Hotel Kyknos Beach Hotel & Bungalows

Hotel Kyknos Beach Hotel & Bungalowssterstersterster

8.3Fantastisch

Griekenland, Kreta, Malia

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Kyknos Beach Hotel & Bungalows voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
Tonen op kaart

134 reviews over Hotel Kyknos Beach Hotel & Bungalows

• 2019
    7Cathy08-09-2019

Niet slecht

Hadden een promokamer, wat verouderd (is niet voor niets een goedkopere kamer) maar ruim en proper. supervriendelijk personeel in de eetzaal en de poolbar die zowel Duits als Engels spreken. Eten was oké maar niet wauw. Overdag geen snacks, raar voor een all-in, en toch wel een minpunt. Pizza’s aan de poolbar zijn betalend. Op Woensdag is er een BBQ aan de poolbar maar wil je hier aan meedoen moet je wel 15 euro betalen. Er is wel gewoon eten voorzien voor degenen die hier geen behoefte aan hebben. Als je een uitstap doet willen ze wel geen lunchpakket voorzien of geven ze geen mogelijkheid om dit zelf te maken. Ook spijtig want de meeste hotels maken hier geen probleem van. Ligging is prima, je komt buiten en je zit direct in de winkelstraat. Zandstrand is wel een minuutje of 7 wandelen maar dat staat ook duidelijk in de brochure. Tip : neem strandlakens mee want dit hotel heeft geen gratis handdoekenservice! Leuke vakantie gehad maar hebben toch al betere all-inhotels gehad.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 8Astrid Randag02-07-2019

Super relaxte vakantie

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad. We sliepen in een gerenoveerde kamer begane grond en deze was keurig netjes. Het eten was gevarieerd maar zoals bij elke all incl ben je het na een aantal dagen best wat zat aan het worden. Aan de kwaliteit lag het zeker niet . Ontbijt heel goed. Zwembad was in Juni nog lekker rustig. Apart kinderzwembad aan de overkant dus heerlijk relaxed. Hele aardige mensen die daar werken. Heb je een probleem wordt het naar behoren opgelost. Wij hebben genoten van een weekje Kyknos Beach

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Truus van der Drift13-06-2019

Heerlijke vakantie

Mooi hotel aan een rustig strand. Vriendelijk personeel die hun best deden om je te leren kennen. Het eten was geweldig,gevarieerde buffetten,voor ieder wat wils. Heerlijke vakantie gehad,geen minpunten ontdekt!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Anouk20-08-2018

Fijne vakantie!

Wij zijn in dit hotel geweest met onze tweeling van 23 maanden. We hadden een hele fijne gerenoveerde kamer in het hoofd gebouw, met uitzicht op het zwembad/ zee. Onze grote complimenten gaan uit naar Gianni, Costa & Thanos, deze jongens staan meestal buiten bij de lunch en het diner. Wat een toppers! Zodra wij kwamen aanlopen werden er meteen 2 kinderstoelen gepakt en extra servetjes. Ze waren super lief voor onze kinderen. Ze werken keihard, en altijd vrolijk! Het eten in het hotel is top. Zodra iets op is, wordt het mega snel weer aangevuld. Alles is schoon en netjes. 2 fijne zwembaden. Helaas worden er wel foto's op de site van het hotel gebruikt die horen bij een ander hotel. Hier moet je dan dus ook betalen voor ligbedjes. Bij het hotel zelf hoort dus geen eigen stuk strand met ligbedjes. Het hotel is gelegen aan een weg met verschillende gezellige restaurantjes en souvenir winkels.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Oosting18-08-2018

Wij komen zeker nog een keer weer terug!

Wij zaten in een gerenoveerde bungalow en deze was prima! Goede bedden, heerlijke douche en de kamers waren schoon. Iedere dag werd de kamer schoon gemaakt en kregen we schone handdoeken. Het is een rustig en overzichtelijk complex, met twee leuke zwembaden. Wij zaten altijd aan het zwembad bij de bar, handdoek werd er wel in de ochtend gelegd, maar rondom het zwembad is best veel plek. En anders kon je altijd nog op het terras zitten bij de bar. Stoelen zitten daar prima! Eten was wisselend, we hadden helaas op een paar piek dagen toch wel wat min punten. Het eten was soms koud, borden en bestek waren vaak op en ook de bakken met eten waren regelmatig leeg en duurde toch wel een tijd voor het werd aangevuld. Op andere dagen viel het weer reuze mee en was het beter geregeld. Het is niet een mega groot buffet maar toch wel genoeg variatie en keuze genoeg. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! De Grieken zijn zo warm en gastvrij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Laura Smeyers10-08-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Eten is niet goed. Bij het ontbijt werden er uitgedroogde pistolets geserveerd, enkel kaas en hesp van beleg. Middag- en avondeten was altijd hetzelfde. Heel weinig keuze en geen variatie. Na twee dagen ben je het dan wel beu. Bij aankomst een niet-gerenoveerde kamer gekregen maar wel een gerenoveerde betaald. De niet-gerenoveerde kamer was helemaal niet in orde en zelfs smerig. Uiteindelijk wel een gerenoveerde kamer gekregen. Hier deden ze niet moeilijk over. Ik vond het zijn geld echt niet waard en zou zeker niet meer naar dit hotel komen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Cathy09-06-2018

Voor herhaling vatbaar

Heel leuk hotel. Geweldige ligging met links en rechts leuke winkeltjes, bars en restaurantjes. Zeker geschikt voor rolstoelen en mensen moeilijk ter been. Eten iets minder : klein buffet met betrekkelijk weinig variatie tijdens de lunch en soms de smaak van een grootkeuken. BBQ (bijbetalen) lekker maar weinig van de specialiteiten (op is op en eerste komt eerste heeft). Ontbijt is wel heel lekker. Super vriendelijk personeel en alles heel netjes en proper. Onze kamer was tip top.

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Jan12-05-2018

Prima vakantie gehad!

Sommige bungalowkamers zijn nogal donker en somber. Upgraden naar hoofdgebouw is dan aan te raden en mogelijk. Het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Chefkelner beetje irritant en aanwezig, maar bedoelt het goed. Het is een redelijk kleinschalig hotel, niet zo'n massale betonklos. Voor ons een aanrader. Transfertijd van/naar vliegveld beetje afhankelijk van aantal stops, maar maximaal 45 minuten.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Marianne Houtzager27-01-2018

Ik was er alleen eerder geweest het is er geweldig

Goed eten schoon vriendelijke mensen

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

9Patricia17-10-2017

Super hotel. Personeel heel vriendelijk. Hadden niet gerenoveerde kamers die waren echt oud en vies maar konden met een kleine bijbetaling wisselen naar een superieur kamer. Bedden geweldig elke dag schoonmaak, schoon bedlinnen en schone handoeken. Het eten was heel goed en elke dag ander thema. Ga er zeker nog eens naar toe. Op 250 meter van zandstrand.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

14 tips over Hotel Kyknos Beach Hotel & Bungalows

• Mayke Herberts, 10-07-2019

Kyknos Beach Hotel & Bungalows is een prachtig 4-sterren vakantieoord in het noorden van Kreta, op slechts een paar meter afstand van een prachtig zandstrand.

Het hart van Malia ligt op minder dan een kilometer afstand en de internationale luchthaven van Heraklion ligt op 30 kilometer rijden door de nieuw aangelegde snelweg.

• P.j. Van der Laarse, 23-06-2014

Bezoek Malia's opgravingen.

• Bineke, 02-06-2014

Om wat van de omgeving te kunnen zien, moet je wel een auto huren.

0 vragen over Hotel Kyknos Beach Hotel & Bungalows

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangToegang via trap
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenAmerikaans, Aziatisch, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Sushi, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Post service, Strijkservice, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats