Appartement Mari I

Meer appartement info

30 reviews over Appartement Mari I

• 7erik05-09-2008

leuk

zwembad mocht wel wat vaker worden schoon gemaakt gebeurt weinig is te zien aan de aan slag bij de water rand, wij zijn gewend om wc papier in de wc te gooien daar in griekenland doen ze dat niet, het zou wel hygiënischer zijn als ze die bak dan ook elke dag komen verschonen. Erg vriendelijke mensen van het complex zelf niks op aan te merken. alles is vlak bij op loop afstand lekker makkelijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 9Hans, Yolande en Kevin28-08-2008

Aanrader op alle fronten!!

Prima appartement met zeer fijn, vriendelijk en behulpzaam personeel en eigenaars. We hebben in het totaal vernieuwde 2k-appartement nr.3 gezeten met een zeer groot balkon aan het zwembad en een groot balkon aan de achterkant. Schitterend en schoon zwembad met gratis ligstoelen en parasols. Zelfs een overvloed aan te gebruiken luchtbedden voor in het zwembad waren aanwezig. Als staat er ook Malia, het is grens Stalis en je hebt hier totaal geen last van de Engelsen die Malia beheersen. Direct gelegen aan het einde van de winkelstraat op 2 minuten lopen van de supermarkt met dagelijks verse broodjes. 3 minuten lopen van het strand. We hebben een prima vakantie gehad en zouden zeker terug gaan een volgende keer.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Han & Ida16-08-2008

Heerlijk vertoeven !

In juli 2008 even een paar dagen er van tussen en bij Dimitri's appartementencomplex een kamer gehuurd. Gezellig verblijf, knus, prima bediening en verzorging. Nette verzorging van de kamer. Binnen paar minuten aan het strand en het centrum voor een heerlijk strand en winkels die tot midden in de nacht op zijn.

Topper om met herhaling terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Jacqueline Martens28-07-2008

was geweldig

gezellig, schoon en zeer gastvrije mensen. leuke ontvangst.

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Els,Nicole en Kristel18-07-2008

kei gaaf appartement en een stel leuke mensen

Wij zijn (2 dochters en ik) 8 dagen geweest en het is ons heel goed bevallen.Het appartement was schoon en dat werd goed bijgehouden.De eigenaren en mike,rula,bianca,vangalis,jozef en andreas van medusa zijn een stel toppers.Er zijn goede restaurants die niet duur zijn.De appartementen zijn opgeknapt en het zwembad was bij ons wel schoon.De douche is de charme van het land zo ook het wc gebruik.Wij waren er met allemaal nederlanders wat heel leuk is.Het was voor ons een top vakantie en het is een goed,leuk,schoon en welkome appartement vooral door de mensen daar .Het is een aanrader voor een leuke vakantie.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Mandy12-07-2008

Aanrader

Gisteren terug gekomen van een vakantie in app. mari, vriendelijke mensen die altijd bereid zijn je te helpen. Schoonmaak is helaas wel wat minder. De douche lekt gigantisch, waardoor heel de badkamer blank staat. Airco werkt prima! Mooie balkons, dit is erg handig als je buiten wilt zitten (wel of niet in de zon) Zwembad was is onze periode WEL schoon! Het strand op +/- 5 min afstand van het appartement (strand bij Ikaros village is een aanrader) voldoende leuke eettentjes in de omgeving! Aanrader is een restaurant met italitaanse vlaggetje en een eigenaar met een lang staart (sorry naam vergeten) In stalis en Malia zijn veel engelsen, hier geen last van gehad! Als je naar Kreta gaat is het absoluut een aanrader om een auto te huren! Tip: Prevelli beach, Elmounda, en eigenlijk heel de zuidkust!

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Vink.loes01-07-2008

tegenvaller

Ruim en licht apartement met 2 balkons. Echter het zwembad was erg vies en werd nadat we dit gemeld hadden niet schoongemaakt. Wel meer chloor er in. Groene aanslag en vette randen. SLechte waterdruk; lastig met douchen en zelfs dat beetje water kon de afvoer niet aan.

Gereisd met partner in juni 2008

• 7Louise30-06-2008

Tegenvaller

We zijn net terug van 3 weken Kreta. Ons appartement was ruim, met 2 balkons, goede (geruisloze) koelkast, goede airco en een mooie zwembad. Echter het zwembad was vies en werd niet schoongemaakt, behalve extra chloor toegevoegd, nadat we geklaagd hadden. De waterdruk was heel slecht en de afvoer nog slechter. regelmatig stond de badkamer blank en dat geeft vliegjes (die steken) Het toilet bleef vies na schoonmaakronde. Keukengerei summier (broodmes of -plank was welkom geweest) Omgeving was rumoerig door naaste 'buren': voetballende kinderen en (illegaal?) verblijvende Albanezen in kelder onder (voormalig) NIKOS motorverhuur.

Gereisd met partner in juni 2008

• 9astrid 06-03-2008

wij gaan hier zeker hhen wij hebben al geboekt augustus de 14 hoop jolanda en john ook te zien hier het is een heel mooi app inderdaad nieuwe app en een zwembad en in de buurt van strand en eetgelegenheid het is hier goed vertoeven wij hopen weer op een gezellige vakantie het staat inderdaad weer in de boeken

Gereisd met familie in maart 2008

• 9Quax14-09-2007

Prima appartement met gezelige bediening (Dimitris) verder is de kreta avond erg gezellig. Lopen naar Stalis valt best mee. Bushalte dichtbij zodat je ook zo in andere plaatsjes bent voor weinig. Was 4e keer op kreta maar dit was leukste appartement.

Gereisd met partner in juni 2007

Appartement Mari I info