Appartement

4 reviews over Appartement La Playa in het Nederlands

NOOIT MEER!!

Stella van der Berg
20-8-2016

Ligging is heerlijk! De gastvrijheid van eigenaar en familie is ver beneden pijl! Vrouw van eigenaar zegt niks, kijkt alleen maar boos en geeft je het gevoel dat je niet welkom bent. Zeggen geen gedag uit zichzelf, eigenaar schreeuwt als je simpel weg een vraag hebt en stuurt je dan naar een ander personeelslid. Appartementen zijn niet schoon en behoorlijk gedateerd.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima voor ons voor nu

Eugene
18-2-2013

Zochten kleinschalige accommodatie met zwembad en dicht bij strand. In dat opzicht heeft het volledig voldaan aan onze verwachtingen en heerlijke vakantie gehad. Maar eigenaar absoluut gestresst en zijn vrouw leek ook al niet heel gelukkig. Wij hadden grootste appartement (1e verdieping) met uitzicht op zwembad en zee met 2 kamers. Schoonmaak zo'n 2x per week. Niet te veel van voorstellen. Inrichting heel basic, maar niet anders gewend in Griekenland. Zwembad ok, ligbedden aan vervanging toe. Je kunt er ook eten, maar verwacht geen uitgebreide kaart of bijzondere gerechten. Vrouw des huizes kan echter heel behoorlijk koken en het is jammer dat ze daar niet meer werk van maakt. Centrum van Malia is verschrikkelijk. Eén grote uitgaansstraat met 's avonds veel dronken jeugd (voornamelijk Engelsen). Gelukkig zit je er ver genoeg vandaan om er last van te hebben. Aan de doorgaande weg zitten genoeg restaurantjes om lekker te kunnen eten, vooral buiten centrum Malia.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Geweldige vakantie

Claudia Pateer
30-7-2012

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in la Playa op Kreta. Ondanks wat ik heb gelezen van andere gasten vonden wij de eigenaren juist enorm aardig, niks is ze teveel. Ik reisde alleen met mijn 2 kinderen en het personeel stond continu voor ons klaar. Zeker een aanrader en wij gaan vast nog een keer terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Griekse warmte en gezelligheid

familie uit Amsterdam
10-8-2011

Wij, familie met 2 kids onder de 9 jr hebben een prima week gehad bij La Playa in augustus 2011. De apt. complex is in redelijke goede staat en ligt aan het strand, met winkels en veel restraunts op loop afstand. Toch is het hier niet druk, eerder heerlijk rustig s'avonds, en gezellig toeven bij de bar/zwembad/strand overdag. De eigenaren zijn warm en vriendelijke mensen die alles willen doen om je vakantie plezierig te maken. Wij hebben rechtstreeks geboekt, en een lagere tarief gekregen. Min punten- de keuken heeft een zeer minimaal uitrusting, niet genoeg om echt te gaan koken, maar prima voor broodjes smeren en koud houden. Verder is de douche niet afgedicht met glas of gordijn. Kinderen waarschuwen voor rotsen in het zwemgedeelte op strand, neem waterschoenen mee.

Restraunt Drossia op Maila beach road, t/o de macD is hee-erlijk! Verder Happy Train rit, stap uit bij star beach chersonissos voor waterglijbaan fun. Duiken bij ScubaCreta is makkelijk te regelen maar chaotisch.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

• Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Playa in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.