Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°10°

19 reviews over Hotel Matheo in het Nederlands

Picobello

Fam Vermeeren,
11-8-2018

Zeer mooie ligging, weg van de drukte en avondlawaai. Aanrader voor zij die een rustige , ongedwongen familiale sfeer kunnen waarderen. Verwacht geen uitgebreide buffetten zoals in de all-in formules. Voor ons was er echter iedere dag voldoende variatie en vooral het ging hem om lekkere vers bereide gerechten. Enig minpuntje waren de kwaliteit van de matrassen, die mochten in de familiekamers beter zijn ( dit bleek in de gerenoveerde kamers wel oké te zijn).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heel erg leuk!

Wendy,
27-6-2018

Heerlijke vakantie gehad. Lieve mensen. Rustig gelegen. Precies zoals wij het willen

Gereisd met partner in juni 2018

prima hotel , maar eten eenzijdig.

wendy,
16-6-2018

Hotel was netjes , vriendelijk personeel . Kamer was niet groot maar ook weinig gebruik van gemaakt vanwege het mooie weer. Badkamer is netjes maar klein, kan 1 persoon tegelijk in. Bed word iedere dag opgemaakt maar handdoeken krijg je maar om de drie dagen verschoond. Zwembad is goed . Wij hadden half pension kwaliteit van het eten was goed maar eenzijdig dit gold ook voor het ontbijt .Lekker uit eten gaan zou ik aanraden ! Als je erop uit wilt loop je binnen een kwartier naar het centrum of het strand . Wij hadden een auto gehuurd , vonden dit erg prettig om wat meer van het eiland te kunnen zien.

Gereisd met partner in juni 2018

D-reizen

hotel mateo proper maar maaltijden sober

de schepper gendolina,
11-6-2018

Hotel was proper,maar de maaltijden sober en veel hetzelfde.De eigenaars zijn zakelijk vriendelijk zeker tegenover de Belgen.Voornamelijk tegen de Duitse gasten zijn ze Super vriendelijk.Niet wat ik van een familiehotel verwacht.Zeker geen aanrader.

Gereisd met partner in mei 2018

Prima

P. van Boven,
3-8-2017

Een goed hotel, niet te druk. Wij waren de enige Nederlanders. Goed onderhouden kamers. Prima uitzicht. Zwembad Prima. Eten goed, niet super uitgebreid, maar lekker. Groot salade buffet. Ontbijt ook prima, wel elke dag het zelfde. Bedienend personeel erg vriendelijk. Hotel wel hoger gelegen, maar dan heb je tenminste ook wat beweging. Een kwartier lopen naar het strand en naar het centrum vonden wij geen probleem.

Gereisd met partner in juli 2017

De rust is er top maar doch er zijn veel "maren". Het hotel is echt afgelegen en het eten is zeer sober. Elke dag hetzelfde ontbijtbuffet en elke avond voor 90 % hetzelfde buffet(je). De kamers zijn correct zonder meer. Het domein is goed onderhouden, het zwembadgedeelte is ruim met veel ligbedden en parasols. Het geheel ligt tegen een heuvelwand wat veel trappen en stijgende paadjes teweeg brengt. Niet aan te raden voor wie slecht te been is. Het restaurant is qua inrichting ondermaats. Hooguit een Griekse taverne te noemen. Een tafelkleedje kan er niet af en het zelfbedieningsbuffet houdt in dat je ook je eigen bestek gaat halen. De inrichting en de service zijn amper goed genoeg voor een modale B&B. De zo geloofde vriendelijkheid van de eigenaars kwam voor mij over als een niet geïnteresseerde commerciële babbel die hooguit drie zinnen duurde. De ligging is bar slecht tussen de uitgaansbuurten Malia en Heronisos in. Informeer je goed over beide plaatsen eer je boekt.

Gereisd met partner in juni 2016

nooit meer

g.ramakers
8-9-2015

hotel ligt afgelegen, veel duitse gasten,honden en katten lopen vrij rond.de kamer was vrij klein, de vloer van de badkamer is spiegelglad,savonds is er geen vertier en het eten is vrij sober de afstand naar de stad is veel te groot je bent aangewezen op een taxi ,kosten enkele reis 15 euro voor dit geld heb je een viersterren hotel in spanje dit eiland is sterk verpauperd

Gereisd met partner in mei 2015

oord voor rustzoekers

Erpee te Dee
28-4-2015

Wegens zaken 1 nacht in deze accommodatie vertoefd, die in een olijvenboomgaard ligt en waar het erg rustig is; dus geen toeristenlawaai e.d. Het toeristenseizoen was net 2 dagen begonnen; dus nog vrijwel niemand aanwezig; ik was de tweede gast die er verbleef. En hoewel ik een hotelkamer had gereserveerd, kreeg ik een suite aangeboden door de eigenaars. Super ! Een prachtige kamer met uitzicht naar zee. Op de kamer een koelkast, kluisje en een TV met de ned. zender BVN (kon Koningsdag rechtstreeks meebeleven). De maaltijden waren niet uitgebreid en kon op dat moment alleen op bestelling. Ze werden met zorg klaargemaakt. Helaas liepen de kinderen van de eigenaars rondom je heen of kwamen kijken wat je op je bord had...... Ook een rondlopende kat wist de ham van het ontbijt mee te nemen toen ik even koffie haalde (ik at aan tafel op het terras). Het zwembad was nog niet gevuld; de jacuzzi werd in gereedheid gebracht die dag. De eigenaars waren uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd zakelijk in april 2015

Rustige ligging met een prachtig uitzicht

fam vd Helm
17-9-2014

Rustige ligging met een prachtig uitzicht. Afstand naar strand vonden wij te ver om te lopen, vooral de terugreis.De gehuurde auto bracht uitkomst.Het eten was over het algemeen wel lekker, maar geen hoogstandjes.De loungesets op het terras boden 's-avonds gezelligheid, als er tenminste wat gasten aanwezig waren.De drankjes over het algemeen aan de hoge kant.De kamers in het hotel vrij klein, vooral de badkamer,wij konden gelukkig een up-grade doen en toen begon pas de vakantie in dit mooie ruime appartement.De schoonmaak was prima.Het management was vooral de eerste dagen bijzonder vriendelijk, daarna nog steeds vriendelijk, maar in mindere maten, laten we zeggen, als je drankjes bestelden en 's avonds bleef hangen op het terras, kreeg je wel een voorkeurs behandeling.Op het terras bevonden zich ook een voetbalspel en biljart, jammer dat de kids van de eigenaar hier tijdens het diner luidruchtig gebruik van maakten.

Gereisd met partner in augustus 2014

Geweldige vakantie!!

Eddy Van der Flaas
6-9-2014

Irini very frindly... Heel fijn gastvrij familiehotel. S'avonds laat aankomen van het vliegveld en nog een warme maaltijd aangeboden krijgen,... Dat was een verrassing! Hotel was overboekt maar werd opgelost met een "superior" kamer met prachtig uitzicht op zee. Mijn kind van 11 vermaakte zich prima aan het mooie verzorgde zwembad en werd er goed bij betrokken. Eten niet te uitgebreid maar zeker aangenaam ( goede keuken )... Probeer zeker een cocktail van george😉!! Fijne vakantie genoten en gaan zeker terug volgend jaar... Greetings papa en mama van AARON!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Matheo in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Matheo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.