Appartement Emerald

GriekenlandKretaMalia

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Emerald voor je op een rij gezet:

6.9VoldoendeScore uit 10 reviews

6.9VoldoendeScore uit 10 reviews
  • 6.3Inrichting
  • 6.9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

10 Reviews over Emerald

• 8Ben en Carla09-10-2019

super fijn

het is heel fijn om daar te zijn. hele lieve mensen. hele leuke sfeer. zijn er nu voor de 3e geweest en het is nog steeds top.

• 9Jurjen20-09-2018

Douche onvoldoende, voor de rest zeker prima.

Het hotel was prima. Aan de doorgaande weg gelegen, vlak bij de winkels en terrassen en restaurants. Wij hadden een kamer aan de achterkant en hoewel het hotel aan de drukke doorgaande weg ligt, hebben we zo goed als geen verkeer gehoord. Eigenares was super hartelijk en gastvrij. Enig minpuntje was de douche. De douchebak was niet meer dan 60x60 cm en het douchegordijn was niet al te schoon. Bovendien liepen er mieren in de doucheruimte. Voor het overige een prima gastvrij, schoon hotel met goede kamers, prima bedden die bovendien lang genoeg zijn voor mijn lengte van bijna 2 meter. Ook het ontbijt, dat overigens niet door ons was meegeboekt, kon eenvoudig worden bijbesteld en was prima verzorgd en ruim voldoende. Al met al een ruime voldoende.

• 2Assens stel13-09-2018

Nooit meer!

Wij zaten onder de begane grond, het balkon lag onder het maaiveld!!!! Iedereen die de trap op ging keek bij ons naar beneden....totaal geen privacy.... Ook was het appartement vies en klam....overal vochtplekken....douchekop kon niet hangen.... alles was vies en douche liep voordurend over.

Familie was erg aardig en eten was goed.

• 10Lars van Klaveren05-09-2018

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Vorige week naar emerald geweest op Kreta en wat heb ik een super vakantie gehad. De eerste dag dacht ik nog, bij het zien van de zon zee zuipen en ziekenhuis straat die in er achter ligt, wat gaat dit worden ? Maar dat werd meteen bijgesteld. Het appartement is schoon netjes en wordt om de dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Eten bij de bar is lekker en zeker te doen. De familie is aardig en doet alles voor je als je erom vraagt. Engelse zijn niet meer welkom op het complex en heb ook Dus stille nachten gehad. Zwembad is goed en rustig. Ik en mijn vriendin hebben echt genoten en raden het zeker aan. Doordat het complex klein is Heb je snel contact met de andere gasten en soms lag je echt in een deuk met mensen die je nog maar net kende. Ga hier heen en je zal niet teleurgesteld worden. Het is geen opperste luxe maar wel een goede plek om uit te rusten en als je wilt eten vraag dan naar San Giorgio. Go Emerald !!!

• 8Mariska14-08-2018

Wat een top appartement. De ligging was prima, totaal geen overlast van engelse jongeren gehad ondanks dat het aan de hoofdweg ligt. Het wordt gerund door een zeer warme en lieve familie. Wat een oase van rust appartement super schoon en eten bij hun is heerlijk. Alles vers gemaakt. Je moet het gewoon ervaren!!! Il was sceptisch vanwege de jeugd en het uitgaansleven, maar totaal geen last gehad. Top locatie en vooral de combinatie rust, uitzicht en gastvrijheid is helemaal Top! Thanx smaralda for a great holiday

• 9A&m26-06-2018

1 woord goed

Zeer goed appertement vriendelijk en behulpzaam heerlijk eten bij appertement zwembad super en de kamers helemaal top vlakbij wel uitgaans leven maar geen last van. Zou er vaker heen gaan super goed dikke 10 😁

• 10Mart01-08-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Uitzicht op de bergen. Ondanks dat het vlak naast de jongeren strip ligt hoor je daar niets van.

• 3ciska en johnny den helder16-09-2014

nooit maar dan nooit meer! naar Emerald Malia

Bij aankomst konden wij meteen betalen voor de airco. 60euro!!!! voor 1 week. Niemand die mee liep naar je appartement of hielp met de koffers. toen wij de deur opende begrepen wij dit wel....het was een bunker gelijk!!!! Het liefst hadden wij de zelfde avond nog rechts om keert gegaan. om de 3 dagen schonen handdoeken, 1 per persoon. Wilde je tussendoor een schonen handdoek koste je dit 5 euro!!!!. Ontbijt was op engelse gasten gericht, die zoveel herrie en overlast gaven dat slapen s,nachts niet te doen was. Het ontbijt was ook gericht op engelse gasten. s,avonds in malia centrum was het gevaarlijk i.v.m. de scooters en quats waren ze mee scheuren. Het enige wat goed was, in malia was het strand. Maar het appartement.... kortom een verschrikkelijk plek om te veblijven!!!! Emerald malia griekenland, nooit meer.

• 3Anja & John v.d Engel15-09-2014

Verkeerde informatie van de touroperator

Er was in onze periode bij app. Emerald veelal aanwezigheid van Engelse jeugd die het nodig vond tot diep in de nacht / ochtend het hele app. complex wakker te krijgen en ook te houden. De kamers werden minimaal schoon gehouden en het wisselen van handdoeken is 1 a 2 keer in de week. Stond vermeld in de reisgids dat het een rustig familie appartement was.Doordat er heel veel jeugd met veel te snelle scooters en quads door de straten van Malia crossen is het naar eigen ervaring gevaarlijk om daar rond te lopen. Echter op het strand van Malia zijn zeer leuke stukjes te vinden voor een leuke stranddag. In het oude centrum van Malia zijn zeer goede restaurantjes te vinden o.a Stablos & Elisabeth waar je voor een schappelijke prijs heerlijk kan eten. Openbaar vervoer is goed naar diverse plaatsen in omgeving. Voor ons nooit meer Malia op Kreta.

• 7M van Ballegooijen10-09-2014

centraal gelegen net buiten de drukte

Mooie appartementen met basic inrichting, personeel is behulpzaam. 15 a 20 minuten lopen naar het zandstrand. gezellige eetgelenheden bij het strand en in de oude stad

Appartement Emerald info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met