Hotel High Beach

• Jacuzzi
  • Sauna

181 reviews over Hotel High Beach

• 9Brigitte27-09-2019

Erg mooi hotel. Mooie en zeer schone kamers. Wij hadden all inclusive. Het eten was prima. Vooral het ontbijt was top. Maar ook de lunch en het diner waren goed. Ruime keuze en vooral erg lekkere toetjes. Goede service en erg vriendelijk personeel

Gereisd met partner in september 2019

• 9John Benschop19-08-2019

Geweldig!

Een heel mooi en schoon hotel! Meerdere (lage ) gebouwen met meerdere (kleine ) zwembaden. Echt druk is het aan de zwembaden niet omdat veel mensen naar het strand gaan dat direct aan het complex ligt. En zelfs daar zijn altijd wel bedjes vrij. Mooi zandstrand dat geleideijk afloopt. Het eten is heel goed ( genoeg variatie) alsmede het drinken. De mensen zijn superaardig en mocht er iets zijn, dan lossen ze het zsm op. Ook is het complex enorm schoon! Men is zo,n beetje de hele dag bezig met alles schoonhouden,zonder dat je dat eigenlijk door hebt. Malia zelf valt wat tegen: 1 doorgaande straat / weg met vooral bars en wat echte toeristische winkeltjes. Maar Kreta is prachtig om te zien als je een auto huurt en / of uitstapjes met de bus doet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Ans en Pim van der Z...23-06-2019

Geweldig, fantastisch, Super Lokatie

Geweldige ontvangst s ‘avonds om 23:00uur bij de NIEUWE receptie aan de weg waar de bus stopt. Na inchecken werden we met de golfkar naar onze kamer gebracht. Wederom weer een mooie kamer, ijskast gevuld met allerlei lekkernijen en diverse drankjes, en een heerlijke fles wijn, verder een mandje met chips en zoutjes. Op het strand stond een gereserveerd bedje(met kamer nummer) met matras en parasol, inclusief badlakens. Ontbijt, lunch en diner geweldig, incl. de diverse dranken. Personeel super super vriendelijk en aardig. Dit park is een aanrader, in sept/okt. Gaan we weer.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Ton Van Stiphout02-12-2018

Prachtige lokatie we hadden een luxe kamer met uitzicht op zee en eigen tuin eten voortreffelijk en vriendelijk personeel echt de moeite waard

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Letty14-08-2018

Ech heel fantastich.

Wij vonden alles goed, wij komen daar al 20 jaar. Er is zoveel veranderd en zo mooi geworden heb er geen woorden voor. Heerlijk dicht bij het strand heerlijk eten en er is een retaurant die heet Elia en daar kan je a la cart eten. Schone kamers echt het wordt zo goed schoon gemaakt. Al het personeel helemaal top. Als er wat is wordt er gelijk wat aan gedaan.

Giorgos S., IT, 23-08-2018

Dear Letty! What an honor to receive such a rewarding review!

Thank you so much, we are always thrilled to know our Guests enjoy our hotel, our work, our everything!

We hope to see you one more time, they say the 21st time is the charm :)

Gereisd met partner in juli 2018

• 2017
    10Letty van der Ham15-10-2017

Fantastisch Hotel we komen er al 20 jaar

Alles is goed aan het Hotel, heb je problemen wordt het gelijk opgelost. Heel goed eten en heel goed en lief personeel. Hele schone kamers.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Fam van straten10-10-2017

Gewoon super

Wij zijn net terug van malia hotel high beach Super goed hotel zeker een aanrader, wij kregen een upgrade naar een senior suite met een jacuzie bad fles wijn bij aankomst een gevulde koelkast en versnaperingen gelegen aan het strand een eigen strandbed alles was gewoon heel netjes. Heel vriendelijk personeel vooral de barman Tony die lekkere cocktails kan maken en zorgt voor een goede sfeer. Onze vakantie was echt top !!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 5Mel07-10-2017

Niet meer voor ons!

Bij aankomst werd er gezegd dat we een upgrate kregen, na het bekijken hiervan zijn we terug gegaan naar de receptie en onze geboekte kamer geëist.. deze was niet beschikbaar hotel was dus overboekt .. waarom wordt dit niet gewoon eerlijk gezegd? De upgrate was een verouderde kamer weliswaar groter maar echt geen verbetering. Na 3 dagen kregen we de geboekte kamer. Eten is redelijk maar veel hetzelfde . Schoonmaak redelijk op het oog schoon. Bedden goed!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Hans28-09-2017

Zeer goed verzorgd .appartement prima strand Top!

All inclusief formule heel uitgebreid. Aan de bar zeer enthousiaste barkeeper. Schoonmaak perfect.ligging direct aan het zandstrand strandbed ook gratis. Alleen de plaats Malia is niet echt een schoonheid. Boel leegstand en verpauperd.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Simon19-08-2017

Geweldig !

Wij hebben het hier ontzettend naar onze zin gehad. Een fantastische service, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi locatie direct aan het strand. De eerste twee dagen hadden wij een kamer in een bijgebouw. Dit werd meteen bij aankomst aan ons medegedeeld en hiervoor ontvingen wij een compensatie in de vorm van een diner in hun restaurant Elia, 2x vouchers voor Wifi op de kamer en gratis kluis huur. Dit alles t.w. van € 125,00. Kamer was op zich prima alleen lag het een beetje afgelegen. Na twee dagen kregen wij een andere kamer en wat voor één. Wanneer wij de deur uitstapten stonden wij bijna direct aan het strand, de zee was 50 meter verder!! Ongelofelijk, wat een locatie. Het eten was ook prima, iedere dag wel variatie. Niks op aan te merken. 's Avonds gezellig naar de bar, soms met live muziek. Wij raden het iedereen aan om hier heen te gaan. In de nieuwe kamer bleek de airco niet goed te werken. Na dit gemeld te hebben werd die gerepareerd maar bleek het nog niet goed te doen. Toen is er een hele nieuwe airco geïnstalleerd !!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

2 tips over Hotel High Beach

• vrvdham, 20-09-2012

Er is genoeg te doen op Malia en in High Beach.

• jolanda, 12-06-2012

Wil je toch een keer iets anders gaan eten, dan is het Hollands restaurant "Het vergulde varken" zeer aan te bevelen. Hier komt alles uit eigen keuken en de smaak is voortreffelijk. Je kunt hier terecht voor een overheerlijke biefstuk, maar ook de zelfgemaakte ballen van Wil of saté zijn verrukkelijk. En niet te vergeten de echte hollandse frikadel speciaal, voor diegene die niet zonder kan. Marian en Wil zijn ook zeer gastvrij, zodat je je er meteen thuis voelt. Score voor hen is een dikke 10.

3 vragen over Hotel High Beach

• Lenie, 22-09-2017

WiFi

Is WiFi gratis op de kamer?

• kelly, 01-05-2017

zijn er restaurants in de buurt

zijn er restaurants in de buurt op loop afstand ?

is het centrum te lopen met kinderen ? of is een huur auto noodzakelijk ?

bedankt voor de reacties

• Marjan, 05-10-2013

huren strandbedjes + parasol

Kan iemand mij vertellen wat je het kost om 2 strandbedjes + parasol te huren?

Sjef en Ria, 09-08-2014

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Disco, Kapel, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk