Appartement La Playa

Appartement La Playa
8,6

12 tips over Appartement La Playa

Wiekie kerkhof-Idema, 4-8-2014
Ga met het openbaar vervoer. Goed en goedkoop. Wijzelf houden ervan om de oude centrums te bekijken zoals oud Malia en oud Hersonissos. Mocht je in oud Hersonissos zijn ga dan eens niet op het centrale plein eten maar in een v/d zijstraatjes bij Taverna "Ta Petrina". Deze word gerund door Kostas,Koula en hun dochter Emanuela. Veel producten komen van hun eigen land en/of worden zelf gemaakt zoals de Raki. Heerlijk eten!! . Wij mochten zelfs in de keuken meekijken hoe Kostas feta ging maken.
Rianne, 4-9-2013
Accommodaties op de begane grond zagen er beter uit. Wil je niet in de zeer toeristische straat van Malia eten, maar de Griekse sfeer proeven? Loop dan naar Malia old town! Aanraders: Milos, San Giorgo en Odas/Ontas. Romantische en gezellige restaurantjes waar ook nog Griekse gerechten op de kaart staan, i.p.v. de schnitzels die verder overal op de kaart staan. Bezienswaardigheden: Samariakloof, Spinalonga (nl gids Dimitri bij nostos tours vertrek vanaf Agios Nikolas 12:30)
Eugene, 18-2-2013

1) De verse vis (vooral Dorade) van het eerste restaurant aan linkerkant (met blauw hout) als je links gaat op de doorgaande weg (La Playa ligt ca. 200 m van de weg richting het strand).

2) De excursie naar de markt van Heraklion op zaterdag viel ons tegen. Ook bijna 2 uur over heenreis gedaan met de bus, omdat onderweg allerlei mensen van andere accommodaties werden opgehaald!

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa voor je op een rij gezet:

Tanja, 24-9-2012
Eten bij Het Vergulde Varken is echt een aanrader. Klinkt als een vreetschuur, maar was echt super lekker!!
S. Kranenburg, 15-8-2012

Jeepsafari is erg leuk om te doen...wel een hele (lange) dag onder de pannen.

Hetzelfde met de Imbros-Kloof of Samaria Kloof heel gaaf en leuk om te lopen maar een erg lange dag. s'morgens om 6 uur word je opgehaald en ongeveer 18.30 ben je terug...Dus weet wat je reserveert....

Dangremond, 8-8-2012
Wil je een keer super lekker uit eten? Ga dan naar het restaurant 'het vergulde varken'! Als je vanaf het app. richting Malia (winkeltjes en cafes) loopt zie je het aan de rechterkant. Het personeel is erg vriendelijk en het eten echt fantastisch! Echt een aanrader!

Vincent King, 3-8-2012
In het oude Malia is een authentiek pleintje te vinden met gezellige restaurantjes. Een die zeker aan te raden is, is ' Toto Loto'. Heel lekker eten en eigenaren die het je maar al te graag naar je zin willen maken.
Claudia Pateer, 30-7-2012
Ga ook naar het oude Malia, zeker de moeite waard!
Meindert van der Meulen, 30-7-2012
Als u in Malia kom neem genoeg geld in contanten mee. Ook moet u overdag oppassen voor de vele zon. Goed insmeren is echt een must.
Sjoerd van der Meulen, 29-7-2012

Als naar Griekenland gaat zorg dan dat u voldoende geld mee neemt. De banken hier accepteren niet grote pin transacties van boven de 200 euro.

Ook wil je pinpas nog wel eens worden opgeslokt dat is mij overkomen en de banken geven de pas niet terug wat je ook doet.

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa voor je op een rij gezet: