Appartement La Playa

52 reviews over Appartement La Playa in het Nederlands

Super

Van Schijndel
14-6-2018

Prima verblijf, eenvoudig geen poespas, heerlijk vanuit je kamer het zwembad in en trapje af en je zit aan het strand, familie lijkt wat stug maar als je er doorheen prikt vliegen ze voor je, voor de 2e keer hier geweest, en weer een heerlijke week gehad.

Kamers heel eenvoudig maar schoon.

Ja echt fantastisch volgende keer weer

M De lorijn
19-10-2017

Het is een geweldig appartement als je geen luxe verwacht .alles is wel netjes schoon en super ligging direct aan het strand. De eigenaar werkt bijna dag en nacht en zijn familie werken ook allemaal in het bedrijf. Het zijn super aardige mensen .

Mooi zwembad ,barretje ,eetgelegenheid alles met uitzicht over zee .

Bij volgende keer kreta dan zouden we er zo weer naar toe gaan.

Het appartement is totaal ongeschikt voor mensen die luxe zoeken en uitgebreide buffetten en wil rennen voor je bedje aan het zwembad.

fantastisch

fam.van Gorp
1-9-2017

wij hadden wel het mooiste appartement kamer 104, zou hier in 2018 zo weer naar toe willen

Vriendelijk en behulpzaam

Miran van den bergh
9-7-2017

De eigenaar dacht mee en was op alle fronten behulpzaam. We hebben er een prima tijd gehad.

We waren er in mei, toen geen last gehad van lawaai van het uitgaansgebied, verder op in het seizoen is het meer geschikt voor mensen die de drukte van het nachtleven opzoeken.

heerlijke relaxte plek

anja
1-6-2017

Dit appartement is super relaxt direct aan jet strand.

Oude reviews (archief)

Super locatie, idiote eigenaar

ter Braak
31-8-2016

Na rond een uur of 00.30 uur eenmaal aangekomen bij La Playa begon de nacht al ietwat vreemd. De eigenaar zei gepikeerd dat Nederlanders altijd te laat zijn. (I.v.m. vliegtijden kunnen gasten daar weinig aan doen lijkt me maargoed.) De man nam ons mee naar een klein hokje waar hij zijn administratie deed. Beetje een vreemd sfeertje. Niets had de man digitaal, de boekhouding werd gedaan in dikke mappen. Tegen vrouwen praatte hij zo goed als niet, alleen tegen de mannen. Kwam een beetje vreemd over. Hij vond zichzelf wel een flinke persoonlijkheid, dat merkte iedereen vrij snel op. Hij wees ons de appartementen waarna we allen redelijk hebben geslapen.

Doordat we 's nachts aankwamen konden we de locatie niet goed inschatten, 's morgens werd dat duidelijk. De locatie van het appartementencomplex kan bijna niet beter. Tussen de plaatsen Malia en Stalis in en pal aan het zandstrand. In Malia is het wat drukker en meer op jongeren gericht, Stalis net andersom. Daarbij is het te voet allemaal goed te doen. De inrichting van de appartementen zijn wat sober, al zit daar nog wel wat verschil in. De één is mooier dan de ander. De badkamer in de meeste appartementen zijn vrij klein. Ook is er geen douchegordijn/cabine aanwezig waardoor de gehele douche telkens nat wordt. Handdoeken mogen niet op de grond gelegd worden, niet heel prettig dus. Maargoed, daar wen je aan.

Bij het gedeelte van het complex waar 's morgens de zon schijnt is het een aanrader om wel een airco te huren. Bij de rest van het complex had ik dat niet gedaan. €7,- per nacht is namelijk vrij prijzig. Persoonlijk vind ik dat erg veel om er extra bij te betalen. Hier heb ik de eigenaar naar gevraagd. Enkele gasten hadden namelijk airco zonder hiervoor bij te betalen. De eigenaar ging nadat ik hem hier fatsoenlijk naar had gevraagd volledig uit zijn plaat. Hoe kon een gast het in zijn hoofd halen om over zoiets dergelijks een vraag te stellen aan de 'grote' kleine eigenaar. De man begon te schreeuwen als een malloot en iedereen moest het ontgelden. Het was ook allemaal de schuld van die 'domme' schoonmaker. De man dacht blijkbaar dat hij El Capone zelf was en deed heel denigrerend naar zijn personeel. Hij gooide €200,- op tafel om die gasten bij hem te brengen en schreeuwde nog steeds als een malloot Die €200,- pakte hij zo snel als hij het op tafel smeed even zo snel weer terug. Zijn personeel zei dat hij rustig aan moest doen maar dat maakte hem blijkbaar weinig uit. Andere gasten vroegen al wat er aan de hand was. Blijkbaar is het niet normaal om een vraag te stellen aan deze Griekse dominante eigenaar.

De gehele vakantie deed de man al heel vreemd. Als hem wat werd gevraagd ging hij direct in de aanval. Heel raar allemaal. Een avond dachten we, laten we eens gezellig bij het appartementencomplex wat eten. Vinden deze mensen vast leuk en wat extra inkomsten kan men vast altijd gebruiken. Normaal gesproken denk je: daar doe je deze mensen een groot plezier mee. De eigenaar gaf aan dat dit niet kon omdat de kok er niet was en ging rustig verder een zwart-wit film kijken met zijn vrienden op de plek waar normaal gesproken gasten horen te zitten. Erg vreemd telkens.

Als je wat vroeg gingen ze er wel mee aan de slag, dat is zeker waar. Onze lamp was bij aanvang namelijk kapot, deze hebben ze de dag erna direct gemaakt. Daar is niets op aan te merken. Toch wordt het appartementencomplex op een hele vreemde wijze gerund. Als je het voornemen hebt om hier een appartement te huren, zorg ervoor dat je niet te veel contact hebt met de eigenaar. Grootste mafkees die ik ooit heb ontmoet.

Strand en zwembad zijn erg goed vertoeven. Telkens weinig mensen in het zwembad waardoor je er goed kunt ontspannen!

De rest van het eiland (met een gehuurde auto bijvoorbeeld) verkennen is ook zeker een aanrader. Er zijn erg veel mooie plekken in Kreta! Bij het huren van een auto kun je het best je eigen risico afkopen zodat je geen oor aangenaaid kan worden.

NOOIT MEER!!

Stella van der Berg
20-8-2016

Ligging is heerlijk! De gastvrijheid van eigenaar en familie is ver beneden pijl! Vrouw van eigenaar zegt niks, kijkt alleen maar boos en geeft je het gevoel dat je niet welkom bent. Zeggen geen gedag uit zichzelf, eigenaar schreeuwt als je simpel weg een vraag hebt en stuurt je dan naar een ander personeelslid. Appartementen zijn niet schoon en behoorlijk gedateerd.

Rust en toch in Malia

Flo freden
5-7-2015

Fantastische plek, geen herie ook niet in de nacht, nette kamer met keukentje en goede wifi, vriendelijke bediening en heerlijk rustig bij zwembad en op het strand, zit vsdt aan Akrogiali Beach wat er mooier uitziet van buiten maar hetzelfde binnen, hier wel gratis internet, dit is een aanrader voor als je rust wilt maar toch de drukte in dr buurt

super lokatie!!!

Wiekie kerkhof-Idema
4-8-2014

Mijn man en ik hebben een fijne vakantie gehad in "La Playa".

De lokatie is prima. Je hebt een prachtig uitzicht ( app. voorzijde ). En je loopt vanaf het zwembad/teras zo het strand op. Ons app. was groot genoeg en werdt goed schoon gehouden. Ook werden de handdoeken dagelijks verwisseld. Een min puntje was dat er weinig servies,bestek,pannen enz. aanwezig warer. Onze kookplaat was kapot dezelfde dag omgewisseld. Kortom prima geregeld.Binnen 10 minuten lopen was je al in het centrum van Malia met al zijn winkeltjes,terrasjes,restaurants, enz.. De eigenaar en zijn fam. kan stug overkomen maar als je open stelt en je intresse hebt in hun leven zal je merken dat ze zeer vriendelijk zijn. Wij zijn zelfs door hun gevraagd om vis met salade en brood mee te eten. (de visjes waren overdag aan het strand gevangen door een vriend v/d fam. ) Erg lekker !!! Nogmaals bedankt hiervoor. Het is wel jammer dat er avonds niets te doen was bij het app. De prijs kwaliteitverhouding is prima.

Prima prijs/kwaliteit

Bert Harmsen
17-7-2014

Locatie is top, het zwembad is schoon, er is een douche en voetenbad voor als je van zee komt, tentjes om uit eten te gaan zijn er in overvloed (wij hebben goede ervaringen bij Pygros en Symposium; voor 7-12 euro een prima hoofdgerecht met hartelijke service; Drossia vonden wij minder -en iets duurder). Schoonmaken werd om de dag uitgevoerd en schone handdoeken 2 x per week.

We hebben een aantal aanbieders voor La Playa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Playa in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement La Playa scoort een 7.94 uit 10 op basis van 53 reviews.