Appartement Katia Maria

Appartement
Appartement Katia Maria
7,3

31 reviews over Appartement Katia Maria in het Nederlands

Eenvoudig, maar schoon en ruim appartement

Yvonne,
13-10-2018

Wij hadden een tweekamerappartement op de 1e verdieping. Was heel ruim, voldoende kastruimte met hangers, een goede koelkast met 2-pits kookplaat en waterkoker. Appartement was verder eenvoudig, zeer schoon, badkamer gedateerd met een kleine doucheruimte met douchegordijn. Dat vond ik niet heel fijn. Direct naast appartement een pintautomaat en een hele grote supermarkt, waar je iedere dag heerlijk vers brood kan kopen, verse jus d'orange, limonade, beleg, fruit enz.

De eigenaren zijn hele lieve mensen en als je af en toe een drankje drinkt of broodje eet in de aangrenzende cafetaria, zijn ze erg blij.

Kortom een goed appartement voor een hele schappelijke prijs.

Heerlijk strand op ongeveer 10 minuten lopen. Overal kan je bedden huren en wat eten of drinken. Van het zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt.

Eenvoudig, maar zeker voldoende.

Rob,
29-9-2018

Half september 2018.

Stalis is een leuk plaatsje waar volop te doen is. Leuk straatje (restaurants en winkeltjes). De hele straat 40 minuten te belopen.

Wil je relax beginnen met je avond dan kun je heerlijk zitten in de "Africa Beach Bar" met uitzicht op de zee. Aansluitend gingen wij heel vaak eten aan het restaurant dat hier aan vast zit (voor de grote eters voor 30 euro samen).

Stranden zijn het ruimst op het Stalis strand. Vanuit ons appartement 25 minuten lopen.

Appartement:

Je kunt hier niet echt koken (1 kookplaat). Keuken grenst aan de douche en daardoor een muffige geur in de bestek la.

Douche altijd heet water. Koelkast was in orde. Geen TV. Strand (Cactus) 400 meter lopen. Wij zaten in het gedeelte wat niet bij de weg lag (nummer 39/hoogste appartement). Rustig geslapen. Groot terras waar je heerlijk kunt zitten en uitzicht op het zwembad). Bedden zijn goed. Supermarkt om de hoek evenals pin automaat.

geweldig een aanrader

betty,
26-8-2018

we hebben het geweldig gehad aardige mensen mooi appartement en schoon zwembad echt een aanrader en voor dit geld mensen dieklagen moeten in een exclusief appartement gaan zitten we gaan graag weer.

Prima ligging,goed schoon

Daphne,
13-8-2018

Toen ik de recensies las schrok ik een beetje omdat niet alles positief was. Echter ik vind het heerlijk. Inderdaad eenvoudig maar win hebben niet veel nodig op vakantie. De douche mocht van mij wel wat luxer. Deze is nog best ouderwets.

Zwembad was heel schoon, aardige eigenaren, appartement zelf werd goed schoongemaakt.

De liggen is perfect . Overal dicht bij ( strand supermarkt e.d.) rechts naast appartement zit direct reizen waar je leuke goedkope excursies kan boeken.

Pinautomaat Voor de deur.

Leuk balkonnetje en weinig.lawaai

Prima

Een aanrader !!

Moeder en dochter,
10-8-2018

Super vriendelijke en behulpzame eigenaresse die ons opwachtte bij aankomst, kleinschalig appartementencomplex, zowel overdag als 's avonds / 's nachts heerlijk rustig, appartement erg eenvoudig en schoon, op ons verzoek werden dagelijks (en zonder bezwaar !) de pedaalemmers geleegd.

Linnengoed op dinsdag e/o zaterdag verschoond.

Mooi zwembad, ligbedden zijn wat minder van kwaliteit.

Geweldig

Chantal & Mayke,
10-7-2018

Heel fijn appartement met ruim zwembad en een prima kamer!

Personeel super vriendelijk en gastvrij

Zeker een aanrader!

Aanrader

Sandra,
27-6-2018

Dat je voor dit geld de jackpot hebt. Wij zaten in achterste gebouw, lekker rustig. Bijzonder vriendelijke eigenaren die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Er is alleen maar 1 kookpitje genoeg voor je eitje bij je ontbijt. Eten doe je buiten de deur bij capriccio, anatolia etc waar dezelfde vriendelijkheid terugkomt die je overal bij the locals aantreft. Daar kunnen de toeristen nog wat van leren. Wij gaan zeker terug, het zwembad was fantastisch groot, koel en schoon.

Kleinschalig complex met simpele kamers. Er staat bij 50m van strand maar je moet omlopen en dat is 400m ongeveer. Ook was de bar bij het zwembad nooit open.

tegenvallen, jammer

erik,
23-9-2017

Het appartementencomplex bestaat uit twee gebouwen; een aan de weg en een er iets vandaan met het zwembad daartussen. Zit je aan die weg kan je niet uitslapen er is een soort containerparkje van het resort aan de overkant vuilniswagens komen daar half zes, half acht en half negen voorbij ( niet te missen ) er is zowiezo veel verkeer in Stalis bussen en vrachtwagens rijden af en aan. Het schoonmaken gebeurt niet volgens vermelding van de reisorganisatie, van de twee weken dat ik er was is er twee keer schoongemaakt en zijn de handdoeken en beddengoed verschoont beetje jammer met 31 graden. Naar het strand lopen van Stalis is een beste trippel er is een strand aan de overkant maar dat is in beslag genomen door het resort dus eigenlijk geen optie. Naar Katia Maria ga ik niet meer naartoe, jammer.

Schoon?

Linda,
13-9-2017

Ligging perfect heerlijk rustig maar schoon is een groot woord we zitten er nu 4 dagen geen schone handdoeken appartement nog niet schoon gemaakt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Katia Maria in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Katia Maria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.