Appartement Galini

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag28°23°
8,5

21 reviews over Appartement Galini in het Nederlands

was vroeger goed , maar nu zitten er engelse

el
4-10-2013

Vroeger was het goed we hedden er eenfijne tijd gehad de mensen zijn erg vriendelijk en we houden nog steeds van hun nu er engelse komen is het minderluk maar we komen nog steeds in malia al leen in een ander complecx malia blijft gezellig

Gereisd Alleenreizend in januari 2013

Mooi appartement, veel Engelse jongeren

Fam. Lubbers
25-1-2011

Wij zijn hier in 2003 geweest en hebben er een geweldig vakantie gehad. Dit jaar gaan we naar het hotel dat er recht tegenover ligt, dus zullen we zeker nog even bij Galini kijken. Onze bevindingen kunt u hier vanaf september 2011 terugvinden.

App. Galini (dus geen 4 sterren) is een erg mooi wit/blauw complex met prachtige bloemen begroeit en heeft een klein zwembad en 2 (pool)bars. Leuke eigenaren en medewerkers. Heel gezellig. Vlakbij strand en centrum. Supermarkt er naast en overal terrassen/café's in de straat. Verwacht geen luxe (geen internet of tv, maar die mis je niet), wel gezelligheid. De 38 studio's en 2 kamer app. zijn functioneel met airco en ruime kamers. Mooie terrassen/balkons. Bedden liggen goed. Als je boekt doe het buiten het Engelse seizoen, want anders te veel dronken Engelse jeugd in Galini.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2003

"Dit nooit meer"

Stela
22-8-2009

Wat een ramp, volgens het reisbureau is het een apartement om tot rust te komen, er zaten alleen maar bezopen Engelse kinderen van 16 tot 20 jaar die met housemuziek aan het feesten waren rond het hotel en zwembad tot 06.30 in de ochtend , eigenaar stond heel raar te kijken dat er een gezin uit nederland kwam,inrichting klopt niet met de foto's. Gelukkig een ander apartement kunnen regelen in Koutouloufari, Een aantal jaren geleden was dit een hotel waar je met je gezin een leuke vakantie kon hebben. Nu is het een zootje. Heel Malia is trouwens een zootje en levens gevaarlijk. ( 2 dode van 18 tot 20 jaar in 1 week)Door dronken kinderen die rondrijden op quats tot 06.00 uur in de ochtend. Er worden 4 gegeven??????? Dit apartement haalt de 2 nog niet. Hier moet je zeker wegblijven, en uit Malia ook.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

2008

Wat een topper

Leidy beijers
31-7-2008

Topper! blij te horen dat er via Nederland geboekt kan worden. Zal er nu zeker weer teruggaan. 6x op vakantie daar geweest was super!.lieve mensen gezellige sfeer aan de bar, een echt familie bedrijf. Een echte aanrader.

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 01 2004 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed apartement wij zijn er jaren geweest

debby
      16-6-2008

goed apartement wij zijn er jaren geweest.vriendelijke mensen.ik ben blij om te horen dat ze weer met nederland in zee gaan .ik heb ze gemist.groetjes van debby

Gereisd Anders in juni 2008
      2007

Wat een fijn apparatement! heerlijke vakantie gehad, zou 9

Corina
      8-6-2007

Wat een fijn apparatement! heerlijke vakantie gehad, zou er nog wel is heen willen. Ik vond het een top hotel! Maar het is voor mij al meer dan 9 jaar geleden.

Gereisd Anders in juni 2007

hallo beste gasten van galini

miranda merkens
      20-1-2007

hallo beste gasten van galini.wij zijn met ons gezin zeker 8x in galini geweest echt super vakanties gehad.en raad eens afgelopen jaar werd ik gebeld door therpsi de vrouw van jorgos.ze vroeg mij wanneer wij weer kwamen.door omstandigheden kan ik zelf niet gaan voorlopig maar ik zou haar wel kunnen bellen voor jullie om te vragen hoe jullie er kunnen boeken...ik hoor het.groetjes miranda robbin en marlon...

Gereisd Anders in Sat Jan 20 2007 01:45:09 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      2006

Voor iedereen die in de reisgidsen Galini zoekt: Galini is

Geraards
      21-7-2006

Voor iedereen die in de reisgidsen Galini zoekt: Galini is overgegaan op KOSMAR, engels dus. Helaas , maar waar.

Gereisd Familie in augustus 2002

Het is alweer 10 jaar geleden dat we in malia zijn geweest

Jan
      8-7-2006

Het is alweer 10 jaar geleden dat we in malia zijn geweest.We hadden toen bij Neckerman geboekt. Het appartementencomplex Galini was toen al goed verzorgd en gezellig.Helaas was Malia zelf niet wat wij zochten,het had niets met griekenland te maken op het oude centrum na,waar je op de terug weg in de nacht richting appartement struikelde over de stomdronken engelsen.Nee, voor ons geen Malia meer.

Gereisd Familie in september 2002

het is voor ons al wel een jaar of 8 geleden dat wij in we

m. crielaard
      7-7-2006

het is voor ons al wel een jaar of 8 geleden dat wij in galini zijn geweest. we zijn er ook meerdere malen geweest omdat het ons daar heel goed beviel, kan de fam. hoevenaars ons vertellen waar zij geboekt hebben wij hebben begrepen dat het nu onder engelse maatschappijen zit dus hoe hebben jullie geboekt. fam. crielaard

Gereisd Anders in juli 2006

• Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Kluis

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
      • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Galini in Malia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Galini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.