Appartement Katia Maria

28 reviews over Appartement Katia Maria in het Nederlands

Prima ligging,goed schoon

Daphne
13-8-2018

Toen ik de recensies las schrok ik een beetje omdat niet alles positief was. Echter ik vind het heerlijk. Inderdaad eenvoudig maar win hebben niet veel nodig op vakantie. De douche mocht van mij wel wat luxer. Deze is nog best ouderwets.

Zwembad was heel schoon, aardige eigenaren, appartement zelf werd goed schoongemaakt.

De liggen is perfect . Overal dicht bij ( strand supermarkt e.d.) rechts naast appartement zit direct reizen waar je leuke goedkope excursies kan boeken.

Pinautomaat Voor de deur.

Leuk balkonnetje en weinig.lawaai

Prima

Een aanrader !!

Moeder en dochter
10-8-2018

Super vriendelijke en behulpzame eigenaresse die ons opwachtte bij aankomst, kleinschalig appartementencomplex, zowel overdag als 's avonds / 's nachts heerlijk rustig, appartement erg eenvoudig en schoon, op ons verzoek werden dagelijks (en zonder bezwaar !) de pedaalemmers geleegd.

Linnengoed op dinsdag e/o zaterdag verschoond.

Mooi zwembad, ligbedden zijn wat minder van kwaliteit.

Geweldig

Chantal & Mayke
10-7-2018

Heel fijn appartement met ruim zwembad en een prima kamer!

Personeel super vriendelijk en gastvrij

Zeker een aanrader!

Aanrader

Sandra
27-6-2018

Dat je voor dit geld de jackpot hebt. Wij zaten in achterste gebouw, lekker rustig. Bijzonder vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Er is alleen maar 1 kookpitje genoeg voor je eitje bij je ontbijt. Eten doe je buiten de deur bij capriccio, anatolia etc waar dezelfde vriendelijkheid terugkomt die je overal bij the locals aantreft. Daar kunnen de toeristen nog wat van leren. Wij gaan zeker terug, het zwembad was fantastisch groot, koel en schoon.

Kleinschalig complex met simpele kamers. Er staat bij 50m van strand maar je moet omlopen en dat is 400m ongeveer. Ook was de bar bij het zwembad nooit open.

tegenvallen, jammer

erik
    23-9-2017

Het appartementencomplex bestaat uit twee gebouwen; een aan de weg en een er iets vandaan met het zwembad daartussen. Zit je aan die weg kan je niet uitslapen er is een soort containerparkje van het resort aan de overkant vuilniswagens komen daar half zes, half acht en half negen voorbij ( niet te missen ) er is zowiezo veel verkeer in Stalis bussen en vrachtwagens rijden af en aan. Het schoonmaken gebeurt niet volgens vermelding van de reisorganisatie, van de twee weken dat ik er was is er twee keer schoongemaakt en zijn de handdoeken en beddengoed verschoont beetje jammer met 31 graden. Naar het strand lopen van Stalis is een beste trippel er is een strand aan de overkant maar dat is in beslag genomen door het resort dus eigenlijk geen optie. Naar Katia Maria ga ik niet meer naartoe, jammer.

Schoon?

Linda
    13-9-2017

Ligging perfect heerlijk rustig maar schoon is een groot woord we zitten er nu 4 dagen geen schone handdoeken appartement nog niet schoon gemaakt!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Melissa
    14-8-2016

Hele aardige eigenaren die erg behulpzaam zijn.

Dichtbij het strand, de supermarkt, winkeltjes en allerlei restaurantjes.

Het complex ligt iets van de weg af waardoor je geen last hebt van het verkeer aan de weg.!

Wij gaan zeker nog een keer terug!!!

Super!!!

Ilaria
    10-8-2016

Net terug van een fantastische 11 dagen bij Katja-Maria. Appartementen zijn simpel maar schoon, keukengerei een beetje beperkt (1 kookplaat), maar alles wat je nodig hebt kan je gewoon aan eigenaresse Elleni en aan haar broer Manos vragen. Ze helpen altijd heel graag. Elleni, wat een keihard werkende dame, heel aanwezig (in de goede zin!). Zwembad is super, heel schoon. Ondanks het feit dat de appartementen langs een zeer drukke weg zitten, zijn ze heel stil. Wij zaten in app. 31, dat is beneden en kijkt naar het zwembad. Heerlijk. Appartementen die achter zitten, zijn donker, het onze juist heel licht.

Er lopen helaas heel veel mieren rond. Elleni weet het, en heeft een buisje anti-mieren spray gegeven. Gewoon het eten in de koelkast zetten en vuilnisbak buiten de deur zetten.

Strand is 5 minuten lopen via de resort Alexander Beach, tegenover de accommodatie. Strand is niet breed en bezaaid met parasols, maar de zee is heerlijk!

Van de accommodatie kan je of naar Stalis (restaurantjes en winkeltjes, leuk om in de avond daar te lopen) of naar Malia (meer voor jongeren, veel disco’s en bars).

Ondanks de lieve eigenaren en de leuke accommodatie, voor ons is Malia te toeristisch. We willen graag terug naar Kreta maar dan ergens anders waar hopelijk meer van de authentieke Kreta te zien is.

prima locatie voor een prima prijs

willeke
    8-8-2016

Zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren. Zeer centraal, niet midden in drukte, vlakbij strand. Lekker zwembad waar je rustig ligt. Appartementen/ studios zijn wel eenvoudig. Wij hebben het zeer naar ons zin gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Katia Maria in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Katia Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Katia Maria scoort een 7.74 uit 10 op basis van 28 reviews.