Villa

34 reviews over Villa Malia in het Nederlands

Heerlijke vakantie!

Janneke Kooistra
30-5-2019

We zijn net terug van ons verblijf in Villa Malia. We hadden een mooie, net gerenoveerde, studio achter in de tuin van Villa Malia. De studio werd iedere dag schoongemaakt en elke dag kregen we schone handdoeken. Fijne bedden en een goeie douche. De villa ligt aan een gezellige straat, hier zijn restaurants, kleine supermarkten en souvenirwinkeltjes te vinden. De villa ligt tussen Stalis en het gezellig drukke Malia in, hier merk je niets van in de villa. Ontbijt was uitgebreid en goed. Vriendelijke behulpzame medewerkers. Wij hebben een auto gehuurd voor een week. Vanuit Villa Malia zijn er dan genoeg bezienswaardigheden te bereiken, zoals de Lassithi hoogvlakte en Agios Nikoloas. De week in Villa Malia was eigenlijk te kort!

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijke vakantie gehad in Villa Malia

R van Kordelaar
27-6-2018

Heerlijk hotel .. kan eigenlijk niets negatiefs bedenken. Toen wij er waren was het heerlijk rustig . Wat vooral opviel is dat iedereen super vriendelijk en behulpzaam was. Ontbijt was goed.. voor elk wat wils... Wij hadden een van de kamers die net gerenoveerd was. Zag er echt netjes uit. De kamers werden 6x per week schoon gemaakt.. en je handdoek werd direct vervangen als je hem in de badkamer op de grond lag. Vanuit villa Malia is alles goed te bereiken .. heerlijke strandjes.. leuke winkeltjes en talloze restaurantjes waar je heerlijk kon eten. Als je echt wat wil zien huur je voor weinig geld een auto waarmee je Kreta nog verder kan ontdekken... Het was ons eerste bezoek aan Kreta en wij gaan zeker terug komen in Villa Malia.

Heerlijke vakantie gehad!

Sarah
29-8-2017

Kleinschalig en op loopafstand van allerlei heerlijke zandstranden, restaurants en winkels. Ze hebben een nieuwe bar gemaakt, waar je heerlijke cocktails kunt drinken en shisha kunt roken. Ontzettend lief personeel en de eigenaren zijn heel aardig. Het bed ligt on-Grieks lekker en de airco werkte prima! Een minpuntje: de douche had een hele zachte straal en het duurde heel lang voordat het water op temperatuur kwam. Daarnaast werd er slecht en weinig schoongemaakt en kregen we slechts 1 keer schone handdoeken; op de laatste dag ontdekten we een brief in de kamer waarop stond dat ze 6 keer per week schoonmaakten en we 3 keer per week nieuwe handdoeken kregen. Het ontbijt was goed; brood, yoghurt, jam, groenten, eieren, fruit, cereals en cake. Het zwembad lag in een mooie tuin en was brandschoon.

Goed bevallen

Yolanda
8-7-2017

De accommodatie heeft sinds dit jaar een andere eigenaar. Eigenaar en overig personeel zeer vriendelijk. Kamer ruim en schoon. Goede bedden. Inventaris keuken minimaal wat normaal is in Griekenland. De accommodatie ligt tussen Malia en Stalis in. Beide plaatsen zijn goed aan te lopen. Villa Malia heeft een mooie tuin en een ruim zwembad met ligstoelen. Ontbijt was prima in orde. Je ontbijt buiten op de veranda wat wij heel leuk vonden. Samengevat een hele fijne tijd gehad in Villa Malia en zeker een aanrader!!

Gereisd Met partner in juni 2017

Geweldige tijd

ilona
17-9-2016

Het is een mooie accomodatie. De eigenaar is een geweldige vriendelijke man ook de tuinman/barman en de schoonmaakster zijn ook schatten. Ze runnen alles met z'n drieën echt petje af. Wij komen hier echt zeker terug. Ontbijt was goed je kwam aan niets te kort. Wat ik hier heb gelezen komt niet over een van wat wij hebben meegemaakt.

Een hartelijk ontvangst en blij dat de Nederlanders komen.

Echt een super week gehad. Wij gaan hier zeker naar terug.

Gereisd Met partner in september 2016

Paradise

Melina en Olaf
2-6-2015

Niet de naam v.h. app.m. maar onze vakantie in Villa Malia bij Angelos Vassiliades. Prachtige ligging, grote tuin, schitterende bomen (o.a. bloeiende Jaccaranda), grote app., goede bedden, groot zwembad, mooie poolbar en alles brandschoon. Iedere dag schoon linnengoed en schoonmaken app.m. Het ontbijt was meer dan continental met ei, gebak, 5 soorten brood, verse geperste jus, fruit enz. enz. Alles inclusief. Het diner (in overleg met de gastheer) was overwelmed en door hem zelf bereid voor de prijs van €12,- Jawel! De wijn was niet zelden voor zijn rekening. Prachtige sfeer, uitstekende service, goede kontacten met andere gasten waar feestjes ontstonden aan de poolbar met live muziek met Zwitsers, Duitsers, Hollanders en Grieken! Geweldig! De omgeving biedt alles wat je maar wenst zoals b.v. de cocktailbar van Nikki Fores t.o. Villa Malia mocht je willen feesten tot in de kleine uurtjes met exquise cocktails een getalenteerde barman. Mocht je uit willen gaan te eten, geen probleem.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2015

goede plek

S.de Graaff
13-11-2011

het hotel zelf is netjes en perfect gelegen ten opzichte van strand en winkels. Het ontbijt is goed en voldoende,echter de eigenaar is een raar type, hij heeft het niet zo op nederlanders omdat hij naar eigen zeggen met de reisorganisatie problemen hebt, dit laat hij te pas en te onpas merken,b.v. elke nieuwe duitse gast wordt de eerste morgen bij het ontbijt uitgebreid verwelkomd en word alles uitgelegd,wij hebben zelf ondervonden dat dit bij Nederlanders niet gebeurt, je wordt aan je lot overgelaten , nu is het niet zo dat ik mijn ontbijt zelf niet kan vinden maar het viel wel op. Al met al is het een prachtig hotel maar met een foute eigenaar.

Gereisd Met partner in Mon Aug 29 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vreselijke eigenaar

edith
16-9-2011

Villa Malia is fantastisch! Het ligt prima tov strand restaurantjes. Wij hadden een 2 kamer appt en houdt er dan rekening mee dat je 2x kosten voor een airco betaalt als je de kamer koel wil houden. Wij betaalden bij aankomst 100 euro/10 dagen Als de eigenaar niet zo'n vreselijke man was geweest, waren wij zeker nog een keer teruggegaan. Bij aankomst hebben wij een half uur moeten horen hoe vreselijk onze reisorganisatie is en dat er in Nederland niet 1 eerlijke zakenman is. Niet echt leuk als je net lekker aan je vakantie begint. Deze man let werkelijk op alles: wij hadden de huur-auto,vond hij, niet goed geparkeerd op het terrein (terwijl de dag ervoor een auto op precies dezelfde plek stond). Bij het ontbijt pakte mijn vriend een glaasje melk uit de kan melk vd cornflakes. De volgende dag werd hij tijdens het ontbijt bij de eigenaar geroepen en terechtgewezen! Elke dag was er wel weer iets!! Voor ons geen Villa Malia meer!

Gereisd Met partner in september 2011

Hotel Villa Malia

Anastasia Kerr
30-6-2011

Dit wanderful hotel is een oase van rust in de prachtige tuinen dicht bij de bruisende centra van Stalis en Malia. De prachtige, vriendelijke sfeer, zal vele faciliteiten en dicht bij het zandstrand proximidy beuk, ervoor te zorgen dat zowel jong en oud genieten van een ontspannende vakantie. Super hotel, prachtig zwembad, in een woord geweldig!! Echt een aanrader.

Gereisd Met vrienden in juni 2011

Margit
19-6-2011

Vandaag net terug van een supervakantie. Mooie, schone kamer met een nette badkamer. Waterkoker aanwezig in het keukentje, erg handig! 7 minuutjes lopen naar het strand Beach, gratis gebruik zwembad stoelen. Erg aardig personeel, kortom, alle reden om nog een keer terug

Gereisd Met vrienden in juni 2011

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Strijkservice

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Malia in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Malia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.