Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag25°16°

156 reviews over Hotel High Beach in het Nederlands

Super vakantie Fam.F.van der Ham

F.van der Ham
22-10-2009

Wij komen al voor de 11e keer daar, dus wij weten hoe het was voordat de nieuwe eigenaresse kwam het is heel mooi geworden vriendelijk personeel mooie schone kamers maar inderdaad het eten is niet zo best het is niet warm. Een avonddiner gehad en dat hebben wij besproken en het komt goed daar ga ik vanuit. Wij vinden het een aanrader er is zoveel te zien in Malia en omgevig.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad

Bianca
10-10-2009

Wij zijn net terug van een vakantie van 12 dagen in High Beach. Hotel was klein, maar het ontbrak aan niets. Mooie kamers, alles schoon, direct aan het strand (prive) met eigen ligbedden. Is het eerste hotel waar je niet hoefde te strijden voor een ligbedje, of je nu om 10 uur of om 15 uur kwam, er was altijd plek! Zowel aan het zwembad, als op het strand. Eten was errug lekker en gevarieerd, met voldoende keuze. Nadeel was wel de ligging, het ligt in een afgelegen straatje en in de naaste omgeving zijn alleen winkels en bars/restaurants. Als je echter net als wij gaat om te ontspannen, kun je je in dit hotel goed vermaken!

Heerlijke vakantie gehad

Bianca
10-10-2009

Het is een klein hotel, maar wel goed verzorgd. Alles is schoon en nieuw! Personeel doet alles voor je! Direct aan het strand met prive bedden. Wij zijn 12 dagen geweest en hebben lekker ontspannen vakantie gehad. Enige nadeel is de omgeving, er liggen alleen winkeltjes en bars/restaurants. Verder helemaal niets! Maar om te ontspannen, ideaal!

Gereisd Met partner in oktober 2009

Geweldige week gehad

Herman en Jeanne
29-9-2009

Bij aankomst was het complex moeilijk te vinden, maar daar moet de reisleiding ook wat aan doen. Ze zetten je zo uit de bus en laten je het donker in lopen. Het zou ze sieren als ze even met je meelopen. Het complex is schitterend gelegen direct aan zee. Appartementen worden prima onderhouden, elke dag schone badhanddoeken en twee keer schone lakens. Bedden lagen goed en goede airco en een koelkastje, Vriendelijke bediening en leuke bar. Wij zijn niets tekort gekomen. Er werd alles aan gedaan omhet je na de zin te maken. Een dagje lichte regen gehad, maar daar ken echt niemand wat aan doen, dat kun je het hotel niet in de schoenen schuiven. All-inclusive moet je leren eten. Als je elke dag overal wat van neemt dan wordt het eenzijdig. Wij vonden het prima. Die manager heeft een taak en moet het jonge personeel in de gaten houden, dat is even wennen, maar wij denken ook noodzakelijk, anders kon het wel eens een rommeltje worden.

All-inclusive formule kan beter

Marco
21-9-2009

Hotel ligt ver van de weg af, zodat je ver moet lopen met je koffers. Bij aankomst was de receptie moeilijk te vinden. Kamers zijn super... goede bedden en een schone badkamer. Ontbijt is goed, middag en avondeten is ronduit slecht. Eenzijdig en lauw eten. Bij slecht weer word je aan je lot overgelaten ( 2 dagen regen gehad ) Bij het strand ( goed onderhouden en zat ligbedtjes ) is de strandbar veel te klein Er zijn maar 3 zitjes waar je gezellig even kunt zitten en tafels afnemen met een schone doek kennen ze niet. Bezetting bestond voornamelijk uit Russen maar moet eerlijk bekennen, totaal geen last van gehad, buiten het feit dat ze graag voordringen bij het eten. Manager van het hotel heeft vooral oog voor het vrouwelijk schoon en sweept het personeel op om nog harder te werken Bij het tweede zwembad kan je s'middags een tosti maken op een vuil en vies tostiijzer. Al met al, voor mij geen 4 sterren waard. Kamers wel maar wat er om heen zich afspeelt zeer zeker niet.

Perfecte vakantie

Michel Geysels
19-9-2009

Supermooi hotel met goed verzorgde kamers. Badkamer met een geweldige douche, niet zo'n pisstraaltje maar fullpower en continu warm water. Eerlijk is eerlijk, alle opmerkingen over het eten kloppen; eenzijdig en lauw. Avonddiner gehad met eigenaresse waarin dit ook aangegeven is. Hier zal absoluut aan gewerkt gaan worden. Heel vriendelijk personeel die er alles aan doen om het perfect naar je zin te maken. Inderdaad wel aardig wat Russen, maar die kregen zeker geen voorrang, hoewel ze dat wel vaak eisen.

Gereisd Met partner in september 2009

redelijk goed maar kan beter

Richard
17-9-2009

In september hier een week geweest. Het resort is slecht bereikbaar. De bus kan er niet komen. Dus lopen met je koffers. Receptie moet je zoeken. Kamers, gebouwen en terrein bijzonder netjes. Strand en voorzieningen goed geregeld. Het zitje bij de strandbar was alles vet. Eten eentonig en lauw. Moet beter kunnen. Tafels waren slecht gedekt. Wij liepen zelf tafelgerei etc. te verzamelen. Als we ernaar vroegen stond het personeel raar te kijken. Bijzonder onvriendelijk personeel, of je moet van russische afkomst zijn. Gasten bestaan voornamelijk uit russen en ondanks alle indianen verhalen hierover waren ze bijzonder rustig, zonder uitspattingen. In dit resort is verder weinig te beleven. Of je zit op je kamer of je staat buiten. Het all-inclusive stelt niet veel voor, veel beperkingen. Zwembadhanddoeken moeten appart betaald worden. Als je niet veel eist is het resort redelijk maar beslist te duur. Voor dit geld zit je ergens anders veel beter. En dit doen we ook.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel maar all-inclusive valt erg tegen!

Nicole
10-9-2009

Mooi hotel met schone kamers. Wij hadden geen grote kamer, maar groot genoeg voor met zijn 2en. Ook de ligging is goed, direct aan het zandstrand en dichtbij de cafe's en restaurantjes. Een groot nadeel is het all-inclusive gedeelte! Dit was nl slecht. Het ontbijt was goed, maar de lunch en het diner waren erg matig. Elke avond hetzelfde en erg weinig keuze. Wij hebben maar 1 keer in het hotel gegeten, de andere 11 avonden hebben we in verschillende restaurantjes gegeten. Dit is erg goedkoop (de meeste hoofdgerechten liggen allemaal rond de 7 of 8 euro). Ook tussendoor was er niet veel te eten. Je kon kiezen uit een zelfgemaakte tosti of een zelfgemaakte salade. Bovendien waren de drankjes waaruit je kon kiezen erg beperkt. Ik heb wel meegekregen dat het all-inclusive gedeelte in meerdere hotels in Kreta niet zo goed is. Als ik de volgende keer dus weer naar Kreta ga, zou ik een hotel boeken met alleen logies & ontbijt. Ook zou ik naar Stalis gaan, in Malia zitten heel veel Engelsen!

All inclusieve viel tegen

Annie, Monique, Paula en Marjet
8-9-2009

Prachtig mooi hotel, uitstekende ligging, maar de maaltijden waren te eenvoudig, eenzijdig en het smaakte eigenlijk naar niets. Weinig variatie, de volgende dag schoten ze de doperwten en overgebleven boterhamworst door de koude rijst en hopla weer een salade getoverd. Vele keren all inclusive gehad, maar dit was toch wel een van de mindere. Ook konden we maar tot 22:40 uur drankjes krijgen. In de reisgids stond t/m 23:00 uur en op het informatiebord in het hotel t/m 22:45 uur. Maar om 22:40 schonken de barmensen al geen gratis drankjes meer. Ach en de drankjes waren ook meer gebaseerd uit water met wat kleurstoffen. Alles begon de laatste dagen steeds meer tegen te staan. Hotel super, heel schoon, maar op de maaltijden mogen ze meer hun best op doen. De prijs die wij hiervoor betaald hebben is dan toch te hoog ten opzichte van de kwaliteiten van dit hotel. Ook het meeste personeel konden wel een cursus sociale vaardigheden gebruiken.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie ligging alleen All-Innclusive valt tegen

Arjan & Renata
4-9-2009

Mooi schoon hotel, ligt aan mooi ruim zand strand, goede kamers (wij hadden gekozen voor superior en dat is echt goed alleen we hebben het idee dat als je dat niet doet je in echt mindere kamers kunt komen te zitten). All-Inclusive viel ons erg tegen, alle buffetten zijn elke dag hetzelfde en als je wat later gaat eten is het niet warm genoeg meer (12 dagen is te lang?). Wij hebben via touroperator geboekt en bij de omschrijving op hun site staat dat er ook snacks en thee/koekjes e.d. zouden zijn. Snacks zijn alleen tosti’s die je zelf moet maken en er is een salade bar in de beach-bar, verder hebben wij niks gezien. Ook dit is elke dag hetzelfde. Hotel is erg Russisch georiënteerd, wat op zich zelf niet erg is maar hotel medewerkers zijn bijna allemaal Russisch sprekende mensen en spreken erg slecht Engels. Wij hebben de indruk gekregen dat de Russen een voorrangspositie hebben wat een vreemde sfeer geeft. 't Hotel maakt qua ligging een heleboel goed maar voor ons geen 2e keer meer

Gereisd Met partner in augustus 2009

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel High Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel High Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.