Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag25°16°

8 reviews over Hotel High Beach in het Nederlands

Echt geweldig.

Carly
8-5-2017

Wat een fantastisch hotel, nog nooit zo'n geweldig hotel gehad als dit. Super vriendelijk personeel, nette en schone kamers met grote bedden, eten is heerlijk en vooral aan de desserts wordt veel aandacht besteedt.

Gereisd Met vrienden in april 2017

Heel erg goed!

Carmen
4-5-2017

Super goed hotel, aan het eind van de hoofdstraat in malia. Heerlijk prive strand. Ontbijt en lunch naar ons idee helemaal prima. Diner qua smaak niet helemaal geweldig vandaar de 7. Om de hoek bij de red lion lekker eten voor weinig geld.

Gereisd Met vrienden in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

volgend jaar weer

john vedder en dirma van duinkerken
9-10-2008

echt super we komen er al 10 jaar het word als maar beter. alleen nu komen er meer russen. dit ivm dat ze voor 2 jaar geleden met incl zijn gaan werken.

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer goed hotel

p jorissen
9-9-2008

het personeel is zeer klant vriendelijk het hotel lig nog geen 50 meter van het strand en is voorzien van twee zwembaden

Gereisd Met vrienden in september 2008

alweer een week thuis van 11 dagen high beach

stefan nederpel
25-6-2008

alweer een week thuis van 11 dagen high beach..... ben er nu voor 2e keer geweest maar moet zeggen dat het veel beter is geworden... het was al top maar de eigenaren die er nu 3 jaar zitten hebben veel last gehad van engelsen dus is nu meer een soort van familie hotel geworden voornamelijk met russen maar ook genoeg hollanders en zwitsers/fransen zitten er.... ik heb eigenlijk alleen maar pluspunten.... oja 1 minpunt, de tijd gaat veeeel te snel daar.... als je trouwens aardig goed met personeel kan opschieten en de managers, krijg je meer voor elkaar dan eigenlijk kan.....

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 25 2008 11:21:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Net terug van een weekje vakantie in het High Beach hotel

Marthe
13-6-2007

Net terug van een weekje vakantie in het High Beach hotel. Het was echt super leuk. De mensen waren erg aardig en het hotel zag er erg mooi uit. Ook wij sliepen in het oude gedeelte, maar daar hadden we niet zoveel moeite mee, want we waren bijna nooit op de kamer, alleen om te slapen. Eten kon beter, maar was zeker niet slecht. Het strand is geweldig, je kunt er heerlijk liggen in de prima ligbedden. Het is zeker een hotel waar wij nog wel een keertje willen verblijven!

Gereisd Met vrienden in juni 2007

high beach is afgelopen winter geheel verbouwd/gerenoveerd

s. van Herpt
17-5-2007

high beach is afgelopen winter geheel verbouwd/gerenoveerd. het nieuwe gedeelte is prima, goede kamers, prima bedden. Helaas zijn er ook nog oude kamers in de verhuur. Die zijn niet geweldig. Bij boeken dus vragen naar een nieuwe kamer. het eten in buffetvorm was geweldig, de bediening prima, het enige minpuntje waren de russen die niet bepaald bijdragen aan een vakantiesfeerje. Maar voor wie dat niet erg vindt, een prima bestemming! Mooi strand, prachtig beachterras, kortom prima. Malia zelf is vooral geschikt voor jongelui die een beetje herrie niet erg vinden. Heb je in het hotel trouwens geen last van. malia zelf is erg touristisch en lawaaierig, maar wel gezellig.

Gereisd Met vrienden in mei 2007
2006

Alweer drie keer geweest in High Beach/Irini

Ineke
31-1-2006

Alweer drie keer geweest in High Beach/Irini. Het Irini gedeelte is iets ruimer en beter maar dat is denk ik ook later bijgebouwd. Wij zijn altijd erg goed behandeld en hebben nooit problemen gehad. De ligging is ideaal. Vlak bij het strand alleen jammer dat ze het hek afsluiten zodat voorkomen wordt dat je bij de concurrent op het strand gaat liggen Malibu beach is heel gezellie met lekkere muziek en enorm aardige dames en heren die daar de boel runnen. Dus ook een gesloten hek weerhoudt ons er niet van om daar naartoe te gaan. Dolphins de naastgelegen strandbar is toppie. Jacqueline (nederlandse) en Panos runnen dit geweldig met heerlijk eten en zo nu en dan een gezellige BBQ. High beach heeft tegenwoordig allemaal airco een aanrader voor de warme nachten en ook al ligt het best rustig de wegen naar het strand worden 's nachts toch wel regelmatig gebruikt door stappers die nog even na willen genieten op het strand :-) Malia biedt rust en drukte je kunt het zelf opzoeken. So try it!

Gereisd Met vrienden in augustus 2005

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel High Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel High Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.