Appartement La Playa

Appartement La Playa

7.3Goed

Griekenland, Kreta, Malia

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 323p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Groningen
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

65 reviews over Appartement La Playa

• 2019
    6Tessa01-09-2019

Plus en minpunten

Er waren plus en min punten. Plus: prachtig gelegen hotel, direct aan het strand. Relaxte eigenaar (kan ook onverschillig overkomen). De bedden lagen heel fijn. Elke dag werd het appartement schoongemaakt. Minpunten: tot 2 x toe hebben de schoonmakers de deur niet dicht gedaan. Er zaten mieren in de keuken. Amper kookgerei aanwezig. Het was meer een hotelkamer met keuken dan een appartement. Je kunt je amper bewegen in de douche zo klein dat hij is. Er zaten soms vlekken in het schone beddengoed. Er was niemand aanwezig met uitchecken dus we moesten de sleutel achterlaten op de bar. De eigenaar gaf ineens een feest voor zijn zoontje zonder door te geven aan zijn gasten. We zijn echt gevlucht die avond, zoveel gegil van alle kinderen. Opzich een prima verblijf gehad, maar we zullen niet terugkeren.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4Wernars23-08-2019

Nooit meer

Zeer slecht, bij aankomst een onverschillige eigenaar, op het botte af. Kamer viel erg tegen er lagen lakens met gele vlekken en zwarte haren terwijl wij beide blond zijn. Koelkast staat op instorten en zeer beperkt keukengerei, meubilair zou bij de kringloop geweigerd worden. De ligging is wel goed, vlak aan het strand(bedjes 5€ per dag) en verschillende restaurants in de buurt. Met alleen het bovenstaand als min puntjes valt een week wel door te komen, je zit toch buiten en slaapt alleen in de kamer. Maar ik heb ook een zeer positief punt over de schoonmaak! Toen ik wat uit de kamer wou halen was de schoonmaakster zo gedreven om echt alles schoon te maken dat ze ook de binnenkant van de tas van mijn vriendin aan het schoonmaken was, en daar zat al ons geld in! Hier over klagen was helaas niet mogelijk aangezien er geen receptie is, en alles wat daar werkt familie van elkaar is. Klagen werd ook afgeraden door de Hostess van de touroperator.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Debbie08-07-2019

Prima locatie!

Malia is een levendige uitgaansstad en badplaats! Vanuit het appartementencomplex loop je zo het centrum van Malia in.

Gereisd met vrienden in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Monique Tanja Michelle jolanda18-06-2019

Super lokatie, aan het strand. Zeer vriendelijk familie. We love it We komen zeker terug

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Melchior Stikkelman29-05-2019

Top! Echt een aanrader.

Super mooie locatie. Je moet geluk hebben met de kamers met zeezicht. Kamer wel beetje raar ingericht. De vader van de eigenaar was heel de week kwaad. Alleen toen we weg gingen was die poeslief en moesten we een goede review achter laten :S. Verder super top hotel met heerlijk zwembad en lekker eten! Vooral Pita gyros! Aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

• 2018
    8Lonnie 07-10-2018

heerlijk

Kleinschalig, eenvoudig, aardige mensen, pal aan het zandstrand, supermarkt en restaurants in de buurt, heel erg schoon, rustig, lekkere hamburgers. Voor mensen die slecht ter been zijn niet geschikt.

Alleen gereisd in oktober 2018

• 9trees03-10-2018

heerlijk genoten

heerlijk rustig klein appartementcomplex.ligt aan het strand en zwembad voor je deur de winkels en eetgelegenheid moet je stukkie voor lopen.maar goed te doen .wij hadden fietsen gehuurd is superleuk om te doen .het appartement is prima badkamer en keuken wat gedateerd bedden prima wij gaan zeer zeker nog een keer terug

Gereisd met partner in juni 2018

• 5J. Bosgraaf16-09-2018

Laat je niet verleiden door de getoonde foto's!

Onze besluit om een verblijf te boeken in La Playa te Malia is mede gebaseerd op foto's die worden getoond op Zoover. Hou in het achterhoofd dat dit héle oude foto's zijn!!!!!

Het lijkt één appartementen complex, maar het zijn er twee. Van de foto's zijn alleen de rechter twee kolommen La Playa is. Foto's 1, 5, 9 (geen fitnessruimte te zien in La Playa), 12, 13, 25 zijn van het naast gelegen hotel Acrogiali!!!!

Onderstaand een paar dingen die je moet weten wanneer je een app/ studio wilt boeken bij La Playa - Het hotel ligt op ong. 250meter lopen van de weg, (waarvan de laatste 20 meter steil naar beneden) waar je met een rolstoel niet naar boven/beneden kan. - Het hotel is tussen 20:00 en 9:00 niet bewaakt. - Na 19:00 mag je geen gebruik meer maken van het restaurant. - Na 20:00 is het bar/restaurant gesloten, en ben je dus verplicht om buitenhuis te eten. Mijn advies google op Acrogialia te Malia voor je boekt bij La Playa

Gereisd met partner in september 2018

• 10Michelle28-07-2018

Fantastisch!

Rustig gelegen en toch dicht bij alle vertier. Uitgaan is in Malia (veel engelse) en in Chersonisos (veel nederlanders). Dit appartementencomplex is niet heel groot en daardoor erg gezellig. De beheerders zijn heel erg aardig. Ontzettend fijn welkom geheten. Ze komen soms beetje stug over maar zijn dat helemaal niet! Ligging is perfect en direct vanuit het zwembad naar het strand! Met de bus naar Chersonissos is ong. 2 euro en met de taxi ong. 12 euro.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Marjolein27-07-2018

Geweldig!

Perfecte ligging aan het strand! Toch dichtbij al het eet en uitgaansgebeuren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Appartement La Playa info