Appartement La Playa

AppartementKleine hotelsWeer vandaag27°20°
Appartement La Playa
8,1

57 reviews over Appartement La Playa in het Nederlands

Laat je niet verleiden door de getoonde foto's!

J. Bosgraaf
16-9-2018

Onze besluit om een verblijf te boeken in La Playa te Malia is mede gebaseerd op foto's die worden getoond op Zoover. Hou in het achterhoofd dat dit héle oude foto's zijn!!!!!

Het lijkt één appartementen complex, maar het zijn er twee. Van de foto's zijn alleen de rechter twee kolommen La Playa is. Foto's 1, 5, 9 (geen fitnessruimte te zien in La Playa), 12, 13, 25 zijn van het naast gelegen hotel Acrogiali!!!!

Onderstaand een paar dingen die je moet weten wanneer je een app/ studio wilt boeken bij La Playa

- Het hotel ligt op ong. 250meter lopen van de weg, (waarvan de laatste 20 meter steil naar beneden) waar je met een rolstoel niet naar boven/beneden kan.

- Het hotel is tussen 20:00 en 9:00 niet bewaakt.

- Na 19:00 mag je geen gebruik meer maken van het restaurant.

- Na 20:00 is het bar/restaurant gesloten, en ben je dus verplicht om buitenhuis te eten.

Mijn advies google op Acrogialia te Malia voor je boekt bij La Playa

Fantastisch!

Michelle
28-7-2018

Rustig gelegen en toch dicht bij alle vertier. Uitgaan is in Malia (veel engelse) en in Chersonisos (veel nederlanders). Dit appartementencomplex is niet heel groot en daardoor erg gezellig. De beheerders zijn heel erg aardig. Ontzettend fijn welkom geheten. Ze komen soms beetje stug over maar zijn dat helemaal niet! Ligging is perfect en direct vanuit het zwembad naar het strand! Met de bus naar Chersonissos is ong. 2 euro en met de taxi ong. 12 euro.

Geweldig!

Marjolein
27-7-2018

Perfecte ligging aan het strand! Toch dichtbij al het eet en uitgaansgebeuren.

Heerlijk

Matt van der Paal
22-7-2018

Ontzettend gastvriendelijk & behulpzaam, zeker aan te raden.

Minpunt: Geen wc-papier door de wc mogen spoelen.

Een geweldige vakantie.

Jan de Jongh
29-6-2018

Wat ons betreft een prachtige simpele locatie op een mooie plek, een hecht familiebedrijf met een liefdevolle verzorging. Onze plannen voor volgend liggen al vast wij gaan terug bij leven en welzijn.

Super

Van Schijndel
14-6-2018

Prima verblijf, eenvoudig geen poespas, heerlijk vanuit je kamer het zwembad in en trapje af en je zit aan het strand, familie lijkt wat stug maar als je er doorheen prikt vliegen ze voor je, voor de 2e keer hier geweest, en weer een heerlijke week gehad.

Kamers heel eenvoudig maar schoon.

Ja echt fantastisch volgende keer weer

M De lorijn
19-10-2017

Het is een geweldig appartement als je geen luxe verwacht .alles is wel netjes schoon en super ligging direct aan het strand. De eigenaar werkt bijna dag en nacht en zijn familie werken ook allemaal in het bedrijf. Het zijn super aardige mensen .

Mooi zwembad ,barretje ,eetgelegenheid alles met uitzicht over zee .

Bij volgende keer kreta dan zouden we er zo weer naar toe gaan.

Het appartement is totaal ongeschikt voor mensen die luxe zoeken en uitgebreide buffetten en wil rennen voor je bedje aan het zwembad.

fantastisch

fam.van Gorp
1-9-2017

wij hadden wel het mooiste appartement kamer 104, zou hier in 2018 zo weer naar toe willen

Vriendelijk en behulpzaam

Miran van den bergh
9-7-2017

De eigenaar dacht mee en was op alle fronten behulpzaam. We hebben er een prima tijd gehad.

We waren er in mei, toen geen last gehad van lawaai van het uitgaansgebied, verder op in het seizoen is het meer geschikt voor mensen die de drukte van het nachtleven opzoeken.

heerlijke relaxte plek

anja
1-6-2017

Dit appartement is super relaxt direct aan jet strand.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Playa in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.