Hotel High Beach

• Sauna

181 reviews over Hotel High Beach

• 9John Benschop19-08-2019

Geweldig!

Een heel mooi en schoon hotel! Meerdere (lage ) gebouwen met meerdere (kleine ) zwembaden. Echt druk is het aan de zwembaden niet omdat veel mensen naar het strand gaan dat direct aan het complex ligt. En zelfs daar zijn altijd wel bedjes vrij. Mooi zandstrand dat geleideijk afloopt. Het eten is heel goed ( genoeg variatie) alsmede het drinken. De mensen zijn superaardig en mocht er iets zijn, dan lossen ze het zsm op. Ook is het complex enorm schoon! Men is zo,n beetje de hele dag bezig met alles schoonhouden,zonder dat je dat eigenlijk door hebt. Malia zelf valt wat tegen: 1 doorgaande straat / weg met vooral bars en wat echte toeristische winkeltjes. Maar Kreta is prachtig om te zien als je een auto huurt en / of uitstapjes met de bus doet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2017
    10Simon19-08-2017

Geweldig !

Wij hebben het hier ontzettend naar onze zin gehad. Een fantastische service, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi locatie direct aan het strand. De eerste twee dagen hadden wij een kamer in een bijgebouw. Dit werd meteen bij aankomst aan ons medegedeeld en hiervoor ontvingen wij een compensatie in de vorm van een diner in hun restaurant Elia, 2x vouchers voor Wifi op de kamer en gratis kluis huur. Dit alles t.w. van € 125,00. Kamer was op zich prima alleen lag het een beetje afgelegen. Na twee dagen kregen wij een andere kamer en wat voor één. Wanneer wij de deur uitstapten stonden wij bijna direct aan het strand, de zee was 50 meter verder!! Ongelofelijk, wat een locatie. Het eten was ook prima, iedere dag wel variatie. Niks op aan te merken. 's Avonds gezellig naar de bar, soms met live muziek. Wij raden het iedereen aan om hier heen te gaan. In de nieuwe kamer bleek de airco niet goed te werken. Na dit gemeld te hebben werd die gerepareerd maar bleek het nog niet goed te doen. Toen is er een hele nieuwe airco geïnstalleerd !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7RvanS04-08-2017

Prima All-Inclusive Hotel

Hotel was prima. Goede ligging aan het strand. Niet al te grote zwembaden (3). Verschillende gebouwen verspreid op het terrein. Eten (all-inclusive) was prima, voldoende keus. Bij aankomst bleek onze geboekte VIP kamer niet beschikbaar en kregen we een maisonnette kamer. Deze was nog ingericht in de oude stijl en zeker de badkamer kan wel een renovatie gebruiken. Na 2 dagen kregen we een Deluxe kamer. Deze is recent gerenoveerd en ziet er perfect en mooi uit! Het na twee dagen verhuizen naar een andere kamer vonden we niet prettig maar heeft men goed opgelost. Voor het ongemak kregen we een etentje aangeboden in het a la carte restaurant Elia. Free Wifi (gratis) is eigenlijk géén Wifi. Dus dan neem je Premium Wifi (20 euro per week) met een beloofde snelheid van 100 Mbps up en download. Werkelijke snelheid was (als het werkte) 2 Mbps. Zéér traag dus. Klacht werd in behandeling genomen maar de snelheid werd niet hoger. Internet is uiteraard niet het belangrijkste op de vakantie maar als je er geld voor vraagt moet het wel werken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Wilma08-06-2017

Heerlijke vakantie gehad,eerste week van juni 2017

Personeel is ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam. Heerlijke beachbar aan het strand met een zeer vriendelijke barkeeper met lekkere drankjes en een mooi uitzicht op het prachtige strand ,zee, en een mini eiland waar je zo naar toe kunt zwemmen.In de avonduren 2 x live muziek daar gehad. Eten in het restaurant is lekker,buiten aan gezellige tafeltje naar keuze in de schaduw of zon in een prachtig onderhouden tuin.Je kan natuurlijk ook binnen eten.Persoonlijk vind ik het jammer dat je aan de beachbar niet bv kan lunchen vanuit het hotel.Naast de beachbar was een leuk restaurantje "Elia' net geopend waar we heerlijk gegeten hebben tussen de middag(1x)Je word daar bediend met personeel van het beachhotel.Wel betaalde "kaart" dus maar zeker de moeite waard en niet duur! We hadden een kamer superior ,eenvoudig maar wel netjes.De badkamer vond ik te klein en te sober voor een 4 sterren hotel.De toilet zat bv bijna onder de douch,deur kon niet volledig open door een "stopper"op de grond.Maar goed,je bent maar weinig op je kamer.Wij waren volgens mij de enige Nederlandse toeristen die week. All inclusive is echt aan te raden hier,het gaat door tot en met dat je weggaat.(in ons geval 'savonds dus ook de lunch/avondeten/drankjes mochten we door gebruiken de hele dag door,ondanks dat we al om 11.00 uitgecheckd hadden.Langer op de kamer blijven kon ook trouwens(indien mogelijk),dat koste 40 euro extra.Hebben we niet voor gekozen omdat je eind van de middag ook kon douchen in een douchruimte naast de receptie voor mensen die uitgecheckd zijn. Kortom niet twijfelen,gewoon gaan!!Ik heb het samen met mijn zoon van 16 jaar heel erg naar mijn zin gehad! Bedankt High Beach Hotel voor de heerlijke vakantie!!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• Oude reviews

10Nicole Van Gossem01-09-2016

geweldig

fantastisch hotel, heel kindvriendelijk gelegen aan een heel mooi strand en met 3 mooie zwembaden, eten was superlekker voor ieder wat wils en supervriendelijke mensen die je een warm onthaal geven

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9Fam. Goossen10-05-2011

prima verzorgd hotel. De moeite waard!

prima hotel, vriendelijk personeel, goede service en hygiëne, verzorgd binnen en buiten terrein, gevarieerd eten, schone zwembaden, gezellige buiten bar en direct aan zee. In de eerste week van mei was er nog maar weinig te doen. het hotel was net weer open waardoor alle bijzondere activiteiten nog opgestart moesten worden. Dit hotel is zeker de moeite waard om uit te proberen. Min puntje is de entree van het hotel. De bus kan niet stoppen bij de ingang van het hotel.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

• 9joerymartens31-08-2010

HEEL ERG GOED!

Hotel High Beach, is een fantastisch hotel. Eten is erg goed en er is ook erg veel keus. All inclusive was erg handig, en de Beach Bar en Poolbar waren ook leuk. De Beachbar is s'avonds erg gezellig en om de avond is er een optreden.

Er waren 2 mooie zwembaden, en als je de beachbar afloopt ben je al op het strand waar je ook gratis ligbedjes hebt.

Het personeel in dit hotel is erg vriendelijk, ze doen er alles aan om je een leuke vakantie te geven en als je met veel mensen bent bij het eten dan wordt er een tafel gereserveerd.

Kamers zijn pas gerenoveerd en zien er erg mooi en modern uit.

We komen hier waarschijnlijk nog wel terug, het is een top hotel!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

• 8Corné04-08-2010

Mooi kleinschalig hotel

Vriendelijk en behulpzaam personeel, schone kamers, nieuw interieur. Alles zag er netjes en verzorgd uit. Direct aan het strand en niet te massaal

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 7Annie, Monique, Paula en Marjet08-09-2009

All inclusieve viel tegen

Prachtig mooi hotel, uitstekende ligging, maar de maaltijden waren te eenvoudig, eenzijdig en het smaakte eigenlijk naar niets. Weinig variatie, de volgende dag schoten ze de doperwten en overgebleven boterhamworst door de koude rijst en hopla weer een salade getoverd. Vele keren all inclusive gehad, maar dit was toch wel een van de mindere. Ook konden we maar tot 22:40 uur drankjes krijgen. In de reisgids stond t/m 23:00 uur en op het informatiebord in het hotel t/m 22:45 uur. Maar om 22:40 schonken de barmensen al geen gratis drankjes meer. Ach en de drankjes waren ook meer gebaseerd uit water met wat kleurstoffen. Alles begon de laatste dagen steeds meer tegen te staan. Hotel super, heel schoon, maar op de maaltijden mogen ze meer hun best op doen. De prijs die wij hiervoor betaald hebben is dan toch te hoog ten opzichte van de kwaliteiten van dit hotel. Ook het meeste personeel konden wel een cursus sociale vaardigheden gebruiken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 9Westmaas04-08-2009

super

Het is een mooi complex, met aan de ene kant de zee en op ongeveer 5 minuten lopen het uitgaanscentrum. Het personeel is heel aardig en spontaan. Wij hadden eerst een verkeerde kamer, toen wij terug gingen naar de receptie was de receptioniste al aan het zoeken naar een andere kamer. Wij kregen toen een familiekamer op de begane grond, 5 meter bij het zwembad vandaan. Super opgelost.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

2 tips over Hotel High Beach

• vrvdham, 20-09-2012

Er is genoeg te doen op Malia en in High Beach.

• jolanda, 12-06-2012

Wil je toch een keer iets anders gaan eten, dan is het Hollands restaurant "Het vergulde varken" zeer aan te bevelen. Hier komt alles uit eigen keuken en de smaak is voortreffelijk. Je kunt hier terecht voor een overheerlijke biefstuk, maar ook de zelfgemaakte ballen van Wil of saté zijn verrukkelijk. En niet te vergeten de echte hollandse frikadel speciaal, voor diegene die niet zonder kan. Marian en Wil zijn ook zeer gastvrij, zodat je je er meteen thuis voelt. Score voor hen is een dikke 10.

3 vragen over Hotel High Beach

• Lenie, 22-09-2017

WiFi

Is WiFi gratis op de kamer?

• kelly, 01-05-2017

zijn er restaurants in de buurt

zijn er restaurants in de buurt op loop afstand ?

is het centrum te lopen met kinderen ? of is een huur auto noodzakelijk ?

bedankt voor de reacties

• Marjan, 05-10-2013

huren strandbedjes + parasol

Kan iemand mij vertellen wat je het kost om 2 strandbedjes + parasol te huren?

Sjef en Ria, 09-08-2014

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk