Appartement

11 reviews over Appartement La Playa in het Nederlands

Fantastisch!

Michelle
28-7-2018

Rustig gelegen en toch dicht bij alle vertier. Uitgaan is in Malia (veel engelse) en in Chersonisos (veel nederlanders). Dit appartementencomplex is niet heel groot en daardoor erg gezellig. De beheerders zijn heel erg aardig. Ontzettend fijn welkom geheten. Ze komen soms beetje stug over maar zijn dat helemaal niet! Ligging is perfect en direct vanuit het zwembad naar het strand! Met de bus naar Chersonissos is ong. 2 euro en met de taxi ong. 12 euro.

Geweldig!

Marjolein
27-7-2018

Perfecte ligging aan het strand! Toch dichtbij al het eet en uitgaansgebeuren.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

heerlijke relaxte plek

anja
1-6-2017

Dit appartement is super relaxt direct aan jet strand.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2017

Prima prijs/kwaliteit

Bert Harmsen
17-7-2014

Locatie is top, het zwembad is schoon, er is een douche en voetenbad voor als je van zee komt, tentjes om uit eten te gaan zijn er in overvloed (wij hebben goede ervaringen bij Pygros en Symposium; voor 7-12 euro een prima hoofdgerecht met hartelijke service; Drossia vonden wij minder -en iets duurder). Schoonmaken werd om de dag uitgevoerd en schone handdoeken 2 x per week.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons geen La Playa meer

R.Steenhoek
1-10-2012

In september met 3 personen naar La Playa geweest. Hadden 2 kamers geboekt. De aankomst verliep erg rommelig, er werd ons door de gestreste eigenaar toegeschreeuwd te gaan zitten. Na een uur werden we pas naar 1 van onze kamers geleid. De 2e kamer was pas om 7 uur gereed. Dit waren niet de kamers die we geboekt hadden en kregen de volgende dag 2 andere kamers.

De hygiëne laat te wensen over. Schoonmaak 3 tot 4 keer per week (ipv 7 keer zoals in de gids staat vermeld). Lekkende wc en douche. Kregen de 1e dag 1 wc rol, daarna niet meer. Serviesgoed is bij elkaar geraapt en aan vervanging toe. De matrassen zijn erg slecht.

De kamers waren ruim, de locatie en het strand erg goed. Zwembad ook prima. Dit maakt dat wij een goede vakantie hebben gehad.

We verwachten heus geen luxe voor de prijs die we hebben betaald, maar voor ons geen La Playa meer.

Gereisd Met oudere kinderen in september 2012

Prachtige lokatie !!!!

S. Kranenburg
15-8-2012

Het is schoon en goed onderhouden en een ruim appartement. Wel een hele sobere inrichting, weinig aanwezig in het keukentje maar men gaat er hier van uit dat je sowieso buiten de deur eet. De lokatie is prachtig , pal aan zee, als je het trapje bij het zwembadterras afgaat sta je gelijk met je voeten in het zand. Personeel is vriendelijk en absoluut behulpzaam. Eten kun je in het appartement wel, maar t nodigt niet echt uit. Beter kun je (nog geen) 10 minuutjes lopen en dan ben je in de straat waar het overloopt van de leuke gezellige taverna's waar je heerlijk kunt eten. Wij aten regelmatig bij " Taverna "Made in Greece". Leuk personeel waar we wel mee gelachen hebben.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Wij gaan nooit meer in ieder geval!

jolande
15-8-2012

Ik weet niet wanneer de mensen van onderstaande meningen geweest zijn,maar wij zijn net 2 dagen terug, maar van vriendelijkheid van het personeel en gezelligheid 's avonds bij de bar hebben wij weinig gemerkt.Wij komen toch al aardig wat jaren in Griekenland en zijn wel wat gewend,maar dit was wel de minimaalste inrichting die wij ooit hebben meegemaakt. Appartement was groot genoeg,daar niet van,ligging is ook perfect,hadden een fantastisch uitzicht,dus wat dat betreft geen klagen. Maar wat betreft prijs/kwaliteit,denken wij toch dat de prijs meer te maken heeft met de ligging,dan met de rest. Na 5 dagen moesten wij haast smeken om schone handdoeken...De bedden zijn tot nu toe het hardst wat we ooit hebben gehad, bedden bij zwembad vallen uit elkaar van ellende,normaal liggen kon je niet, echt veel onderhoud is er de afgelopen jaren niet geweest in ieder geval. Zwembad was ok, strand natuurlijk ook,maar ons zien ze in ieder geval niet meer terug.Erg jammer, want ligging is perfect!!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2012

Super gezellig en fantastische accomodatie!

Claudia Pateer
14-8-2012

La Playa is een heel mooi gelegen familiair complex. Direct aan het strand maar ook met een fijn zwembad. De familie is erg vriendelijk en behulpzaam, je wordt bediend tot op het strand! Helemaal Top! Wij gaan zeker nog een keer!

GE-WEL-DIG!!!

Marouscha de Boer
13-8-2012

Wij zijn er al een aantal keren geweest en het blijft geweldig! De ligging is goed en het personeel is super vriendelijk.. en een ontzettend mooi uitzicht! Dat het aan het strand zit is ook erg fijn, verdere ligging ook goed alles zit dichtbij en is heel erg goed te lopen!! Kortom wanneer je een relaxe vakantie wilt is dit de beste accomodatie!!!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2012

La Playa lekker

thomas
6-8-2012

het is super goed leuke sweer super lieve mensen en prachtig uitzicht en een mooi strad. zeker een aanrader

Appartement info

• Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Playa in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.