Appartement La Playa

Meer appartementinfo

65 reviews over Appartement La Playa

• 5Geert en Angelie 30-09-2012

Voor ons niet meer

Aangekomen in het donker,zoek het maar uit.We hadden een 3pers. studio,bedden oke,schoonmaak 1e week oke om de andere dag schone handdoeken 2x bedden verschoond.2e week 2x schoonmaak 1x het bed.Kookplaat gevaarlijk net als de badkamer.Bedjes aan het strand alle doorgezakt , zwembad oke.Terugreis een grote chaos op het vliegveld.

• 5A. van der Weijden24-09-2012

dit nooit meer

toen wij in januari dit apartement boekte waren er alleen positieve beoordelingenen maar toen we er aankwamen viel het behoorlijk tegen. Het 2 kamer appartement was niet beschikbaar en we moesten genoegen nemen met een 1 kamer appartement.De schoonmaak die dagelijks gedaan zou worden was 3 x per week en dan nog niet schoon.Verschoning van bedden ipv 2 x per week 2 x in de 15 dagen, handdoeken wissel in totaal 4 x ipv 3 x per week enz.. Je kreeg ook maar 1 closetrol voor 15 dagen. De ligbedden bij het zwembad waren kapot en versleten.We zijn op 15 verschillende Griekse eilanden geweest maar dit was her slechtste appartement waar we ooit geweest zijn en gaan dus zeker hier nooit meer naar toe.

• 8Joost24-09-2012

Top locatie, voor herhaling vatbaar!

De ligging van La Playa is ideaal, zwembad van een fijn formaat en goed onderhouden. Het strand is slechts 10 meter verder en is voorzien van loopmatten en een douche, de zee is goed begaanbaar en vrij helder.

Ligbedden met parasol zijn te huur voor 5eu per dag (dit zijn dan 2 ligbedden). Dit is blijkbaar op last van de gemeente.

Personeel hebben wij als vriendelijk en behulpzaam ervaren. De eerdere negatieve berichten over het personeel begrijp ik dan ook niet goed. Het is geen hotel personeel maar een Griekse familie die in onze ogen hun best deden om het iedereen naar de zin te maken. Verder is het zo dat men rekening dient de houden met prijs/kwaliteit verhouding. La Playa was naar onze mening zeer scherp geprijsd. Wil je absolute luxe en altijd op je wenken bediend worden geef dan wellicht meer uit en ga ergens anders heen. Voor ons (stel 28 & 22) waren het goede omstandigheden, ruime kamer en prachtig weer want La Playa ligt direct aan de kust!

• 7Tanja24-09-2012

Prijs/kwaliteit is goed

Personeel kijkt nors, maar helpt wel waar nodig en is dan ook wel vriendelijk. Ligging is super, mooi zwembad aan het strand. App. ligt rustig, drukkere centrum op 10 min lopen. Inderdaad 1 wc rol bij aankomst, rest moet je kopen. Schoonmaak was praktisch iedere dag, maar 1x nieuwe handdoeken in 1 week. En beddengoed ook hooguit 1x. Onze kamer was niet met mooi uitzicht, maar wel groot, ook de badkamer.Bedden zijn wat hard, desondanks super geslapen. Sommige bedjes bij zwembad zijn wat doorgezakt, andere prima. De slechte werden tijdens ons verblijf vervangen.

Met vrienden

• 5Dave15-09-2012

Perfecte ligging, slechte service

La Playa is inderdaad een perfecte locatie maar daar blijft het dan ook bij. Tijdens ons 11-daags verblijf kregen we (2 dagen voor vertrek....)slechts een keer schone handdoeken en schone lakens. Het bakje in het toilet voor het toiletpapier werd ook slechts een keer leeggemaakt. Als de eigenaar en de rest van zijn familie- personeel zou laten zien en merken dat ze dit werk met plezier doen zou er al veel verbeteren. Het is een sfeerloze bedoening daar doordat zij de bar en snackbar bevolken en daar veel te nadrukkelijk aanwezig zijn zonder aandacht voor de klanten.

• 5Buurmans05-09-2012

Valt behoorlijk tegen !

Algemene indruk redelijk.Omgeving en uitzicht goed ! Toeristisch.Redelijk behulpzaam. Voor een gering bedrag meer kun je beter in het ernaast gelegen complex van andere eigenaar zitten.douche/badkamer 150x150 krap.Word weinig schoongemaakt en 2 x in 10 dagen schone handdoeken.En 1 keer schoon beddengoed !! Kreeg 1ste dag 1 wc rol ? Daarna zelf gaan kopen ?? Belachelijk,nooit eerder meegemaakt.

• 9S. Kranenburg15-08-2012

Prachtige lokatie !!!!

Het is schoon en goed onderhouden en een ruim appartement. Wel een hele sobere inrichting, weinig aanwezig in het keukentje maar men gaat er hier van uit dat je sowieso buiten de deur eet. De lokatie is prachtig , pal aan zee, als je het trapje bij het zwembadterras afgaat sta je gelijk met je voeten in het zand. Personeel is vriendelijk en absoluut behulpzaam. Eten kun je in het appartement wel, maar t nodigt niet echt uit. Beter kun je (nog geen) 10 minuutjes lopen en dan ben je in de straat waar het overloopt van de leuke gezellige taverna's waar je heerlijk kunt eten. Wij aten regelmatig bij " Taverna "Made in Greece". Leuk personeel waar we wel mee gelachen hebben.

• 5jolande15-08-2012

Wij gaan nooit meer in ieder geval!

Ik weet niet wanneer de mensen van onderstaande meningen geweest zijn,maar wij zijn net 2 dagen terug, maar van vriendelijkheid van het personeel en gezelligheid 's avonds bij de bar hebben wij weinig gemerkt.Wij komen toch al aardig wat jaren in Griekenland en zijn wel wat gewend,maar dit was wel de minimaalste inrichting die wij ooit hebben meegemaakt. Appartement was groot genoeg,daar niet van,ligging is ook perfect,hadden een fantastisch uitzicht,dus wat dat betreft geen klagen. Maar wat betreft prijs/kwaliteit,denken wij toch dat de prijs meer te maken heeft met de ligging,dan met de rest. Na 5 dagen moesten wij haast smeken om schone handdoeken...De bedden zijn tot nu toe het hardst wat we ooit hebben gehad, bedden bij zwembad vallen uit elkaar van ellende,normaal liggen kon je niet, echt veel onderhoud is er de afgelopen jaren niet geweest in ieder geval. Zwembad was ok, strand natuurlijk ook,maar ons zien ze in ieder geval niet meer terug.Erg jammer, want ligging is perfect!!

• 10Claudia Pateer14-08-2012

Super gezellig en fantastische accomodatie!

La Playa is een heel mooi gelegen familiair complex. Direct aan het strand maar ook met een fijn zwembad. De familie is erg vriendelijk en behulpzaam, je wordt bediend tot op het strand! Helemaal Top! Wij gaan zeker nog een keer!

• 8Marouscha de Boer13-08-2012

GE-WEL-DIG!!!

Wij zijn er al een aantal keren geweest en het blijft geweldig! De ligging is goed en het personeel is super vriendelijk.. en een ontzettend mooi uitzicht! Dat het aan het strand zit is ook erg fijn, verdere ligging ook goed alles zit dichtbij en is heel erg goed te lopen!! Kortom wanneer je een relaxe vakantie wilt is dit de beste accomodatie!!!

12 tips over Appartement La Playa

• Vincent King, 03-08-2012

In het oude Malia is een authentiek pleintje te vinden met gezellige restaurantjes. Een die zeker aan te raden is, is ' Toto Loto'. Heel lekker eten en eigenaren die het je maar al te graag naar je zin willen maken.

• Meindert van der Meulen, 30-07-2012

Als u in Malia kom neem genoeg geld in contanten mee. Ook moet u overdag oppassen voor de vele zon. Goed insmeren is echt een must.

• Claudia Pateer, 30-07-2012

Ga ook naar het oude Malia, zeker de moeite waard!

8 vragen over Appartement La Playa

• marty, 09-06-2019

handdoeken

weet iemand of je handdoeken krijgt voor het douchen enzo

• Vista, 15-02-2018

Kluisje

Weet iemand of de kluisjes groot genoeg zijn om een iPad in te leggen?

• werken, 12-02-2016

rolstoel

is dit complex voor rolstoel gangers

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4