Géén boekingskosten

GriekenlandKretaMalia

9FenomenaalScore uit 40 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

43 Reviews over Manolis

• 10Saskia26-06-2022

Gewoon heel goed

Supernetjes schoon complex. Zeer vriendelijke eigenaresse en personeel. Op 5-10 minuten lopen zit je bij restaurants strand en winkels. Voor een paar euro ben je vanaf de strip met de taxi terug. Ontbijt lekker en goed verzorgd. De douche is idd klein maar dat is werkelijk het enige punt. Kom hier zeker nog eens terug.

• 9Natuur
  • 8Ronald de Haas02-10-2021

Prima appartement.

Vooral de appartementen met zeezicht is een aanrader. Lekker balkon met mooi uitzicht. De ligging is ideaal. Rustig, maar een paar minuten lopen van het strand en de winkels/restaurants. Huur een auto bij Dan Rentals. Deze is vlakbij, goedkoop en betrouwbaar.

• 9mona04-07-2019

fantastische appertementen ligging zeer centaal

Mooie Appartementen met koffiezet apparaat fohn en goede bedden Kamer iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken Groot zwembad met afgescheiden kinderbad en ligbedjes en buitenbar Het appartement is zeer rustig gelegen en geen last van feest vierende jongeren zeer centraal en je kan er alle kanten op huur een auto of pak de bus op 2 minuutjes lopen achter het Complex en verken het eiland mooi en schoon zandstrand strand op 5 minuten lopen eetgelegen en centrum eveneens 5 minuutjes loprn met heerlijk restaurants (bijv pygos en Drossia is een aanrader ) breng ook eens eens een bezoekje aan oud malia is geweldig eten tussen de lokale bevolking wij komen al 23 jaar in Malia en hebben al vele appartementen gehad maar Manolis is een van de beste en gaan er zeker de volgende keer weer terug

• 9Aly hovingh04-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

Een heerlijk kleinschalig appartementencomplex. Ruime kamer. Zwembad is mooi qua afmeting en bij de Poolbar zijn betaalbare kleine en grote maaltijden verkrijgbaar. Schoonmaak is prima. Douche cabine is wel erg klein! Voor airco moet je apart betalen, deze zit in het woongedeelte dus voor de slaapkamer heb je er niet heel veel aan. Buiten de drukte van Malia maar op loopafstand. Strand is heerlijk. Voor 5 euro heb je 2 bedden, parasol en mag je ook van het zwembad gebruik maken. In t appartement is een koffiezetapparaat en een waterkoker. Ook koelkast met diepvriesvakje. Je moet wel je eigen vaat- en theedoeken meenemen.

• 10Norman Gordon Barker20-09-2013

Great Place

Good overall accommodation, Nice view of the mountains to the back of hotel and slight view of the sea, lovely large pool which we virtually had to ourselves as most people went to the beach, Very friendly family run with Kosta and Maria being shining stars, Although close to the centre of Malia where all the young and lively go this was no problem as we were about 1 mile away. Good selection of restaurants nearby, Will definitely go back !!!

• 7Mirjam_vanhaaren17-09-2013

Geen 4 sterren waard

We hadden een twee-kamer appartement. Dit is groot genoeg voor twee personen, ben je met een gezin met twee kleine kinderen, wordt het al behelpen. Het zwembad was groot en hiervan hebben we elke dag even gebruik gemaakt. Jammer was wel, dat als we van een dagje uit terug kwamen bij het complex, de bar al gesloten was of snel daarna ging sluiten (we waren meestal tussen half zes en zus uur terug). Ook was er weinig belangstelling van de eigenaren voor de gasten. We hebben de sleutel bij vertrek afgegeven aan de huishoudelijke hulp. Jammer, want je kan er zoveel moois van maken. We hebben ons toch wel goed vermaakt op Kreta door een auto te huren en te gaan kijken wat Kreta te bieden had.

• 9P. Schneider22-08-2013

'n heerlijk ontspannende vakantie locatie

App.complex Manolis is kleinschalig; daardoor niet overdreven druk. De kamers zijn verzorgd en worden 6x per week bijgehouden. Regelmatig schone lakens en schone handdoeken. Het zwembad is in vergelijk met andere accomodaties in de omgeving relatief groot, en v.v. veel ligbanken, parasols en een 'poolbar' met lekker cocktails en een 'kleine' kaart. De afstanden naar het strand en het levendige centrum van Malia zijn meestal iets verder dan in brochures vermeld, maar beslist goed aan te lopen. Veel en goede restaurants liggen op loopafstand van 800 tot 1500 meter. Ideaal is ook de dichtbijzijnde bushalte met aansluiting richting Heraklion en naar Ag. Nikalaos. Bovendien is Malia voor dit oostelijk deel van Kreta een goede uitvalsplek voor bezienswaardigheden in een omtrek van 30 tot 40 km. De stranden zijn echte zandstranden en ruim; voor € 5,= heb je de hele dag de beschikking over 2 of 3 ligbanken met parasol, kun je douchen en zijn er veel 'snackbars' voor grote of kleine trek.

• 4RS201211-01-2013

Don't bother if your a young group!

Group of 4 girls aged 19-22 stayed here for a week in July 2012.. On arrival we nearly cried walking down a pitch black road that looked deserted with an old closed down shop on one side, but don't worry, just around the corner is a bright little hotel! When i say little, it is a tiny hotel but the pool is big enough with plenty of room around it.. But that's no good if your a young group wanting to have a good laugh! We spent 5 mins at the pool on our first day and for the rest of the hol we hired quads and drove to the beach! It really isn't lively in the slightest. The worst part is in the evening - having a few drinks on your balcony at 9/10pm before you go out you will be told continuously by the security guard to keep the noise down, and he won't give up! That's just if your chatting.. if your playing music, well then he'll be at your door every 2 seconds! The woman that owns it is miserable too! Nice and clean but just not right for anyone wanting to have a bit of fun!

• 7De reiziger06-09-2012

Geweldige vakantie gehad!

Bij aankomst voelde ik me meteen thuis, prettige ontvangst, behulpzaam personeel, verzorgd appartement. Wat ik minder vond, was dat er geen luiken voor de ramen waren waren, (dat is alleen beneden het geval)waardoor ik vroeg wakker werd van de zon en de temperatuur in het appartement.Je wordt als het ware zodoende gedwongen om de airco te nemen.Dat was €6,00 per dag. De badkamer was klein, maar ik liet de schuifdeur maar open, dat scheelde. Prima 6 x per week schoonmaak en schoon 2 x beddegoed. Voor het eerst geen closetpapier hoeven kopen, dat was bij touroperator altijd wel het geval. Ben allergisch voor muggen, maar niet één gezien! Prachtige tuin bij het (rustige) zwembad en bar, waar je tot 19 uur terecht kon voor ontbijt, lunch, schotels, drankjes.Jammer genoeg geen tapbier.. Ik moest om 12 uur uit het appartement en mijn transfer ging om 19 uur.Er was beneden bij de receptie een douche en toiletten, waar ik nog gebruik van mocht maken, zodat ik fris op reis ging.Fantastisch!

• 9Loes Vink22-08-2012

Rustig gelegen en toch alles dichtbij

Apartementencomplex Manolis is kleinschalig en ligt niet langs de drukkere Beachroad van Malia. Het heeft een mooi zwembad en een leuke, gezellige poolbar, die in ieder geval van 10 tot 18 uur open is en optioneel ook later. Schone kamers met weliswaar kleine douches, maar altijd warm water! Vriendelijke eigenares en personeel. Geen grote gebouwen in de buurt en een mooie tuin om het zwembad.

Appartement Manolis info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar