Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag28°23°
8,7

154 reviews over Hotel High Beach in het Nederlands

Fijn hotel met goed personeel .

Rob Mulder
1-10-2011

Goed kleinschalig hotel net buiten het centrum van malia. Goede kamers die elke dag goed schoongemaakt worden. Eigen strand, met gratis strandstoelen en parasol, op nog geen minuut lopen vanaf de kamer. Erg leuke beachbar. Personeel doet erg zijn best om het iedereen goed naar de zin te maken.

Gereisd Met partner in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel

Marjon
5-8-2011

Kamer was wat ik ervan verwachtte (we hadden een voordeelkamer in het hoogseizoen), maar dat was niet erg, het werd gewoon elke dag netjes schoon gemaakt. Het weer was super, dus waren we met de auto weg of zaten we aan het mooie zandstrand waar je ook een heel eind de zee in kunt lopen (strand was vanaf onze hotelkamer nog geen minuut lopen) Personeel is ook echt vriendelijk (vooral bij de strandbar 's avonds) en wordt goed aangestuurd door de manager. Is alleen wel een beetje jammer dat het eten afgevlakt smaakt, het is wel redelijk gevarieerd, maar komt na een dag of 6 zo langzamerhand wel je neus uit.

Al met al gewoon een super vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juli 2011

prima verzorgd hotel. De moeite waard!

Fam. Goossen
10-5-2011

prima hotel, vriendelijk personeel, goede service en hygiëne, verzorgd binnen en buiten terrein, gevarieerd eten, schone zwembaden, gezellige buiten bar en direct aan zee. In de eerste week van mei was er nog maar weinig te doen. het hotel was net weer open waardoor alle bijzondere activiteiten nog opgestart moesten worden. Dit hotel is zeker de moeite waard om uit te proberen. Min puntje is de entree van het hotel. De bus kan niet stoppen bij de ingang van het hotel.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Preisdaler

Ideaal direct aan het strand op het mooie Kreta

An
16-4-2011

Ideale plek! Direct aan het strand en het uitgaansleven van Malia. Overigens weinig gemerkt van de muziek. Doordat iedereen op het strand ligt heb je vaak de 2 zwembaden voor je alleen!! Kamers zijn iets wat klein, maar daar ben je alleen om te slapen. Wel veel muggen (toen wij er waren hadden ze nog niet van 'horretjes voor de ramen' gehoord). Eten weinig variatie, en niet al te warm. Receptie ligt midden op het terrein. Niet helemaal duidelijk bij aankomst... Voor de rest ideaal vermaakt, lekker relaxte vakantie. Kreta is ook mooi om met een auto te verkennen, mooi eiland!

Gereisd Met partner in augustus 2009

Super gastvrij hotel

Daniëlle
18-9-2010

Wij hebben een heerlijke tijd gehad in hotel High Beach. Het was onze eerste vakantie naar het buitenland dus het was allemaal wel wat spannend maar het personeel is erg vriendelijk en alles wordt voor je geregeld. Ze proberen zelfs een beetje nederlands te praten en in de bar bij het strand is het s'avonds altijd erg gezellig. Er hangt een goede sfeer onder het personeel en dat kun je duidelijk merken. De plek was ook prachtig, dicht bij zee maar ook vlak bij het centrum van Malia. De kamers werden dagelijks prima schoongemaakt en er loopt de hele dag iemand te vegen. Het eten is misschien wat kouder als we gewend zijn maar smaakt prima en als je het eten bij de kok (staat er elke dag) haalt is het zeker warm. Ook was er genoeg variatie. Overdag kun je zelf tosti's maken als je trek hebt en je kunt de hele dag door ijs eten. Wij zouden dit hotel aan iedereen aanbevelen en zeggen daar dan bij dat 8 dagen echt veel te kort zijn!!

Gereisd Met partner in september 2010

HEEL ERG GOED!

joerymartens
31-8-2010

Hotel High Beach, is een fantastisch hotel. Eten is erg goed en er is ook erg veel keus. All inclusive was erg handig, en de Beach Bar en Poolbar waren ook leuk. De Beachbar is s'avonds erg gezellig en om de avond is er een optreden.

Er waren 2 mooie zwembaden, en als je de beachbar afloopt ben je al op het strand waar je ook gratis ligbedjes hebt.

Het personeel in dit hotel is erg vriendelijk, ze doen er alles aan om je een leuke vakantie te geven en als je met veel mensen bent bij het eten dan wordt er een tafel gereserveerd.

Kamers zijn pas gerenoveerd en zien er erg mooi en modern uit.

We komen hier waarschijnlijk nog wel terug, het is een top hotel!

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2010

Mooi kleinschalig hotel

Corné
4-8-2010

Vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamers, nieuw interieur. Alles zag er netjes en verzorgd uit. Direct aan het strand en niet te massaal

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Fantastisch!

Jolanda
16-6-2010

Hotel high beach is in één woord 'n "geweldig" hotel! Zeer vriendelijk personeel, die proberen 'n woordje nederlands te spreken. Ontzettend schoon complex en de hele dag dag vegen ze de boel aan. De bar direct aan het strand is zeer gezellig om te zitten, mooi uitzicht en zeer ontspannend. En hulpvaardig en meelevend hebben we ondervonden, omdat we door ziekte de terugvlucht niet mochten aanvaarden en zodiende pas 5 dagen later vertrokken. FANTASTISCH!

Gereisd Met partner in mei 2010

Super vakantie Fam.F.van der Ham

F.van der Ham
22-10-2009

Wij komen al voor de 11e keer daar, dus wij weten hoe het was voordat de nieuwe eigenaresse kwam het is heel mooi geworden vriendelijk personeel mooie schone kamers maar inderdaad het eten is niet zo best het is niet warm. Een avonddiner gehad en dat hebben wij besproken en het komt goed daar ga ik vanuit. Wij vinden het een aanrader er is zoveel te zien in Malia en omgevig.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad

Bianca
10-10-2009

Wij zijn net terug van een vakantie van 12 dagen in High Beach. Hotel was klein, maar het ontbrak aan niets. Mooie kamers, alles schoon, direct aan het strand (prive) met eigen ligbedden. Is het eerste hotel waar je niet hoefde te strijden voor een ligbedje, of je nu om 10 uur of om 15 uur kwam, er was altijd plek! Zowel aan het zwembad, als op het strand. Eten was errug lekker en gevarieerd, met voldoende keuze. Nadeel was wel de ligging, het ligt in een afgelegen straatje en in de naaste omgeving zijn alleen winkels en bars/restaurants. Als je echter net als wij gaat om te ontspannen, kun je je in dit hotel goed vermaken!

Gereisd Met partner in september 2009

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel High Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel High Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.