotel , maar eten eenzijdig.

Hotel was netjes , vriendelijk personeel . Kamer was niet groot maar ook weinig gebruik van gemaakt vanwege het mooie weer. Badkamer is netjes maar klein, kan 1 persoon tegelijk in. Bed word iedere dag opgemaakt maar handdoeken krijg je maar om de drie dagen verschoond. Zwembad is goed . Wij hadden half pension kwaliteit van het eten was goed maar eenzijdig dit gold ook voor het ontbijt .Lekker uit eten gaan zou ik aanraden ! Als je erop uit wilt loop je binnen een kwartier naar het centrum of het strand . Wij hadden een auto gehuurd , vonden dit erg prettig om wat meer van het eiland te kunnen zien.

Gereisd met partner in juni 2018

• 6de schepper gendolina11-06-2018

hotel mateo proper maar maaltijden sober

Hotel was proper,maar de maaltijden sober en veel hetzelfde.De eigenaars zijn zakelijk vriendelijk zeker tegenover de Belgen.Voornamelijk tegen de Duitse gasten zijn ze Super vriendelijk.Niet wat ik van een familiehotel verwacht.Zeker geen aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9P. van Boven03-08-2017

Prima

Een goed hotel, niet te druk. Wij waren de enige Nederlanders. Goed onderhouden kamers. Prima uitzicht. Zwembad Prima. Eten goed, niet super uitgebreid, maar lekker. Groot salade buffet. Ontbijt ook prima, wel elke dag het zelfde. Bedienend personeel erg vriendelijk. Hotel wel hoger gelegen, maar dan heb je tenminste ook wat beweging. Een kwartier lopen naar het strand en naar het centrum vonden wij geen probleem.

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Smetske25-06-2016

Goed maar er is beter te krijgen op Kreta

De rust is er top maar doch er zijn veel "maren". Het hotel is echt afgelegen en het eten is zeer sober. Elke dag hetzelfde ontbijtbuffet en elke avond voor 90 % hetzelfde buffet(je). De kamers zijn correct zonder meer. Het domein is goed onderhouden, het zwembadgedeelte is ruim met veel ligbedden en parasols. Het geheel ligt tegen een heuvelwand wat veel trappen en stijgende paadjes teweeg brengt. Niet aan te raden voor wie slecht te been is. Het restaurant is qua inrichting ondermaats. Hooguit een Griekse taverne te noemen. Een tafelkleedje kan er niet af en het zelfbedieningsbuffet houdt in dat je ook je eigen bestek gaat halen. De inrichting en de service zijn amper goed genoeg voor een modale B&B. De zo geloofde vriendelijkheid van de eigenaars kwam voor mij over als een niet geïnteresseerde commerciële babbel die hooguit drie zinnen duurde. De ligging is bar slecht tussen de uitgaansbuurten Malia en Heronisos in. Informeer je goed over beide plaatsen eer je boekt.

Gereisd met partner in juni 2016

• 4g.ramakers08-09-2015

nooit meer

hotel ligt afgelegen, veel duitse gasten,honden en katten lopen vrij rond.de kamer was vrij klein, de vloer van de badkamer is spiegelglad,savonds is er geen vertier en het eten is vrij sober de afstand naar de stad is veel te groot je bent aangewezen op een taxi ,kosten enkele reis 15 euro voor dit geld heb je een viersterren hotel in spanje dit eiland is sterk verpauperd

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Erpee te Dee28-04-2015

oord voor rustzoekers

Wegens zaken 1 nacht in deze accommodatie vertoefd, die in een olijvenboomgaard ligt en waar het erg rustig is; dus geen toeristenlawaai e.d. Het toeristenseizoen was net 2 dagen begonnen; dus nog vrijwel niemand aanwezig; ik was de tweede gast die er verbleef. En hoewel ik een hotelkamer had gereserveerd, kreeg ik een suite aangeboden door de eigenaars. Super ! Een prachtige kamer met uitzicht naar zee. Op de kamer een koelkast, kluisje en een TV met de ned. zender BVN (kon Koningsdag rechtstreeks meebeleven). De maaltijden waren niet uitgebreid en kon op dat moment alleen op bestelling. Ze werden met zorg klaargemaakt. Helaas liepen de kinderen van de eigenaars rondom je heen of kwamen kijken wat je op je bord had...... Ook een rondlopende kat wist de ham van het ontbijt mee te nemen toen ik even koffie haalde (ik at aan tafel op het terras). Het zwembad was nog niet gevuld; de jacuzzi werd in gereedheid gebracht die dag. De eigenaars waren uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Zakelijk gereisd in april 2015

• 7fam vd Helm17-09-2014

Rustige ligging met een prachtig uitzicht

Rustige ligging met een prachtig uitzicht. Afstand naar strand vonden wij te ver om te lopen, vooral de terugreis.De gehuurde auto bracht uitkomst.Het eten was over het algemeen wel lekker, maar geen hoogstandjes.De loungesets op het terras boden 's-avonds gezelligheid, als er tenminste wat gasten aanwezig waren.De drankjes over het algemeen aan de hoge kant.De kamers in het hotel vrij klein, vooral de badkamer,wij konden gelukkig een up-grade doen en toen begon pas de vakantie in dit mooie ruime appartement.De schoonmaak was prima.Het management was vooral de eerste dagen bijzonder vriendelijk, daarna nog steeds vriendelijk, maar in mindere maten, laten we zeggen, als je drankjes bestelden en 's avonds bleef hangen op het terras, kreeg je wel een voorkeurs behandeling.Op het terras bevonden zich ook een voetbalspel en biljart, jammer dat de kids van de eigenaar hier tijdens het diner luidruchtig gebruik van maakten.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9Eddy Van der Flaas06-09-2014

Geweldige vakantie!!

Irini very frindly... Heel fijn gastvrij familiehotel. S'avonds laat aankomen van het vliegveld en nog een warme maaltijd aangeboden krijgen,... Dat was een verrassing! Hotel was overboekt maar werd opgelost met een "superior" kamer met prachtig uitzicht op zee. Mijn kind van 11 vermaakte zich prima aan het mooie verzorgde zwembad en werd er goed bij betrokken. Eten niet te uitgebreid maar zeker aangenaam ( goede keuken )... Probeer zeker een cocktail van george😉!! Fijne vakantie genoten en gaan zeker terug volgend jaar... Greetings papa en mama van AARON!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

7 tips over Hotel Matheo

• Husband Holland, 03-09-2013

Huur een auto en ontdek het eiland...

• Hbm Langes, 08-09-2012

Voor entertainment moet je naar het plaatsje ongeveer 15min naar beneden lopen...

• Ivan, 19-08-2012

Zwembad van het hotel is heerlijk, ook in de avond om even af te koelen

0 vragen over Hotel Matheo

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • RokenToegestaan
    • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig
    • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats