Appartement Manolis

Meer appartement info

41 reviews over Appartement Manolis

• 2019
    9mona04-07-2019

fantastische appertementen ligging zeer centaal

Mooie Appartementen met koffiezet apparaat fohn en goede bedden Kamer iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken Groot zwembad met afgescheiden kinderbad en ligbedjes en buitenbar Het appartement is zeer rustig gelegen en geen last van feest vierende jongeren zeer centraal en je kan er alle kanten op huur een auto of pak de bus op 2 minuutjes lopen achter het Complex en verken het eiland mooi en schoon zandstrand strand op 5 minuten lopen eetgelegen en centrum eveneens 5 minuutjes loprn met heerlijk restaurants (bijv pygos en Drossia is een aanrader ) breng ook eens eens een bezoekje aan oud malia is geweldig eten tussen de lokale bevolking wij komen al 23 jaar in Malia en hebben al vele appartementen gehad maar Manolis is een van de beste en gaan er zeker de volgende keer weer terug

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    9Aly hovingh04-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

Een heerlijk kleinschalig appartementencomplex. Ruime kamer. Zwembad is mooi qua afmeting en bij de Poolbar zijn betaalbare kleine en grote maaltijden verkrijgbaar. Schoonmaak is prima. Douche cabine is wel erg klein! Voor airco moet je apart betalen, deze zit in het woongedeelte dus voor de slaapkamer heb je er niet heel veel aan. Buiten de drukte van Malia maar op loopafstand. Strand is heerlijk. Voor 5 euro heb je 2 bedden, parasol en mag je ook van het zwembad gebruik maken. In t appartement is een koffiezetapparaat en een waterkoker. Ook koelkast met diepvriesvakje. Je moet wel je eigen vaat- en theedoeken meenemen.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

7Mirjam_vanhaaren17-09-2013

Geen 4 sterren waard

We hadden een twee-kamer appartement. Dit is groot genoeg voor twee personen, ben je met een gezin met twee kleine kinderen, wordt het al behelpen. Het zwembad was groot en hiervan hebben we elke dag even gebruik gemaakt. Jammer was wel, dat als we van een dagje uit terug kwamen bij het complex, de bar al gesloten was of snel daarna ging sluiten (we waren meestal tussen half zes en zus uur terug). Ook was er weinig belangstelling van de eigenaren voor de gasten. We hebben de sleutel bij vertrek afgegeven aan de huishoudelijke hulp. Jammer, want je kan er zoveel moois van maken. We hebben ons toch wel goed vermaakt op Kreta door een auto te huren en te gaan kijken wat Kreta te bieden had.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9P. Schneider22-08-2013

'n heerlijk ontspannende vakantie locatie

App.complex Manolis is kleinschalig; daardoor niet overdreven druk. De kamers zijn verzorgd en worden 6x per week bijgehouden. Regelmatig schone lakens en schone handdoeken. Het zwembad is in vergelijk met andere accomodaties in de omgeving relatief groot, en v.v. veel ligbanken, parasols en een 'poolbar' met lekker cocktails en een 'kleine' kaart. De afstanden naar het strand en het levendige centrum van Malia zijn meestal iets verder dan in brochures vermeld, maar beslist goed aan te lopen. Veel en goede restaurants liggen op loopafstand van 800 tot 1500 meter. Ideaal is ook de dichtbijzijnde bushalte met aansluiting richting Heraklion en naar Ag. Nikalaos. Bovendien is Malia voor dit oostelijk deel van Kreta een goede uitvalsplek voor bezienswaardigheden in een omtrek van 30 tot 40 km. De stranden zijn echte zandstranden en ruim; voor € 5,= heb je de hele dag de beschikking over 2 of 3 ligbanken met parasol, kun je douchen en zijn er veel 'snackbars' voor grote of kleine trek.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7De reiziger06-09-2012

Geweldige vakantie gehad!

Bij aankomst voelde ik me meteen thuis, prettige ontvangst, behulpzaam personeel, verzorgd appartement. Wat ik minder vond, was dat er geen luiken voor de ramen waren waren, (dat is alleen beneden het geval)waardoor ik vroeg wakker werd van de zon en de temperatuur in het appartement.Je wordt als het ware zodoende gedwongen om de airco te nemen.Dat was €6,00 per dag. De badkamer was klein, maar ik liet de schuifdeur maar open, dat scheelde. Prima 6 x per week schoonmaak en schoon 2 x beddegoed. Voor het eerst geen closetpapier hoeven kopen, dat was bij touroperator altijd wel het geval. Ben allergisch voor muggen, maar niet één gezien! Prachtige tuin bij het (rustige) zwembad en bar, waar je tot 19 uur terecht kon voor ontbijt, lunch, schotels, drankjes.Jammer genoeg geen tapbier.. Ik moest om 12 uur uit het appartement en mijn transfer ging om 19 uur.Er was beneden bij de receptie een douche en toiletten, waar ik nog gebruik van mocht maken, zodat ik fris op reis ging.Fantastisch!

Alleen gereisd in augustus 2012

• 9Loes Vink22-08-2012

Rustig gelegen en toch alles dichtbij

Apartementencomplex Manolis is kleinschalig en ligt niet langs de drukkere Beachroad van Malia. Het heeft een mooi zwembad en een leuke, gezellige poolbar, die in ieder geval van 10 tot 18 uur open is en optioneel ook later. Schone kamers met weliswaar kleine douches, maar altijd warm water! Vriendelijke eigenares en personeel. Geen grote gebouwen in de buurt en een mooie tuin om het zwembad.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Linda09-08-2011

erg leuk !!

Wij zijn 2 weken bij dit app. complex geweest met 6 vrienden. van 20 jaar. Het was erg rustig bij het zwembad ( ik denk dat het strand populairder was), maar er was altijd iemand bij de bar om iets te eten en te drinken te halen. Erg vriendelijke man die er werkt.

De harde bedden valt reuze mee, wij hebben heerlijk geslapen. De bedden / handdoeken worden heel vaak verschoond, prima service. De ruimte om te douchen is wel klein, maar dat was niet vervelend. De negatieve beoordelingen vind ik daarom ook een beetje overdreven.

Het complex ligt 10 minuten lopen van het stadje dus je hebt totaal geen last van barretjes etc. Wanneer je zin hebt om de drukke staraten op te zoeken of je wilt uitgaan, kan je het opzoeken maar het is ideaal dat je er niet midden in zit.

Het is erg leuk om eens naar Stalis te gaan of naar Chersonissos. Een buskaartje kost € 1.60 p.p.

Wij hebben een top vakantie gehad en raden het zeker aan voor elke leeftijd!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 7Marc07-08-2011

Klein maar schoon

Het was schoon, klein... maar als het mooi weer is en je lekker buiten kunt zijn... dan maakt een klein appartement niet uit.

Gereisd met vrienden in mei 1995

• 8Tilly24-08-2010

prima

Manolis is een prima appartementengebouw,heerlijk rustig en erg schoon.De mensen zijn erg vriendelijk en proberen de engelse taal te praten. Zwembad was schoon wij hadden geen last van kapot badkleding ( beetje onzin ) Het was wel erg arm dus als je boodschapjes moest doen leek de afstand ver maar dat wend gauw hoor. De bedden zijn idd erg hard,daar moet je tegen kunnen. Wij zijn er twee weken geweest en vonden het erg goed.Het dochen was ook wel steeds een avontuur 80 bij 80 cm is erg klein.Ach je bent op vakantie.dus.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Mariska08-07-2010

Netjes en schoon, wel klein!

Wij hadden wat meer verwacht van 4 sterren accomodatie Manolis! Bij aankomst bleek het appartement best klein en helemaal de badkamer! Je kunt bijna niet draaien onder de douche! De matrassen en kussens waren keihard, erg onprettig. Verder was het wel goed schoon en de ligging is heerlijk rustig, alles is op goede loopafstand. Het zwembad was netjes verzorgd, de snackbar was niet geopend. Bij aankomst zat er iemand aan de receptie de rest van de dagen hebben we niemand meer gezien. Ook bij het uitchecken was er niemand aanwezig wat toch wel vreemd was. We hebben de sleutels maar op de balie achter gelaten. Malia is een druk stadje dus dat Manolis wat verder achteraf ligt is erg prettig! Heerlijk in rust op het balkon zitten met een matig uitzicht aan de kant waar wij zaten. De andere kant had wel een mooi uizicht op de bergen en het zwembad.

Gereisd met partner in juni 2010

Appartement Manolis info