Appartement Malia Star

Appartement
Appartement Malia Star

39 reviews over Appartement Malia Star in het Nederlands

Fantastisch. Elke keer opnieuw

Chris
5-2-2018

Wijze waarop je wordt behandeld. Lijkt meer familie dan verhuurder. Fantastisch restaurant met zeer vriendelijke bediening. Niets is teveel. Wat je ook vraagt men zal altijd trachten aan je wens/vraag tegemoet te komen.

Oude reviews (archief)

In 1 woord geweldig

Klaas Wals
18-9-2016

Heel goed appartement en geweldige familie.

Gewoon voor een lekkere vakantie

Barneveld R
13-7-2012

Je moet zelf gewoon een keertje boeken om mee te maken hoe gastvrij ze bij malia star zijn.

Eten is heerlijk en zeker niet duur.

Rustig gelegen op kleine afstand van centrum en strand.

Zeker een aanrader!

een heerlijk rustig complex

bert de vries
4-9-2010

app.malia star is een idelale plek als je van rust en drukte houd.je kan heerlijk ontspannen en lekker eten en slapen.en als je de drukte wil opzoeken ben je binnen 10 minuten lopend in oud malia of in het drukke malia

dit is een thuiskomer

bert en anita de vries
14-9-2009

nu al voor 7 e keer geweest

wordt een verslaving.want dit is gewoon thuiskomen.bij deze fam.datseris

niks is teveel. staan overal voor klaar

goed eten in het restaurant

gewoon perfect als je toch in een drukke plaats wil zitten ,met de rust van malia star app.

gewoon een keer doen

fantastisch

bert en anita de vries
14-9-2009

zijn nu al voor de 7e keer geweest

het is zo heerlijk bij malia star.geeft het gevoel dat je thuiskomt

de mensen zijn vriendelijk.en de eigenaar kan heel goed koken

als je iets vraagt is niks teveel

in een woord geweldig

Was een topper !!

Peter en Denies
9-10-2008

Na 5x er al een keer te zijn geweest zijn we weer met veel plezier ontvangen.We hebben er veel gelachen en het eten was natuurlijk weer lekker.We hebben er weer een super tijd meegemaakt.De familie Datseris is zeer aardig en zeer gastvrij !We gaan volgend jaar vast weer heen.

wij zijn eind juli geweest , en hebben het erg naar ons de

sharon van den bussche
29-9-2007

wij zijn eind juli geweest , en hebben het erg naar ons zin gehad, de familie is heel erg aardig, en het eten erg lekker, het appartement was niet erg groot maar wel schoon en netjes en dat is het belangrijkste, ik ga zeker volgend jaar terug

Ben hier maar 3 daagjes geweest (leuke aanbieding) maar in

Reisadviseuse Toerkoop Reisburo
10-9-2007

Ben hier maar 3 daagjes geweest (leuke aanbieding) maar heb het als zeer positief ervaren. Complex heeft leuke uitstraling, vriendelijke eigenaren. Wij verbleven in een studio. Niet erg groot, maar plaats genoeg. De inrichting is eenvoudig (zoals meestal in Griekenland) maar erg netjes. Wij hadden een groot terras, was erg fijn. Naar het strand en centrum is het ca. 10 minuten lopen. Tip: neem de bus of taxi naar Koutouloufari voor het echte Griekenland, echt een aanrader!

helmaal uniek,DOEN

arie en bertus
9-9-2007

helmaal uniek,DOEN.5 minuten van malia.lekker shoppen

We hebben een aantal aanbieders voor Malia Star voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Malia Star in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Malia Star zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Malia Star scoort een 9.02 uit 10 op basis van 40 reviews.