Hotel aan zee, Familiehotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag28°19°

2008

Klasse accomodatie

G van Gelder
4-8-2008

Uitstekende accomodatie met prima service, direct aan het mooie strand. Malia als plaats minder geschikt voor kinderen, is meer een jongeren vakantiebestemming.

Gereisd Familie in juli 2008

Zijn net terug van 12 dagen vakantie

Els Datema
30-6-2008

Zijn net terug van 12 dagen vakantie.Uitstekende ligging,via bijbehorende strandbar direkt aan prive-strand met gratis ligstoelen en parasol.prima accomedatie,wij sliepen met 3 personen in vleugel A,begane grond in een zeer ruime kamer met vide voor 3.persoon.Airco incl.,zelf te regelen.Als je op de hoogste,dus 3.verdeping zit met zeezicht,heb je een schitterend uitzicht.Trouwens,de vleugels A en B + die boven het restaurant(heb je overigens geen last van ),zijn allen perfect qua ligging. Heel vriendelijk personeel in de bediening.Komen zeker terug !

Gereisd Familie in juni 2008

We zijn van 25-4 tot 2-5- 2008 voor de 2e maal op vakantie

G. Jansen
11-5-2008

We zijn van 25-4 tot 2-5- 2008 voor de 2e maal op vakantie geweest bij Hotel High Beach. (AI). Wederom een geslaagde vakantie gehad. Het gehele hotel is nu gerenoveerd. rondleiding gehad door Maisonettes, appartementen, kamers en het penthouse!. Alle kamers vzv tegelvloer, ruime badkamer, boxspringbedden en smaakvol ingericht. Welkomst fruit & chipsmandje +wijn op kamer. restaurant goede kwaliteit eten, en voldoende afwisseling. Perfecte ligging aan het strand. Personeel is erg enthousiast en trots op hun gerenoveerde hotel. Zeer zeker een aanrader.

Gereisd Familie in mei 2008

2007

Yvonne 18 aug

Yvonne
19-8-2007

Yvonne 18 aug.

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad en zijn zeer tevreden over hotel High Beach. Het eten, de familiekamer, de gezellige avonden en de andere gasten zorgde voor een top vakantie.

Gereisd Familie in augustus 2006

Algemeen zeer tevreden, ligging perfect aan het strand, en

G. Jansen
8-8-2007

Algemeen zeer tevreden, ligging perfect aan het strand, eten was van goede kwaliteit en voldoende variaties. Bij aankomst (moderne receptie smaakvol ingericht) werden we verwezen naar een familie kamer in het oude gedeelte van het hotel. Bij aankomst op de kamer was duidelijk dat dit niet de kamer was die wij wilde. Na enig aandringen bij de receptie kregen we na 1,5 dag een andere kamer in het nieuwe gedeelte, zeer mooie ruime kamer met twee etages. Inrichting modern en stijlvol ingericht. Bediening was goed en vriendelijk, de dame achter de receptie mag nog wel wat oefenen op klantvriendelijkheid. Al met al een zeer geslaagde vakantie waar we zeker nog een keer naar terug gaan en met de wetenschap dat volgend jaar alle verbouwingen klaar zijn.

Gereisd Familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn gisteren terug gekomen eten is slecht weinig . is

Jan
5-8-2007

wij zijn gisteren terug gekomen eten is slecht weinig variatie . personeel bij receptie erg onvriendelijk.ligging is wel mooi gelijk aan strand en schoon Wij hadden een 3pers kamer geboekt en je wordt in een klein kamertje gestopt terwijl er boven ons een 3 pers kamer leeg stond al met al gaan wij er nooit meer heen

Gereisd Familie in augustus 2007

2006

Werklijk een top vakantie gehad

Raymond, Esther, Ryan en Owen
30-6-2006

Werklijk een top vakantie gehad. Personeel helemaal toppie, loste alle problemen in no time op. De mensen op het strans..jullie zijn geweldig. De nederlandse dame van de mini market..je bent een schat. Zou zo een prakje boerenkool naar je op willen sturen. Iedereen daar nog de groeten en dan speciaal voor costas, kostas en andy.... Ook de groeten voor de familie Bakker ( maral Ryan heeft het nog over je) en aan fred en lettie

Gereisd Familie in juni 2006

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel High Beach in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel High Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.