Appartement

62 reviews over Appartement La Playa in het Nederlands

Prima plek

J.jordaan
24-9-2013

La playa is een prima appartement, voldoende ruimte en een prachtige ligging alleen zou de eigenaar moeten proberen om er iets gezelligs van te maken er zit geen mens aan de bar zowel dag als avond niet, is ook niet gezellig, locatie super , wij vonden mailadres niet leuk, is echt voor de jeugd , alleen de oude stad was wel super leuk vooral om te gaan eten, eten kan je trouwens ook super lekker bij het vergulde varken in maila dat is, het enige restaurant waar je echte heerlijke zeetong kan eten, echte aanrader, verder Stalins wel hel leuk om naartoe te gaan, al met al een hele leuke vakantie gehad op een mooie plek met heel leuk strand.

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Geweldige ligging, oke hotel

Rianne
      4-9-2013

Het hotel ligt direct aan het strand. Vanuit het hotel is het 10 stappen naar het zwembad en 30 naar het strand. Wij zaten in studio type B. Prima als je er net zoals wij alleen bent om te slapen, maar verwacht er verder niet te veel van. Het zijn twee tegen elkaar aangeschoven 1 persoonsbedden (in ons geval omdat wij om een tweepersoonsbed gevraagd hadden). Tip: boek er een airco bij, dit kost €50,- extra. Dit hadden wij niet gedaan waardoor we heel de week slecht geslapen hadden. Het hotel wordt gerund door een familie die heel de dag in het restaurant en om het zwembad hangt. Aardig en behulpzaam, maar wel op z'n Grieks. Omdat wij pas om 22:15 's avonds terugvlogen werd ons verteld dat we onze kamer die dag tot 18:00 konden houden. Goede service konden wij nog even lekker naar het strand en douchen! Wel kwam de zoon ons een uur later op het strand vragen of we de kamer echt wilden houden, want dat moesten we toch nog even €25 betalen.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Erg goed gehad!

Renske
      17-8-2013

La Playa is een prima appartementencomplex. Het is kleinschalig en wordt door een familie gerund die overigens allemaal erg aardig zijn. Prachtige ligging direct aan zee en dichtbij het centrum van Malia, maar er wel ver genoeg vandaan om er geen last van te hebben (De engelsen in Malia gaan nogal heftig uit). Appartement was ruim en schoon, met een mooi uitzicht op zee. Om de dag werd er schoongemaakt en kreeg je 2 schone handdoeken p.p. en om de 5 á 6 dagen schoon beddengoed. Kortom; wij vonden La Playa een heerlijke plek om onze vakantie door te brengen.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een aparte plek

Ellen
      6-6-2013

Volgens mij was ik de eerste bezoeker van het appartement dit jaar. Het rook nog erg muf en was niet echt schoon. De bedden zijn niet echt goed. Het was heel erg rustig, was de start van het seizoen. De ligging was geweldig prima uitzicht, vlak bij het stadje., Gezien de prijs was het oke. De eigenaren zouden er iets leukers van kunnen maken, iets meer inzet.

Gereisd Alleenreizend in mei 2013

Heerlijk rustig gelegen, pal aan het strand

Raimon
      23-5-2013

La playa ligt op een goede locatie tussen het centrum van malia en stalis. Alles op ongeveer tien minuten loopafstand. Vriendelijke mensen, niet opdringerig. Prachtig uitzicht op zee. Zwembad goed en schoon, via een trap loop je het lager gelegen strand op zo de zee in! Het naastgelegen complex is op dit moment wat levendiger, met wat meer animatie. Verder vergelijkbaar. Wij hebben twee weekjes in kamer 205 gelogeerd. Deze had een erg mooi uitzicht vanaf de eerste verdieping op zee.

Gereisd Met partner in Fri May 10 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima voor ons voor nu

Eugene
      18-2-2013

Zochten kleinschalige accommodatie met zwembad en dicht bij strand. In dat opzicht heeft het volledig voldaan aan onze verwachtingen en heerlijke vakantie gehad. Maar eigenaar absoluut gestresst en zijn vrouw leek ook al niet heel gelukkig. Wij hadden grootste appartement (1e verdieping) met uitzicht op zwembad en zee met 2 kamers. Schoonmaak zo'n 2x per week. Niet te veel van voorstellen. Inrichting heel basic, maar niet anders gewend in Griekenland. Zwembad ok, ligbedden aan vervanging toe. Je kunt er ook eten, maar verwacht geen uitgebreide kaart of bijzondere gerechten. Vrouw des huizes kan echter heel behoorlijk koken en het is jammer dat ze daar niet meer werk van maakt. Centrum van Malia is verschrikkelijk. Eén grote uitgaansstraat met 's avonds veel dronken jeugd (voornamelijk Engelsen). Gelukkig zit je er ver genoeg vandaan om er last van te hebben. Aan de doorgaande weg zitten genoeg restaurantjes om lekker te kunnen eten, vooral buiten centrum Malia.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

geweldige locatie

j. meulendijks
      7-10-2012

prijs kwaliteit is zeer goed. mooie ligging vriendelijke beheerders. studio ruim. geweldig zwembad en strand. veel mooier dan de dure allinclusive hotels in de buurt.

Gereisd Met partner in Sun Sep 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons geen La Playa meer

R.Steenhoek
      1-10-2012

In september met 3 personen naar La Playa geweest. Hadden 2 kamers geboekt. De aankomst verliep erg rommelig, er werd ons door de gestreste eigenaar toegeschreeuwd te gaan zitten. Na een uur werden we pas naar 1 van onze kamers geleid. De 2e kamer was pas om 7 uur gereed. Dit waren niet de kamers die we geboekt hadden en kregen de volgende dag 2 andere kamers.

De hygiëne laat te wensen over. Schoonmaak 3 tot 4 keer per week (ipv 7 keer zoals in de gids staat vermeld). Lekkende wc en douche. Kregen de 1e dag 1 wc rol, daarna niet meer. Serviesgoed is bij elkaar geraapt en aan vervanging toe. De matrassen zijn erg slecht.

De kamers waren ruim, de locatie en het strand erg goed. Zwembad ook prima. Dit maakt dat wij een goede vakantie hebben gehad.

We verwachten heus geen luxe voor de prijs die we hebben betaald, maar voor ons geen La Playa meer.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2012

Voor ons niet meer

Geert en Angelie
      30-9-2012

Aangekomen in het donker,zoek het maar uit.We hadden een 3pers. studio,bedden oke,schoonmaak 1e week oke om de andere dag schone handdoeken 2x bedden verschoond.2e week 2x schoonmaak 1x het bed.Kookplaat gevaarlijk net als de badkamer.Bedjes aan het strand alle doorgezakt , zwembad oke.Terugreis een grote chaos op het vliegveld.

Gereisd Met partner in Mon Sep 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

dit nooit meer

A. van der Weijden
      24-9-2012

toen wij in januari dit apartement boekte waren er alleen positieve beoordelingenen maar toen we er aankwamen viel het behoorlijk tegen. Het 2 kamer appartement was niet beschikbaar en we moesten genoegen nemen met een 1 kamer appartement.De schoonmaak die dagelijks gedaan zou worden was 3 x per week en dan nog niet schoon.Verschoning van bedden ipv 2 x per week 2 x in de 15 dagen, handdoeken wissel in totaal 4 x ipv 3 x per week enz.. Je kreeg ook maar 1 closetrol voor 15 dagen. De ligbedden bij het zwembad waren kapot en versleten.We zijn op 15 verschillende Griekse eilanden geweest maar dit was her slechtste appartement waar we ooit geweest zijn en gaan dus zeker hier nooit meer naar toe.

Gereisd Met partner in Fri Sep 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Playa in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.