Hotel High Beach

• Jacuzzi
  • Sauna

181 reviews over Hotel High Beach

• 8Y. vd Maas01-09-2007

Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie .Het personeel doet zijn uiterste best. Het eten was goed,en de kamer zag er verzorgt uit. Wij hebben genoten. Yvonne

Gereisd in september 2007

• 5Gerry26-06-2007

Maaltijden over het algemeen slecht, ontbijt was goed. Voortaan wel graag vers brood...! En meer variatie bij het diner.

• 5H.IJskes17-06-2007

Wij komen er net vandaan, lang niet alles is gerenoveerd. Er zijn hele slechte kamers bij, meeste gasten lopen te klagen. Als je niets zegt wordt je eerst in een oude kamer gezet. 's Nachts veel lawaar door Engelse jeugd. Overdag rotzooi rond het zwembad. Zelf hebben we na een uur een andere gerenoveerde kamer gekregen. Naar mijn idee is het geen hotel maar een appartement. De ingang is slecht aangegeven. Je wordt op de hoek bij een bar uit de bus gezet. De leiding is heel slecht voor het personeel. Ze worden uitgescholden waar de gasten bij zijn. Ver is het er wel een mooie stek. Inderdaad dicht bij het strand. Personeel in de 2 barren wel heel vriendelijk.

• 7Ivette09-06-2007

Gisteren terug gekomen van n 8 daagse vakantie samen met vriend n ouders.Wij kregen dus ook n oude,kleine kamer op de begane vloer.Na 2 dagen konden we naar n nieuwe kamer.Wel nog t oude gebouw,maar de kamers stukken beter.Groter en n balkon.De meeste nederlanders lagen dus in de oude kleine kamers en de meeste russen lagen in de nieuwe kamers.T eten was zo goed,alleen kon r wat meer variatie zijn.En het drinken bij beachbar was alleen gratis van 18 tot 23 uur.Dus als je op strand lag moest je t drinken bij de poolbar gaan halen.De All in service was dus niet echt goed.Wel was t n mooi strand met fijne bedjes.Buiten de minpunten hebben we toch heerlijk genoten van onze vakantie.

• 7els28-05-2007

els wij zijn gisteren teruggekomen na tien dagen heerlijk te hebben genoten van de vakantie. Het is inderdaad afhankelijk of je in het gerenoveerde gedeelte zit maar het eten was goed de keus misschien wat minder als je van 4 sterren zou verwachten maar er wordt nog druk gewerkt aan alles. Er waren geen waterfietsen enz.zoals de reisgids beloofde maar kan ook zijn dat het nog voorseizoen is.

• 6karin22-05-2007

Helaas maar onze ervaring is ook niet echt positief, wij kregen een familie kamer in het oude gedeelte was zeker geen 4 sterren, er zijn geen kindermaaltijden en toen de russen kwamen kon het personeel het ook niet meer aan. Die vallen dus dronken van hun barkruk, zwembad is niet kindvriendelijk. ligging bij het strand is perfect. maar dit is dus niks voor een gezin met jonge kinderen.

• 8Max16-05-2007

We zijn pas terug van High Beach. Prima bevallen(nadat we de kamer geruild hadden van het oude gedeelte naar het nieuwe gedeelte)Het was erg schoon en het eten was goed . Dicht bij het strand en het centrum. De mensen doen heel erg hun best om het verblijf zo prettig mogelijk te maken.

• 8elsbeth10-05-2007

Ik begrijp het commentaar van mijn voorgangers. Echter ik ben eergisteren terug gekomen na 8 dagen in dit hotel te zijn geweest!! Het hotel heeft andere eigenaars! Jonge mensen met goede bedoelingen, enthousiasme en potentie. Het hele hotel is gerenoveerd. Wij hebben in het nieuwe gedeelte overnacht en aan deze kamers mankeert dan ook helemaal niks! Wel klachten kwamen over het oude gedeelte: lekkende kranen, lekkende wc en slechte bedden!Deze werden zo goed als mogelijk opgelost. Ze werken er keihard aan en doen vreselijk hun best om alles goed te krijgen. Volgend jaar zou ook het oude gedeelte gerenoveerd zijn!!!(op dit moment is alles alleen opnieuw in de verf gezet) De service en het eten is goed en de kamers zijn schoon!

Kortom!! Geef ze de kans!! En probeer in het nieuwe gebouw te komen, dan is een succesvolle vakantie gegarandeerd!!!

• 6Stef 19-03-2007

Ben hier geweest in juni, nooit weer. Bij aankomst was de kamer vies, de lakens niet schoon en in de badkamer kwam je bijna viezer uit dan je erin ging. Geklaagd over de kamer maar dat had niet veel nut, slechte service dus.

Vooral de badkamer was walgelijk, als je de wc doortrok kwam er water naar boven in de douchebak, de douche was een losse handdouche die geen druk had.

Het eten was niet zo bijzonder, je kan beter naar de Red Lion of idd Dolphins gaan!

Gereisd in maart 2007

• 6Herman & Geeke10-02-2007

Wij zijn in augustus 2006 in High Beach geweest. We schrokken een beetje van de kamer toen we aankwamen, niet schoongemaakt en vieze lakens. Douche stroomde constant over, ook schimmel in de kasten. Van de borden/ bekers hebben wij dan ook GEEN gebruik gemaakt. Geen balkon, maar een zitje van 1m bij 1m. Jammer! Het zwembad daarintegen leuk! En de ligging zo direct aan het strand ook prima! Idd een chagarijn achter de receptie. Maar de bediening van de beachbar maakte veel goed! Kortom wel genoten!

Gereisd in februari 2007

2 tips over Hotel High Beach

• vrvdham, 20-09-2012

Er is genoeg te doen op Malia en in High Beach.

• jolanda, 12-06-2012

Wil je toch een keer iets anders gaan eten, dan is het Hollands restaurant "Het vergulde varken" zeer aan te bevelen. Hier komt alles uit eigen keuken en de smaak is voortreffelijk. Je kunt hier terecht voor een overheerlijke biefstuk, maar ook de zelfgemaakte ballen van Wil of saté zijn verrukkelijk. En niet te vergeten de echte hollandse frikadel speciaal, voor diegene die niet zonder kan. Marian en Wil zijn ook zeer gastvrij, zodat je je er meteen thuis voelt. Score voor hen is een dikke 10.

3 vragen over Hotel High Beach

• Lenie, 22-09-2017

WiFi

Is WiFi gratis op de kamer?

• kelly, 01-05-2017

zijn er restaurants in de buurt

zijn er restaurants in de buurt op loop afstand ?

is het centrum te lopen met kinderen ? of is een huur auto noodzakelijk ?

bedankt voor de reacties

• Marjan, 05-10-2013

huren strandbedjes + parasol

Kan iemand mij vertellen wat je het kost om 2 strandbedjes + parasol te huren?

Sjef en Ria, 09-08-2014

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk